Stabilisator besalg på 106 og støddæmpere
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-02-08 19:58

Hej

Fruen har længe klaget over bremserne på 106'eren og idag mente hun, abs'en
havde overtaget bremsesystemet, fordi den huggede i det når hun bremsede,
afmontering af hjul afslørede at det nærmere var slidte skiver og klodser
der var problemet

Nå men da jeg sad og lurede på det opdagede jeg at det ene beslag der holder
stabilisatoren fast på bærearmen var flækket og skal skiftes, men er der
nogle der har en ide om der er andre en aut.gøj der kunne ligger inde med
den, der er ikke lige en byen (Randers).

Derud over er det vist snart ved tiden den skal ha nye dæmpere/fjedre og
hvad går man efter her, det skal ikke være tsvansen og behøver heller ikke
være sport dæmpere/fjerde, men sådan et sted ind imellem som er en fornuftig
kvalitet.

Stef

Fra : martin bjerre

Dato : 04-02-08 21:01

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad går man efter her, det skal ikke være tsvansen og behøver heller ikke
> være sport dæmpere/fjerde, men sådan et sted ind imellem som er en

Hej

Så vidt jeg husker, er det det samme stab. beslag som på en Citroën AX, Prøv
Scan Auto på Messingvej, eller Jennum Auto (Arne har sikkert en brugt)

Martin

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-02-08 22:04

> [...]
>
> Så vidt jeg husker, er det det samme stab. beslag som på en Citroën AX,
> Prøv Scan Auto på Messingvej, eller Jennum Auto (Arne har sikkert en

Det er det garanteret det er jo stort se samme bil, så det prøver jeg,
takker for svaret.

Stef