Længere levetid på batterier
Fra : René Petersen

Dato : 18-02-08 12:11

Hej, undskyld hvis jeg bruger forkert nyhedsgruppe, men når man ikke er
sikker, så må man nogen gange forsøge sig frem.

Sagen er den at jeg har et restparti af nogle moduller ProPulse model v12,
som jeg gerne vil sælge.

Modulet tilsluttes bilbatteriet og forhindrer/formindsker
sulfateringsprocessen. Modulet giver derfor batteriet en længere levetid og
en højere ydelse gennem levetiden.

Jeg har fundet nogle link

http://bc-udstyr.dk/Propulse.htm

Pris 250,00 pr. stk + fragt

jeg har i alt 40-45 sstk, hvis du kan bruge alle, så kan du få en god pris.

Svar venligst på mail repe@lausoe.dk

Med venlig hilsen

René Petersen

Fra : Kåre

Dato : 18-02-08 12:50

"René Petersen" <repe@lausoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikker, så må man nogen gange forsøge sig frem.
>
> Sagen er den at jeg har et restparti af nogle moduller ProPulse model v12,

Så er det dk.marked.privat.bil eller dk.marked.kommerciel du skal bruge.

mvh
Kåre

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-02-08 14:23

René Petersen wrote:

> Pris 250,00 pr. stk + fragt

Her i gruppen afregnes der kun i skumbananer!

Ebbe

Fra : Møller

Dato : 18-02-08 15:24

Ebbe Kristensen wrote:

> Her i gruppen afregnes der kun i skumbananer!
>
> Ebbe

Jeg har da ellers en kun lidt brugt mellemgasforstærker med venstre turbulens, som jeg kan byde ind
med.
Møller

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-02-08 16:35

Møller wrote:

> Jeg har da ellers en kun lidt brugt mellemgasforstærker med venstre
> turbulens, som jeg kan byde ind med.

½ skumbanan er budt

Ebbe

Fra : BJ

Dato : 18-02-08 17:12

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ½ skumbanan er budt

Jeg har et hårdforkromet massivt egetræstopstykke samt en pose med
kørneprikker, jeg gerne vil bytte med.

mvh
Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 18-02-08 17:55

BJ wrote:
> "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Jeg har et hårdforkromet massivt egetræstopstykke samt en pose med
> kørneprikker, jeg gerne vil bytte med.

Jeg kunne ikke lige finde kørnerprikkerne, men jeg har lidt klangvand til en gammel ambolt fra det
gamle smedeværksted i Søborg.

Ikke at forveksle med mosevand fra Gyngemosen, vandstanden er faldet markant efter at DR er flyttet
til Amager.

Møller

Fra : BJ

Dato : 18-02-08 18:07

"Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg kunne ikke lige finde kørnerprikkerne, men jeg har lidt klangvand til
> en gammel ambolt fra det gamle smedeværksted i Søborg.

Lyder interessant. Kunne du ikke medbringe et par kejsersnitter til kaffen?

> Ikke at forveksle med mosevand fra Gyngemosen, vandstanden er faldet
> markant efter at DR er flyttet til Amager.

Ja, men rygtet siger den DR-by synker, det trækker og vinduerne
eksploderer.!

Det er måske derfor, de udelukkende viser gamle genudsendelser?

mvh
Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 18-02-08 21:39

BJ wrote:
> "Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Lyder interessant. Kunne du ikke medbringe et par kejsersnitter til kaffen?

Hvad med bagerens dårlige øje?

> Ja, men rygtet siger den DR-by synker, det trækker og vinduerne
> eksploderer.!

Jeg troede at det var nyhedsoplæserne der trak.
Og licensbetalerne der eksploderede.

Det er da ikke så sært med al den vand de hælder ud af ørene, og hvis/når HCØrsted/Amagerværket
strejker, går de til bunds, Lorteøen holden kun oppe ved hjælp af kloakpumper.

> Det er måske derfor, de udelukkende viser gamle genudsendelser?
Mosefund, de fik ikke ryddet op da de flyttede.

Møller

Fra : BJ

Dato : 18-02-08 21:55

"Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad med bagerens dårlige øje?

Ups, har har han da fået en moderkage i det?

mvh
Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 18-02-08 22:18

BJ wrote:
> "Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Ups, har har han da fået en moderkage i det?

jeg tror det var en huskekage ;o(

Møller

Fra : BJ

Dato : 18-02-08 22:31

"Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> jeg tror det var en huskekage ;o(

Den bager må altså til at koncentrere sig noget mere, i stedet for at stå og
synge hele dagen: "Jeg står med dej i mine arme". Hvis ikke, må han få kam
til sit hår..

mvh
Bjørn J.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-02-08 22:24

BJ wrote:

> Ups, har har han da fået en moderkage i det?

Forresten Bjørn, kan jeg ikke låne en kabelstrækker af dig, jeg har er
fiberkabel jeg skal have forlænget.

Jeg vil da også gerne byde på laderen, det er jo dybest set en
computerlader, hvor man har sparet ladelytterne til lavsspændingssiden væk.

Jeg byder med en 172MB IBM 2,5"harddisk med let smag af skumbanan.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : BJ

Dato : 18-02-08 22:32

KLIP

> Forresten Bjørn, kan jeg ikke låne en kabelstrækker af dig, jeg har er
> fiberkabel jeg skal have forlænget.

Sådan en har jeg ikke, men du kan låne min polvender?

mvh
Bjørn J.

Fra : BJ

Dato : 18-02-08 22:37

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sådan en har jeg ikke, men du kan låne min polvender?

Ups, jeg glemte helt at fortælle dig, den er håndlavet og specielt designet
til vekselstrømsbatterier.

mvh
Bjørn J.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-02-08 22:59

BJ wrote:

> Ups, jeg glemte helt at fortælle dig, den er håndlavet og specielt
> designet til vekselstrømsbatterier.

Åh ja, de er nu nemme nok at bruge, men når det komme til opladningen, så
gælder det om at holde tungen lige i munden, en opladning kræver jo at man
synkronisere sin generators frekvens og fase, for at få en opladning til at
ske.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Møller

Dato : 19-02-08 20:55

BJ wrote:
> "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Ups, jeg glemte helt at fortælle dig, den er håndlavet og specielt designet
> til vekselstrømsbatterier.

Ja den er god med dig, garantere venstrehåndsarbejde, så sinuskurven går arved om,

Men hvis man bruger forlængerledninger af strækmetal og bytter om på polerne har jeg erfaring med,
at det er unødvendig med en røgvender efter udstødningshalen, især hvis man man anskaffer den fra
GB, da der der er beregnet til venstrekørsel og derfor har udstødningen rettet modsat for ikke at
genere fodgængere, der går i den forkerte side, altså i forhold til hvad svenskere gjorde. Det er
faktisk ikke rigtigt nogen der har fundet ud af hvad svenskerne gjorde, blot at de burde havde delt
overgang fra venstre til højre kørsel i to tempi, først for lastbiler og en mdr. senere for
personbiler.

Var den helt klar og fast i mælet og lige til at misforstå?

Møller

Fra : BJ

Dato : 19-02-08 23:20

"Møller" <Ma@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> senere for personbiler.
>
> Var den helt klar og fast i mælet og lige til at misforstå?

Yes, perfectly.

mvh
Bjørn J.

Fra : René Petersen

Dato : 19-02-08 08:32

Det lyder interessant, hvor mange vil du give

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-02-08 15:51

On Mon, 18 Feb 2008 12:11:19 +0100, "René Petersen" <repe@lausoe.dk>
wrote:

>Hej, undskyld hvis jeg bruger forkert nyhedsgruppe, men når man ikke er
>sikker, så må man nogen gange forsøge sig frem.

Nej, så bruger man news:dk.velkommen

--
Når månen er rød, er den kommunistisk.
Når månen er halv, er den muslimsk.