rustfri potter - Carina E - hvor?
Fra : KMH

Dato : 01-02-08 18:02

Hejsa

For nogen tid siden var der lidt snak om rustfrie udstødningsrør.
Nu har jeg en kolega der mangler en "billig" udstødnings løsning til en
Carina E.
Priserne hos Raka og Ferrita huskede jeg som "ikke SÅ skræmmende", men de
har åbenbart ikke lige en løsning til den model.
Nogen der har et hint til en billig Carina E løsning?

På forhånd tak
Kim

Fra : KASO

Dato : 02-02-08 10:17

"KMH" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> har åbenbart ikke lige en løsning til den model.
> Nogen der har et hint til en billig Carina E løsning?

Øhh - er en Carina ikke så gl. efterhånden, at de fleste udstødninger vil
kunne holde dens tid ud?
Er det "værd" at ofre en rustfri på en bil i den alder?

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 03-02-08 09:05

> [...]
> har åbenbart ikke lige en løsning til den model.
> Nogen der har et hint til en billig Carina E løsning?

Jeg kører selv Carina fra 1994, og den kører stadig med den originale
udstødning fra dengang den kom ud fra fabrikken.
Og den har efterhånden rundet 275.000 km.
Så mit råd vil være at købe en original udstødning igen.
Så er du sikker på den passer. Og rigtig mange af de originale dele er
faldet i pris. Om det også gælder udstødning ved jeg ikke, men det var da
værd at undersøge.
Hilsen Matthias