advarsel
Fra : Ib Tinning

Dato : 01-02-08 22:01

jeg vil bare lige advare jer mod at bruge www.autothek.dk
jeg bestilte d 20/12 -07 4 nye dæk og modtog dagen efter en mail hvori der
stod jeg skulle lave en bank overførsel ,det gjorde jeg så sammen aften .
da jeg ikke havde modtaget noget fra dem 14 dage efter skrev jeg til dem
,kontaktede jeg dem ,og de svarede at de ikke havde modtaget penge fra mig ,
jeg kontaktede min bank som kunne fortælle mig at de oplysninger som
autothek havde givet mig ikke stemte overens med nogen konto .

ok tænkte jeg og skrev til autothek for at få nogle friske bank oplysninger
,disse oplysninger var præsis de sammen som første gang og de virkede jo
ikke .

så nu har jeg opgivet at handle med dem efter at have skrevet frem og
tilbage med dem hvori de har haft en noget nedladende tone

til sidst skal lige siges at dette sjove handelsforløb har kostet mig 350
kr. og en del snak med min bank

mvh Tinning

Fra : John Sahl

Dato : 01-02-08 22:06

Ib Tinning wrote:
> til sidst skal lige siges at dette sjove handelsforløb har kostet mig
> 350 kr. og en del snak med min bank

Hvordan kan det koste dig penge når du ikke kan overføre til dem?

--
John Sahl
1.372ccm - 234Hk/300Nm - 7,8km/l - Pure fun

Fra : Ib Tinning

Dato : 03-02-08 10:56

> Hvordan kan det koste dig penge når du ikke kan overføre til dem?

det kan det via gebyre for overførsler til tyskland

Fra : John Sahl

Dato : 03-02-08 11:05

Ib Tinning wrote:

> det kan det via gebyre for overførsler til tyskland

Men du har jo ikke lavet nogen overførsel.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-02-08 11:25

> Men du har jo ikke lavet nogen overførsel.

Jeg tror hun skal betale gebyret til banken, selv om overførslen senere
viste sig ikke at gå igennem.

Mvh Niels

Fra : Ib Tinning

Dato : 03-02-08 11:42

> Jeg tror hun skal betale gebyret til banken, selv om overførslen senere
> viste sig ikke at gå igennem.

bortset fra at hun er en han så har du ret og gebyr størelsen er måske stor
men når jeg nu ellers ikke har problemer med min bank så beholder jeg den

mvh Ib Tinning

Fra : Nansen

Dato : 03-02-08 11:37

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i en meddelelse

> det kan det via gebyre for overførsler til tyskland

Det koster pt. Kr. 20,- at lave en overførsel til tyskland via Netbank.
Hvis jeg var ham, ville jeg overveje at skifte bank.

M Nansen

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 01-02-08 22:38

> [...]
> tilbage med dem hvori de har haft en noget nedladende tone
>
> til sidst skal lige siges at dette sjove handelsforløb har kostet mig 350

??

Har handlet med dem uden problemer, og kunne sagtens overføre penge til
deres konto. 0890-1050520 (Svenska Handelsbanken i Amaliegade 3 i
København). Det kan dog være at kontonummeret skal anføres som:
0890-08901050520 for at det virker.

Hvordan kan det koste dig 350,- at overføre til en anden dansk konto? Du
burde overveje en anden bank!

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : JF

Dato : 02-02-08 00:34

> [...]
> 0890-08901050520 for at det virker.
>
> Hvordan kan det koste dig 350,- at overføre til en anden dansk konto? Du

Man skal da aldrig nogensinde overføre til en konto. Så har man jo absolut
ingen regresret.
Betal med dankort eller VISA. Det er det eneste sikre.

Mvh. Jørgen

Fra : Claus U

Dato : 02-02-08 09:55

JF skrev:

> Man skal da aldrig nogensinde overføre til en konto. Så har man jo
> absolut ingen regresret.
> Betal med dankort eller VISA. Det er det eneste sikre.

Nemlig - for hvis varen ikke kommer, så kan man få banken til at tilbage
fører.

<http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/ehandel/ehandel7/tilbagefoersel>
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk