Drive "N" Grill
Fra : Lars Ehlers

Dato : 13-02-08 16:30

Et produkt, som kun amerikanerne kan finde på. Men får man lyst til et
grilled måltid, mens man kører, så er løsningen her:

http://www.1ofakindbuys.com/prodDetail.cfm/16654

--
Lars Ehlers
2006 Dodge Magnum R/T - 5.7 ltr.HEMI V8 - 340 HK

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-02-08 20:37

"Lars Ehlers" <lars@NOSPAMehlers.us> skrev i en meddelelse

> [...]
> Lars Ehlers
> 2006 Dodge Magnum R/T - 5.7 ltr.HEMI V8 - 340 HK
> 2003 Saab 9-5 Aero - 2.3 ltr turbo - 250 HK

S'følig tror 'kanerne at de kan grille med 15*12= 180W. Nogen af dem tror
sogar de har været på månen ;).

Fra : Bjarne

Dato : 14-02-08 09:00

"Lars Ehlers" <lars@NOSPAMehlers.us> wrote in message

> [...]
> Lars Ehlers
> 2006 Dodge Magnum R/T - 5.7 ltr.HEMI V8 - 340 HK
> 2003 Saab 9-5 Aero - 2.3 ltr turbo - 250 HK

Hehehehe den der har jeg kun set i The Simpsons.... Skørt... Hvorfor ikke?

Da jeg for et par år siden skulle købe en pumpe til en madras i "Home Depot"
en slags Silvan, så kunne jeg ud af 20 modeller kun finde én manuel.

Så den undrer mig ikke.

Her er min favorit (dog udenfor bil kategorien):
http://www.skymall.com/shopping/detail.htm?pid=102557542&c=

mvh
Bjarne

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-02-08 09:54

Lars Ehlers wrote:
> Et produkt, som kun amerikanerne kan finde på. Men får man lyst til et
> grilled måltid, mens man kører, så er løsningen her:

Jeg så engang i et svensk bilblad en der havde monteret en stegepande på
ventildækslerne på en V8. "Så må der fikas".

--
vh
Torben

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-02-08 10:47

Torben Scheel wrote:

> Jeg så engang i et svensk bilblad en der havde monteret en stegepande
> på ventildækslerne på en V8. "Så må der fikas".

Jeg husker en kold dag i Haslev, hvor vi varmede kager på manifolden af en
af Rekorderne.

Mvh. Uffe Ravn