Arghhhhh !! endnu engang har de ikke varen
Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 14:51

Hejsa

Brormandens Previa skal have et bremseeftersyn, så han kommer stolt
anstigende med et sæt klodser til sin Previa, købt hos T-Hansen

Javel ja .............. de passer selvfølgelig ikke

Vi kører til Næstved - Nej ikke til Biltema, for de har ej Previa
stumper

Men til Hoyer autodele

De har så nogle andre klodser der ser ud til at passe

Botaniserer selvklart i Biltema, nu vi alligevel er i nærheden

Kører hjem, og opdager .... ja .... rigtigt gættet

Hoyer's dele er også forkerte

Gud fader bevares !

http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/bremseklodser.htm

Morale : Tag for hulen da de gamle stumper med, når du skal ud og købe
ind..... ;(

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-02-08 15:12

On Sat, 09 Feb 2008 14:50:36 +0100, jan_stevns wrote:

> [...]
>anstigende med et sæt klodser til sin Previa, købt hos T-Hansen
>
>Javel ja .............. de passer selvfølgelig ikke

Hvorfor kommer det bag på dig?

> [...]

>Botaniserer selvklart i Biltema, nu vi alligevel er i nærheden
>

>Kører hjem, og opdager .... ja .... rigtigt gættet

Det er for stor en mundfuld for kommunen.

> [...]

>http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/bremseklodser.htm
>

>Morale : Tag for hulen da de gamle stumper med, når du skal ud og købe

Morale model Folmer:

Lad automekanikere om at lave biler, og IT-folk om at lave IT osv.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 15:27

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Morale model Folmer:

>Lad automekanikere om at lave biler, og IT-folk om at lave IT osv.

Så kommer vi jo aldrig til Biltema ;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-02-08 16:16

On Sat, 09 Feb 2008 15:27:12 +0100, jan_stevns wrote:

>Så kommer vi jo aldrig til Biltema ;)

>--

Det kan jeg godt leve med.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 09-02-08 17:29

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
Man må jo håbe, at Jan ikke bruger samme metode ved IT-løsninger

> Det kan jeg godt leve med.

Jeg ville også vælge, Østergård, -> DAM -> Merkonomen.
De skifte jo navn hele tiden.

Må men jeg ved fra anden side, at selv om du henter det hos autoriseret lager bør du have stump med,
og selvfølgelig VINnr. så skulle den være sikker.
Men en mand med Jans erfaring især fra FORD ved da at man altid har den gamle stumpen med.

Man så Jan i avisen for ca. 1 uge siden

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 17:32

Møller <Ma@g2net.dk> skrev :

>Men en mand med Jans erfaring især fra FORD ved da at man altid har den gamle stumpen med.

Spøjst nok, har originale FORD reservedele altid passet - det er hver
gang, man lige troede man kunne finde noget hos Thansen/Højer, eller
andre, der var ugler i mosen

>Man så Jan i avisen for ca. 1 uge siden

Huh ??
--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 09-02-08 18:12

jan_stevns wrote:

> [...]

JP-Erhverv sammen med en dame
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Ny ansættelser hos Bygteq-it

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 16:19

>Så kommer vi jo aldrig til Biltema ;)

Det lyder også som om det var en god ide at frekventere det lokale
Yoda-værksted i stedet De har nok paskrammet )
--
Ivan Madsen,
Husk de andre er MEDtrafikanter ikke MODtrafikanter

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 16:20

Ivan Madsen <> skrev :

>Det lyder også som om det var en god ide at frekventere det lokale
>Yoda-værksted i stedet De har nok paskrammet )

findes ikke her på halvøen ;)
--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 16:32

On Sat, 09 Feb 2008 16:20:02 +0100, jan_stevns wrote:

>findes ikke her på halvøen ;)

Nåååh - jamen de findes vel i Køge, tror jeg. Mener bestemt jeg har
set sådan en biks henne i Køge - de ligger vist lidt fra
Fnat-forhandleren ) At jeg ikke vil købe en brugt bil af dem er en
anden sag - de mener åbenbart brugte Yoda'er er guld værd )

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-02-08 20:49

Folmer Rasmussen wrote:

> Morale model Folmer:
>
> Lad automekanikere om at lave biler, og IT-folk om at lave IT osv.

Sjovt nok, så mener jeg at vide, at der bla. står mekaniker på Jans
svendebrev.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-02-08 21:09

> Sjovt nok, så mener jeg at vide, at der bla. står mekaniker på Jans
> svendebrev.

Hvad mon der står umiddelbart foran mekaniker?

> Mvh. Uffe Ravn

Lidt ligesom vi begge hedder det samme til fornavn,
men er 2 forskellige personer (tror jeg i det mindste

Skizofreni foreningnens motto: 'Vi er mange flere end I tror'.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-02-08 21:29

Uffe Bærentsen wrote:

> Hvad mon der står umiddelbart foran mekaniker?

Præcis det sammen som på mit eget.

> Lidt ligesom vi begge hedder det samme til fornavn,
> men er 2 forskellige personer (tror jeg i det mindste

Ja, jeg har ganske enkelt ikke ikke fantasi til at forestille mig at du
skulle være lige som mig, DET ville være skræmmende.

> Skizofreni foreningnens motto: 'Vi er mange flere end I tror'.

Og os i Paranoidforeningen er bange for at i skal komme efter os.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-02-08 23:50

> Præcis det sammen som på mit eget.

Formoder at det starter med r.
Mit er lignende dog startende med e.

> Ja, jeg har ganske enkelt ikke ikke fantasi til at forestille mig at du
> skulle være lige som mig, DET ville være skræmmende.

Ditto!

))))

> Og os i Paranoidforeningen er bange for at i skal komme efter os.

Vi _er_ efter jer

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 10:48

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Vi _er_ efter jer

hmmmm... medlemskab af Kabalen er vel obligatorisk ?

http://www.kabalen.dk/

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-02-08 01:09

Uffe Bærentsen wrote:

> Formoder at det starter med r.
> Mit er lignende dog startende med e.

pRæcis, begge varianter er dog udgået af produktion.

I dag erstattet af betegnelsen -fagteknikker, som om ungdommen ikke længere
skal lære mekaniske færdigheder, kun teknikker :-{

> Ditto!
>
> ))))

AAAAAARGH.....................

> Vi _er_ efter jer

_Alle_ sammen?

Mvh. Uffe

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-02-08 21:57

> pRæcis, begge varianter er dog udgået af produktion.

Garantien er forlængst udløbet.
Reklamationsretten gik samme vej for år tilbage.

> I dag erstattet af betegnelsen -fagteknikker, som om ungdommen ikke
> længere
> skal lære mekaniske færdigheder, kun teknikker :-{

Skal de da _lære_ noget?
Hvis du spørger dem, så skal de have det hele serveret på mindst 1 sølvfad.

Yep!

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 22:01

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Ja, jeg har ganske enkelt ikke ikke fantasi til at forestille mig at du
>skulle være lige som mig, DET ville være skræmmende.

Nu har *jeg* jo mødt jer begge ;)

I er sgu' et alen ud af et stykke !

Scary - ehh ?

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-02-08 22:05

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Nu har *jeg* jo mødt jer begge ;)
>
> I er sgu' et alen ud af et stykke !

Ifølge dig selv, så er der mindst en alen mere af Uffe.

> Scary - ehh ?

Tjaaaaa, nu har vi jo så også begge mødt dig, så.............

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-02-08 23:16

Uffe Bærentsen wrote:

> Ifølge dig selv, så er der mindst en alen mere af Uffe.

> Tjaaaaa, nu har vi jo så også begge mødt dig, så.............

*LOL*

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-02-08 10:30

On Sat, 9 Feb 2008 21:09:28 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Skizofreni foreningnens motto: 'Vi er mange flere end I tror'.

I Danmark er 2 ud af 1 skizofrene...

--
Når månen er rød, er den kommunistisk.
Når månen er halv, er den muslimsk.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-02-08 16:31

> [...]

>Javel ja .............. de passer selvfølgelig ikke

>Kører hjem, og opdager .... ja .... rigtigt gættet

Ja, T.Svansen købte jo Onkel Høyer for nogen tid siden, så det kan vel
næppe undre nogen.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 17:26

Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com> skrev :

>Ja, T.Svansen købte jo Onkel Høyer for nogen tid siden, så det kan vel
>næppe undre nogen.

det "sjove" er at hvert sæt er forkerte på hver sin måde ;)

--
Jan_stevns

Fra : Kent Friis

Dato : 09-02-08 17:29

Den Sat, 09 Feb 2008 17:25:50 +0100 skrev jan_stevns:

> det "sjove" er at hvert sæt er forkerte på hver sin måde ;)

Men i gennemsnit er det de helt rigtige?

Mvh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 20:33

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> skrev :

>Men i gennemsnit er det de helt rigtige?

Nejda - selv gennemsnittet dur ikke ;)

--
Jan_stevns

Fra : A. K.

Dato : 09-02-08 17:30

> [...]
>
> Botaniserer selvklart i Biltema, nu vi alligevel er i nærheden
>

> Kører hjem, og opdager .... ja .... rigtigt gættet

Jeg kan se på billedet du har smurt gliderne i kobberfedt, det er forkert,
de skal smøres med silicone fedt, der er noget i kobberfedten der får
gummierne til at svulme op og blive porøse.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-02-08 17:32

> Jeg kan se på billedet du har smurt gliderne i kobberfedt, det er forkert,
> de skal smøres med silicone fedt, der er noget i kobberfedten der får
> gummierne til at svulme op og blive porøse.

Jep - kobberfedt skal holdes langt væk fra gummi.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 20:41

"A. K." <virker@ikke.dk> skrev :

>Jeg kan se på billedet du har smurt gliderne i kobberfedt, det er forkert,
>de skal smøres med silicone fedt, der er noget i kobberfedten der får
>gummierne til at svulme op og blive porøse.

Det er så ikke mig, der har smurt dem i nogetsom helst ;)

Tænkeligtvis en anden, det er første gang, jeg ser de bremser, det er
jo ikke min Previa, men brormanden nyindkøb.

Til min, hentede jeg dele hos Toyota i Vordingborg, men det er jo over
et år siden, den blev lavet klar til syn

Jeg lod brormanden slås med sin bil, og kastede mig over min Scorpio's
hovedcylindervrøvl istedet for....

http://www.dkfritidbil.dk/debat/scorpio/scorpio_bremser.htm

--
Jan_stevns

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 09-02-08 20:56

A. K. wrote:

> Jeg kan se på billedet du har smurt gliderne i kobberfedt, det er forkert,
> de skal smøres med silicone fedt, der er noget i kobberfedten der får
> gummierne til at svulme op og blive porøse.

Det er bestemt forhandleren af kobberfedt'ens skyld, når det ikke
udtrykkeligt står på forsiden af tuben.

--
Ejvind
BøMM i mudderet:"I m compftebal whit it as it is"

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-02-08 01:20

Isang tao pinangalanan, A. K. nagsulat:

klip

>Jeg kan se på billedet du har smurt gliderne i kobberfedt, det er forkert,
>de skal smøres med silicone fedt, der er noget i kobberfedten der får
>gummierne til at svulme op og blive porøse.

Billedet snyder lidt. Det er reflektioner fra en pære, der hænger bag
papstykket i øverste venstre hjørne, der giver den gyldne farve på
gliderne.

Der er _ikke_ kobberfedt på gliderne.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 09-02-08 21:19

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Prøvede det samme med min Previa da jeg skiftede klodser forude.
Thansen har slet ikke klodser til Previa, trods de annoncerer det.
Modellen er den forkerte.

Jeg endte med at beholde skiverne jeg købte sammen med klodserne, afleverede
bremseklodserne tilbage og kørte ned til den lokale bremseservice-biks og
købte sagerne der.

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 23:07

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev :

>Prøvede det samme med min Previa da jeg skiftede klodser forude.
>Thansen har slet ikke klodser til Previa, trods de annoncerer det.
>Modellen er den forkerte.

netop - det mest tåbelige er at der står på æsken at de også passer
til Previa, og 2 andre Yoda'er

>Jeg endte med at beholde skiverne jeg købte sammen med klodserne, afleverede
>bremseklodserne tilbage og kørte ned til den lokale bremseservice-biks og
>købte sagerne der.

Det er sågu' trælst - men lidt vor egen fejl, vi kunne jo bare have
taget de gamle med.

Mer' trælst er det at vi bagefter opdagede at det ene stempel i
caliberen havde sat sig urokkeligt - så nye calibre er et must

- tjaehh.... gamle biler .... hyggearbejde. Gider man ikke
sporten, skal man sgu' holde sig fra ældre biler.

Jeg synes bare livet er for kort til at knokle måsen i laser, for en
ny bil's skyld, et alternativ til Scorpio'en er dælme noget dyr i
indkøb.

--
Jan_stevns

Fra : OZ3BTO

Dato : 10-02-08 08:25

> [...]
>
> Jeg synes bare livet er for kort til at knokle måsen i laser, for en
> ny bil's skyld, et alternativ til Scorpio'en er dælme noget dyr i

Godt man køre japser der ikk går istykker :P

Den bremse stump du mangler passer den evt fra en sierra 2.0 fra midt
80erne ?

Har sådan et "lig" stående som knægtene har tævet rundt på markerne

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 08:49

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev :

>Godt man køre japser der ikk går istykker :P

Den næste, der siger sådan til mig, får tæv, med en defekt donkraft
til en Previa

>Den bremse stump du mangler passer den evt fra en sierra 2.0 fra midt
>80erne ?

Nu mangler jeg ikke bremsestumpen ~ hovedcylinderen længere, den kom i
posten fra en hugger, i utrolig fin stand, og er smidt i bilen.

Men Ford skal eddergodtnok ikke få lov at dø i synden med en så vital
del til folks biler

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-02-08 21:33

> [...]
> posten fra en hugger, i utrolig fin stand, og er smidt i bilen.
>
> Men Ford skal eddergodtnok ikke få lov at dø i synden med en så vital

Hvad mener du dog med det?
At hovedcylinderen står af, efter 10+ år?

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 23:04

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Hvad mener du dog med det?
>At hovedcylinderen står af, efter 10+ år?

Nej - at det er for ringe en vital reservedel udgår

FORD ved sgu' udemærket hvad gennemsnitslevetiden på en bil er

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-02-08 23:36

> Nej - at det er for ringe en vital reservedel udgår

Ville ikke chokere mig særlig meget om den kunne erstattes af en anden dims
Tror ikke på at du har fået fat på en særlig kompetent reservedels
reolassistent

> FORD ved sgu' udemærket hvad gennemsnitslevetiden på en bil er

Ikke når det angår dig ))))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 07:19

>Ikke når det angår dig ))))

Århh pjat - lad os tales ved når din *deo er blevet voksen ;)

--
Jan_stevns

Fra : Brian S Jensen

Dato : 10-02-08 09:20

> [...]
>

> Hoyer's dele er også forkerte
>

> Morale : Tag for hulen da de gamle stumper med, når du skal ud og købe

Ja, eller drop de uoriginale stumper - det er alligevel noget skrammel (som
regel)

Dermed ikke sagt at jeg er imponeret over Toyota's "ekspertise" - men at
besøge
THansen er at opsøge problemer

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 10:04

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev :

>Dermed ikke sagt at jeg er imponeret over Toyota's "ekspertise" - men at
>besøge THansen er at opsøge problemer

Man kan undres over hvordan de kan få den biks til at løbe rundt, men
ok, de fleste går jo nok efter bling bling ting, som foretagendet kan
levere i metermål.....

Til japserbiler har jeg desværre ikke lokale leverandører, så der er
man overladt til tilfældet's råden.

Mekonomem, har jeg som regel gode erfaringer med, de har indtil nu
ikke svigtet, eller leveret forkerte dele, men bor ikke lokalt, og
ligger heller ikke i Køge, et sted, hvor man kan fise med det
offentligt.

--
Jan_stevns

Fra : Brian

Dato : 10-02-08 12:21

jan_stevns wrote:

> Man kan undres over hvordan de kan få den biks til at løbe rundt, men
> ok, de fleste går jo nok efter bling bling ting, som foretagendet kan
> levere i metermål.....

Tjaa, de gange jeg er blevet lokket ind til T-Hansen, er det for nemhedens
skyld. De har "altid" åben, og har de fleste stumper på lager.

At man så ofte skal køre 2 gange for at få den rette stump, er noget helt
andet.

/Brian

Fra : Leo_Jensen

Dato : 11-02-08 00:28

On 9 Feb., 14:50, jan_stevns wrote:
> [...]
>
> http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/bremseklodser.htm
>
> Morale : Tag for hulen da de gamle stumper med, når du skal ud og købe

I sidste ende handler det vel om at købe en bil, der er mange af, hvis
T Hansen og co. skal kunne levere varen. Jeg køber kun olie og
knapcellebatterier hos dem...

MVH Leo

Fra : Leo_Jensen

Dato : 11-02-08 00:32

On 10 Feb., 23:03, jan_stevns wrote:

> Nej - at det er for ringe en vital reservedel udgår
>
> FORD ved sgu' udemærket hvad gennemsnitslevetiden på en bil er
>
> --
> Jan_stevns

Tja, til min Jaguar fra 1992 kan man ikke købe nye baglygteglas mere,
og det er da en stump del man nemt kunne få brug for en dag. Og til
min 2CV er det slut med nye speedometre og sikkert også meget andet.
Til begge biler er der heldigvis masser af entusistiske ophuggere, der
specialiserer sig i modellen. Det er nok ikke tilfældet for
Scorpio....

MVH Leo

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 17:30

Leo_Jensen <maigaard-jensen@stofanet.dk> skrev :

>Det er nok ikke tilfældet for Scorpio....

Det var det så åbenbart ;)

dyret er skam i drift igen

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-02-08 21:59

> Det var det så åbenbart ;)

Lundbro eller Mørke?

> dyret er skam i drift igen

Er den da dyr i drift?

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 22:19

>Lundbro eller Mørke?

Mariager ( Edderup autogenbrug )

>Er den da dyr i drift?

Ja og nej - det er nok dyrere at drifte i den

( ka' den sgu' nok kun, når der er faldet hvid regn )

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 12-02-08 18:26

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

Narjh.....

Prøv at strække højre fod.....

Ps.

Husk, at holde øje med autoværn!

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-02-08 22:31

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Narjh.....
>
> Prøv at strække højre fod.....
>

> Ps.
>
> Husk, at holde øje med autoværn!

Er det ikke kun forbeholdt 1 i hver familie?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 13-02-08 18:25

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Er det ikke kun forbeholdt 1 i hver familie?

Narjh.... alle bør holde øje med autoværnene.... de er nogle sjoverer
der overfalder folk helt utilbørligt.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-02-08 13:24

> [...]

>anstigende med et sæt klodser til sin Previa, købt hos T-Hansen
>
>Javel ja .............. de passer selvfølgelig ikke

Var i dag inde i t-bixen for at få pengene tilbage.

Faldt i snak med en anden kunde, som også skulle aflevere et sæt
bremseklodser. Han havde dælme også en Previa.

Det sjove ved situatione opstod da ekspedienten skråsikkert
proklamerede, at der kun fandtes den type klodser som de havde.

Jeg smuttede ud i bilen og hentede klodserne fra Onkel Høyer og viste
ham, at Onkel Høyers klods til indersiden passede, dog ikke den til
ydersiden.
Så det var jo ikke helt rigtigt hvad han havde påstået.

Den anden kunde fortalte at havde været en tur forbi en
Toyotaforhandler som skam havde de rigtige klodser.....

Så sagde den skråsikre unge mand ikke mere

I morgen smutter jeg til Toyotaforhandleren!
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Søren D. Myler

Dato : 11-02-08 16:27

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
klip

> Den anden kunde fortalte at havde været en tur forbi en
> Toyotaforhandler som skam havde de rigtige klodser.....
>
> Så sagde den skråsikre unge mand ikke mere
>
> I morgen smutter jeg til Toyotaforhandleren!

moralen er ... køb stumperne orignalt og betale hvad det koster
har lige selv været igemmen turen med min opel zafira.. der findes sørme 3
typer bremseklodser (baghjul)til den og ingen kunne svare på hvilkke klodser
der var de rigtige .. så må skille skidte ad og vende tilbage (endnu en
grund til 2 biler i husstanden :) )

/søren

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-02-08 18:13

Isang tao pinangalanan, Søren D. Myler nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
>klip

>moralen er ... køb stumperne orignalt og betale hvad det koster

Jow jow.... eller man kan afmonterere de gamle og huske at tage dem
med til sammenligning.

Der er en fordel mere ved originalhandel( Hedder det sådan?):
De kan bruge stelnummeret til at finde de korrekte dele til bilen.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-02-08 18:20

Claus Frørup wrote:

> Der er en fordel mere ved originalhandel( Hedder det sådan?):
> De kan bruge stelnummeret til at finde de korrekte dele til bilen.

Der sker temmeligt tit det samme, selv om man bruger stelnummeret og køber
originalt.
Så sent som i sidste uge, skulle vi bruge et forhjulsophæng til en Toyota
Yaris (forholdsvis ny bil).
Vi ringede til Toyota og oplyste stelnummer og fik så få leveret en forkert
del.
Fejlen (manglende hul til ABS føler) blev så desværre først opdaget, efter
at lejet var presset i, så det koster lige et nyt leje.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-02-08 21:59

Isang tao pinangalanan, Per Beer Hansen nagsulat:

> [...]
>Fejlen (manglende hul til ABS føler) blev så desværre først opdaget, efter
>at lejet var presset i, så det koster lige et nyt leje.

Det er s´gi da surt show, når sådan noget sker.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 11-02-08 19:25

Claus Frørup wrote:
> Isang tao pinangalanan, Søren D. Myler nagsulat:

> Der er en fordel mere ved originalhandel( Hedder det sådan?):

Ja hvis den foretages af en sådan personage

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-02-08 21:59

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Claus Frørup wrote:
klip

>Ja hvis den foretages af en sådan personage

Ok... så er den jo i orden
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Claus Frørup

Dato : 13-02-08 18:56

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Brormandens Previa skal have et bremseeftersyn, så han kommer stolt
>anstigende med et sæt klodser til sin Previa, købt hos T-Hansen
klip
Lidt opfølgning:
Jeg bestilte nye klodser ved autodania på Gl. køge ldv.
I tlf. oplyste den unge mand at klodserne kostede 725 kr. og kunne
afhentes i dag.

Ved lidt snuhed (Vendelbo'ske aner) og en god portion frækhed (Vokset
op i KBH), samt et pokerfjæs uden lige der ville have vundet
adskillige puljer på floddamperne på Mississipi, overbeviste jeg
ekspedienten om at det skam var en firmabil(Havde Uniform på)og at
firmaet formentlig ville finde en anden samarbejdspartner hvis jeg
ikke blev ydet en rimelig rabat. Det lykkedes mig derfor at hjemføre
de nye klodser formedelst 357kr. Hehehe, tag den T-Svansen
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.