Central lås Guide
Fra : Brian Sørup

Dato : 06-02-08 23:25

Hejsa

Jeg havde på et tidspunkt en oversigt over hvordan man finder de
ledninger der skal bruges for at montere centrallås i forskellige biler,
jeg mener filen hedder Centrallaasguide eller noget i den retning. Jeg
er 99% sikker på jeg havde den herindefra - nu står jeg (læs : en
kollega) og skal bruge noget info fra guiden, er der en af jer der har
den liggende og kan maile den til mig, eller evt. smide den i Binær
gruppen ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : A. K.

Dato : 07-02-08 17:42

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget info fra guiden, er der en af jer der har den liggende og kan maile
> den til mig, eller evt. smide den i Binær gruppen ?
Er det den her
http://294700.demo.webedit.dk/content/2947/images/centrallaas/Centrallaas_guide.pdf