GADERÆS
Fra : aim6077@hotmail.com

Dato : 15-02-08 04:06

HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
NOGET JEG IKKE GØR

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-02-08 04:20

On Feb 15, 12:06 pm, aim6...@hotmail.com wrote:
> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR

I havnen ?
Ad Hækkenfeldt til ?
Til Bloksbjerg ?

Find selv på flere.....

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Utroligt hvad tegninger kan føre med sig.........

Fra : Specks6812

Dato : 15-02-08 12:31

aim6077@hotmail.com said in news:bad8583e-4b2e-475f-b81f-5d7eeb8f2c69
@u10g2000prn.googlegroups.com:

> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR

Meld dig selv til den lokale politistation før andre gør det.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-02-08 13:05

Hej!

aim6077@hotmail.com wrote:

> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR

Umiddelbart vil jeg tro, jeg ved en masse du ikke gør. Skal jeg smide
dig en mail?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Frøken Jensen

Dato : 15-02-08 13:35

On 15/02/08 13:04, in article 47b57fdf$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Hej!

> Umiddelbart vil jeg tro, jeg ved en masse du ikke gør. Skal jeg smide
> dig en mail?

ROFL

Fra : Broegger

Dato : 15-02-08 13:41

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev news:47b57fdf$0$90269
$14726298@news.sunsite.dk:

> Hej!

> Umiddelbart vil jeg tro, jeg ved en masse du ikke gør. Skal jeg smide
> dig en mail?

Kan du så ikke lige kopiere mig.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-08 18:14

Kim Voss Schrader skriver:

> Umiddelbart vil jeg tro, jeg ved en masse du ikke gør. Skal jeg smide
> dig en mail?

Muuuhahahahhaha

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-02-08 05:08

On Feb 15, 12:35 pm, "Per Henneberg Kristensen"
<phk@fjern_klikpost.dk> wrote:
> <aim6...@hotmail.com> skrev i meddelelsennews:bad8583e-4b2e-475f-b81f-5d7eeb8f2c69@u10g2000prn.googlegroups.com...
> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR
>
> Bor du ikke i Christiansfelt? Det har da ikke noget med Østjylland at gøre?!

Åh nej, endnu en (ikke død endnu) sønderjyde i en VeeÆr Sejs

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 15-02-08 05:08

On 15 Feb., 12:06, aim6...@hotmail.com wrote:
> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR

Jeg ved at du ikke behøves at rabe. Prøv lige at tryk på tasten til
venstre for bogstavet A, det vil hjælpe lidt...............

Ellers tager du til Sindal den 17. Maj og 6. September, 28. Juni og 2.
August i Lindtorp ved Holstebro. Her kan du køre rigtig ræs mod
seriøse biler i stedet for det der tøseræs på gaderne.

Når ellers den bliver opdateret kan du se det her
http://www.ndcd.dk/main.asp

Klaus

Fra : David

Dato : 15-02-08 13:09

<aim6077@hotmail.com> skrev i en meddelelse
HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
NOGET JEG IKKE GØR

Hvorfor melder du dig ikke ind i en af klubberne og kører lovligt ræs med
tidstagning, sikkerhed og det hele.

Der køres jo bla. på vandel en gang i mellem.

Meget sjovere når det er lovligt og samtidig er der redningsfolk tilstede.

Jeg har desværre selv mistet venner der i undommelig kådhed kørte ræs
ulovligt.

Man lever kun en gang, men du behøvedes ikke at nå i mål som den første

Fra : Søren

Dato : 15-02-08 13:23

aim6077@hotmail.com skrev:
> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR

Spørg Brian, Ronny, Tonny eller Conny.

Hvis du ikke kender nogen af disse .. så find et blondt solarieoffer i
sort nylon jakke med et broderet billogo på ryggen - hun kender uden
tvivl en af ovennævnte.

Iøvrigt ... når du skal ud og køre dig ihjel på landevejene - så lad
lige være med at tage andre med i døden.

Du kunne også vælge at tænke dig om - og skaffe dig adgang til en rigtig
racerbil med det fornødne sikkerhedsudstyr - og så ellers fyre den af på
en dertil indrettet racerbane.

Med ubehagelig hilsen, Søren

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-02-08 13:43

<aim6077@hotmail.com> skrev i meddelelsen

HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
NOGET JEG IKKE GØR

Man kører sgu da ikke seriøs race i en Ford! Den er da for tøzedrenge!

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-02-08 15:56

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> <aim6077@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR
>
> Man kører sgu da ikke seriøs race i en Ford! Den er da for tøzedrenge!

Hvad i alverden mener du dog med det?
<sermegetindigneretud.avi>

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Bjarne

Dato : 15-02-08 15:39

<aim6077@hotmail.com> wrote in message
HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
NOGET JEG IKKE GØR

DET SATME HUMOR....

Fra : Kent Friis

Dato : 15-02-08 16:56

Den Fri, 15 Feb 2008 03:06:19 -0800 (PST) skrev aim6077@hotmail.com:
> HVOR KAN VI KØRE I ØSTJYLLAND. OG HVORNÅR SKRIV EN MAIL HVIS I VED
> NOGET JEG IKKE GØR

Du bliver nok klogere når du starter på "børnenes trafikklub", det
er også cirka samtidig med at man lærer at bruge caps-lock korrekt.

Mvh
Kent