Hjælp!!!!!
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 16:57

hejsa der.
ved godt det ikke har noget med gruppen at gøre men er her

nogen der kan hjælpe mig med tlf nr til denne annonce

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53638795

mvh Brian.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 17:31

On Sat, 2 Feb 2008 16:56:44 +0100, "Brian Kærgård"
<dsl166095(SNABEL-A)vip.cybercity.dk> wrote:

>hejsa der.
>ved godt det ikke har noget med gruppen at gøre men er her
>
>nogen der kan hjælpe mig med tlf nr til denne annonce
>
>http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53638795

Så vidt jeg kan se på siden er der en ganske nem anvisning - køb
avisen eller køb et on-line abonnement.
--
Ivan Madsen,
Husk de andre er MEDtrafikanter ikke MODtrafikanter

Fra : joke

Dato : 02-02-08 17:33

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg kan se på siden er der en ganske nem anvisning - køb
> avisen eller køb et on-line abonnement.
> --
Han har også postet i dk.fritid.camping hvor jeg gav ca. samme svar, og som
jeg skrev til ham der tak for tippet det var billigt for en sådan fætter men
tror ikke det passer i mange biler og campingvogne

Fra : Brian

Dato : 02-02-08 17:48

Brian Kærgård wrote:
> hejsa der.
> ved godt det ikke har noget med gruppen at gøre men er her
>
> nogen der kan hjælpe mig med tlf nr til denne annonce
>
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53638795

Avisen er jo blevet gratis, så måske var det muligt at finde sådan et
eksemplar ?

/Brian

Fra : Henning

Dato : 02-02-08 20:20

On Sat, 2 Feb 2008 17:48:26 +0100, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Avisen er jo blevet gratis, så måske var det muligt at finde sådan et
>eksemplar ?

Gratisannoncer kommer kun på nettet, hvor købere skal købe for at få
oplysninger. Betalingsannoncer kommer i den trykte udgave. DBA skal
nok tjene pene på en eller anden måde

Fra : Brian

Dato : 02-02-08 20:44

Henning wrote:

> Gratisannoncer kommer kun på nettet, hvor købere skal købe for at få
> oplysninger. Betalingsannoncer kommer i den trykte udgave. DBA skal
> nok tjene pene på en eller anden måde

Ahh, det var jeg ikke klar over. Jeg synes jeg kan huske fra sidste gang jeg
legede med DBA, at man kunne markere om den skulle i den trykte udgave eller
ej.

Men det skulle da ikke undre mig, at de har ændret strategien for at presse
citronen lidt ekstra

/Brian

Fra : ab

Dato : 02-02-08 17:46

> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53638795

Jeg kan da godt se de forskellige oplysninger, men jeg har også betalt for
det, har du !!

/AB

Fra : joke

Dato : 02-02-08 18:06

"ab" <gdfgdf@fsdf.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan da godt se de forskellige oplysninger, men jeg har også betalt for
> det, har du !!

Ja det er lige til en reklame for sortseere det han har gang i.

Hvis du giver ham numret spare han penge og hvem kommer til at betale det
gør du i form af højere priser for brugen

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 18:23

"joke" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du giver ham numret spare han penge og hvem kommer til at betale det
> gør du i form af højere priser for brugen

har i da virkelig ikke andet at gå op i ??? få jer da et liv istedet for alt
det moralprædken.................

Fra : Klaus G.

Dato : 02-02-08 20:28

> har i da virkelig ikke andet at gå op i ??? få jer da et liv istedet for
> alt det moralprædken.................
Forkert brug af smiley der.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : N/A

Dato : 02-02-08 20:12

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-02-08 20:12

"Hans" <ask@meeeee.not> skrev i en meddelelse
> Telefon 86 81 62 10
> Telefon 2 22 51 83 92
> E-mail xxxxxx@webspeed.danmark

Hvor er det dog betænksomt at bringe en
totalt uskyldig mands email-adresse, som nu
er høstet i stor stil. Men din egen har du
ændret til noget uvirksomt krims-krams.
Godt gået................not.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 20:32

>Hvor er det dog betænksomt at bringe en
>totalt uskyldig mands email-adresse, som nu
>er høstet i stor stil. Men din egen har du
>ændret til noget uvirksomt krims-krams.
>Godt gået................not.

Ja Hans du er en tåbe kort og godt

/gubbi

Fra : PMH

Dato : 03-02-08 00:27

<gubbi> skrev i en meddelelse

> Ja Hans du er en tåbe kort og godt

Jeg er fuldstændig enig..!!

For fanden et fjols...
At smide en sælgers mail og tlf. nr. i en nyhedsgruppe..
Hvis manden ville have udstillet sig selv her, så havde han nok selv
fundet vej hertil..

Og så pga. en nærigrøv der ikke vil betale for en service alle
andre betaler for når det er nødvendigt..

I filtret røg i begge.

PMH

Fra : Hans

Dato : 03-02-08 07:29

> [...]
> fundet vej hertil..
>
> Og så pga. en nærigrøv der ikke vil betale for en service alle
> andre betaler for når det er nødvendigt..

Jeg troede vi kunne hjælpe hinanden er i NG

Men der er åbenbart grænser.

Det var ikke min mening at gøre nogle sure,

Jeg beklager.

Mvh Hans

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 07:51

> Jeg troede vi kunne hjælpe hinanden er i NG
>
> Men der er åbenbart grænser.
>
> Det var ikke min mening at gøre nogle sure,
>
> Jeg beklager.
>
> Mvh Hans

skal du ikke beklage.... det er de samme brokhoveder der sidder og
moralprædker hver gang, men fuck nu dem.........tror sq ikke de har andet at
lave end at sidde her at spille KLÅGE ÅGE De forstår slet ikke der nok kan
være to meninger om samme sag. Men tak for hjælpen til de der hjalp der var
heldigvis mange så hygge.

Fra : Frøken Jensen

Dato : 03-02-08 12:49

On 03/02/08 7:29, in article 47a55f40$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Hans" <ask@meeeee.not> wrote:

> Jeg troede vi kunne hjælpe hinanden er i NG
>
> Men der er åbenbart grænser.
>
> Det var ikke min mening at gøre nogle sure,
>
> Jeg beklager.
>
> Mvh Hans

Jeg synes du kunne have skrevet efter spørgerens e-mailadresse og sendt ham
oplysningerne direkte. Det var offentliggørelsen af en uskyldig mands tlf.
og e-mail der var helt hen i skoven :)

Fra : Hans

Dato : 03-02-08 13:35

> [...]
> ham
> oplysningerne direkte. Det var offentliggørelsen af en uskyldig mands tlf.

Jeg var for hurtigt ude. Det er helt rigtigt at jeg burde have besvaret
privat og ikke her.

Jeg gør det aldrig mere.

Mvh Hans

Fra : Møller

Dato : 03-02-08 19:59

Hans skrev:

> Jeg var for hurtigt ude. Det er helt rigtigt at jeg burde have besvaret
> privat og ikke her.
>
> Jeg gør det aldrig mere.
>
> Mvh Hans

Tja så lærte du det.

Men skaden er vel ikke så stor, da alle med abb. på DBA kan få det, men det gale er email-skannere
der bruges til SPAM når det lægges ud i det offentlige rum.
så kommer næste lektion, det hjælper ikke at du sletter dit indlæg, det er for sent:
http://kortlink.dk/google/4rxu
At så dine oplysninger bliver gentaget er jo underordnet nu, skaden er sket ;-(

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 23:29

> [...]
> ved godt det ikke har noget med gruppen at gøre men er her
>
> nogen der kan hjælpe mig med tlf nr til denne annonce

Fuck du er ynkelig, du vil købe noget for 700 men vil ikke gi noget til dem
der formidler salget, og hvad skal du af med ?? 12kr eller ligende.. hvor
nærrig kan man være....

/Juel

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-02-08 02:56

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i meddelelsen

> Fuck du er ynkelig, du vil købe noget for 700 men vil ikke gi noget til
> dem der formidler salget, og hvad skal du af med ?? 12kr eller ligende..
> hvor nærrig kan man være....

Det var da ikke fordi han ikke havde råd. Det var fordi han ikke kunne finde
ud af det.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,