Vinterferie - eller???
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-08 20:57

Morgenen startede med, at jeg glad kom futtende ind ad Køge Bugt i
midten (jaaah, jaaah), men vi lå på 110 alle 5 i rækken og overhalede
lystigt en stribe lastbiler med skiftende mellemrum. Bagfra kommer en
Landkrunsjer og lægger sig helt op bagtil mig - da det ikke er mit
problem at han åbenbart har valgt forkert bane fortsætter vi alle med
passende bremseafstand - undtagen den der "bus" bagved? Landkrunsjeren
finder et "hul" i yderbanen (rettere sagt skaber et ifølge de blink og
lyde, der fulgte), vælter ind mellem mig og formanden (jow, måtte
bremse for ikke at miste en forskærm)...og historien gentager sig. Jeg
tænkte bare.
Han fik ikke sex igår?
På vej hjem gik alt helt fint.....indtil jeg mødte blondine og datter
i sort C3 på Køge Bugt. De lå fint i midten.....konsekvent med 20
under fartgrænsen og ingen vilje til at flytte sig. Jeg trak op
indenfor efter at have "dækket" dem forbi Greve S - vi overhalede dog
lastbiler indtil da. Og faldt tilbage - ingen reaktion. Nå! Blev og
observerede - jow en A6 var ved at kravle igennem bagklappen -
derefter var A6 pissesur over, at jeg lå indenfor. Heldigvis for A6
fandt C3 uanede ressourcer frem og satte farten lidt op og der blev
lige 20 cm til at klemme sig ind foran mig - for så at give vildt
meget gas og bremse som en sindssyg - alt sammen indenfor 500 m fra
den afkørsel, fjolset skulle af på.
Han fik heller ikke sex i går?
Kvinder - beskyt os andre i trafikken - gå nu i seng med jeres mænd!

--
Ivan Madsen,
Husk de andre er MEDtrafikanter ikke MODtrafikanter

Fra : Sp@msen

Dato : 13-02-08 21:30

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
> [...]
> lyde, der fulgte), vælter ind mellem mig og formanden (jow, måtte
> bremse for ikke at miste en forskærm)...og historien gentager sig. Jeg

ellers ville han vel bare følges med jer andre? :)
måske var det færringen fra blinkende lygter, der aldrig har måttet være
med, og derfor skulle i alle sammen bare d**!
:)

> [...]
> den afkørsel, fjolset skulle af på.
> Han fik heller ikke sex i går?
> Kvinder - beskyt os andre i trafikken - gå nu i seng med jeres mænd!

hun havde måske fået for meget, så hun i virkeligheden sad og ømmede sig
stadig? :)