Sommerdæk
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-08 11:34

Hej Allesammen

Jeg skal have nye sommerdæk på mine alufælge i år, men hvad skal man vælge?

Jeg har læst godt om "Falken FK-452 215/35 ZR17 med fælgbeskyttelses liste"

Hvad er jeres meninger? Jeg går efter "støjsvage" dæk i en rimelig pris
klasse.

/Lars Hansen

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 18-02-08 12:12

Lars Hansen skrev:
> [...]
>
> Hvad er jeres meninger? Jeg går efter "støjsvage" dæk i en rimelig pris

Sidst jeg fik nye dæk, blev jeg anbefalet nogen, der hedder Maloya. Det
er fornuftige dæk, i en rimelig god kvalitet, og med gode egenskaber i
både tørt og vådt føre. Dem jeg fik var godt nok kun i 15", så om det er
det samme i 17" ved jeg ikke, men du kunne da spørge din lokale pusher,
om det evt er nogen han kan skaffe, eller om han slet ikke kender
mærket. Jeg ved ikke hvor langt de kan køre, da jeg solgte bilen for
nyligt, men et er sikkert, det bliver sådan nogen jeg skal have på næste
gang jeg skal skifte dæk.

Jesper

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-08 04:42

On Feb 18, 11:33 am, "Lars Hansen" <lh(a)fanmegeil.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvad er jeres meninger? Jeg går efter "støjsvage" dæk i en rimelig pris

Så typiske dækegenskaber som bremseevne og vejgreb er ikke så vigtige
for dig ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Utroligt hvad tegninger kan føre med sig.........

Fra : Bjarne

Dato : 18-02-08 13:04

Så typiske dækegenskaber som bremseevne og vejgreb er ikke så vigtige
for dig ?

Hahahaha hvordan kan du komme frem til den konklusion? Meget retorisk.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-08 05:22

On Feb 18, 1:03 pm, "Bjarne" <vesterp...@gmail.com> wrote:
> Så typiske dækegenskaber som bremseevne og vejgreb er ikke så vigtige
> for dig ?
>
> Hahahaha hvordan kan du komme frem til den konklusion? Meget retorisk.

Så ville jeg nok have skrevet:

"Jeg går efter gode bremseevner og godt vejgreb"

I stedet for: