Picasso 1,8 service?
Fra : Rasmussen

Dato : 04-02-08 17:21

Hej NG

Sidste år brændte jeg 8000 kr af på et service af picassoen hvilket jeg
mener er for dyrt for at få skiftet olie, filter og et sæt br.klodser da jeg
selv gør det samme på min 406'er til en 500kr. men Picassoen har en lille
computer der fortæller at den skal til service nu!! kan man ikke selv nul
stille den som i de lidt nyere modeller? min er en 2001'er men der står ikke
noget om hvordan i vildledningen som jeg engang læste i en årgang 2006

MV. Per R

Fra : torp

Dato : 04-02-08 17:43

Den Mon, 04 Feb 2008 17:20:46 +0100 skrev Rasmussen:
> [citeret tekst udeladt]

Mener at have hørt at man skal holde knappen til triptælleren inde, mens
man drejer nøglen.
Dette resetter service lampen

Mvh Morten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-02-08 20:39

torp skrev:

> Mener at have hørt at man skal holde knappen til triptælleren inde, mens
> man drejer nøglen.
> Dette resetter service lampen
>
> Mvh Morten
jeps...... man kan starte en ny service periode ved at holde knappen til
triptælleren inde mens tændingen tilsluttes, herefter tæller displayet
ned fra 10, og der er igen 20000 til næste service.

Kig evt. på citronik.dk, der er masser af gratis hjælp vedr. citroener.

Thore Jensen

Fra : Rasmussen

Dato : 04-02-08 22:02

Takker mange gange det virkede