Musik download hjælp
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-08 12:04

Afledt af Dagens Ord legen, genhørte jeg lige dette sublime nummer:

> Albert Hammond - I'm a train
> http://www.youtube.com/watch?v=3A_ccea_hJs

Er der nogen som ved, om ovenstående kan købes/downloades på nettet nogen
steder ?

Ligeledes leder jeg efter "Vor Intime Restaurant" med Frede Fup, så hvis
nogen ved hvor de 2 kan kan skaffes, så vil jeg blive multo glad

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-08 13:13

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Er der nogen som ved, om ovenstående kan købes/downloades på nettet nogen
> steder ?

Den ligger på TDC Play

> Ligeledes leder jeg efter "Vor Intime Restaurant" med Frede Fup, så hvis
> nogen ved hvor de 2 kan kan skaffes, så vil jeg blive multo glad

Kan jeg ikke finde

/Alex

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-08 14:57

Alex Linaa wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Den ligger på TDC Play

Ja og øv, den har jeg så lige købt og downloadet en wma fil uden indhold.
Så der røg lige en 10'er ud af vinduet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Holst

Dato : 17-04-08 15:11

Per Beer Hansen wrote:

> Ja og øv, den har jeg så lige købt og downloadet en wma fil uden indhold.
> Så der røg lige en 10'er ud af vinduet

Så må du jo kontakte deres kundeservice.

Den virker fint med Play.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-08 15:16

Holst wrote:

> Så må du jo kontakte deres kundeservice.

Det er så ikke nødvendigt, da jeg har fået den til at spille nu.
Jeg manglede åbenbart et eller andet lyd-codec, som så er kommet på plads
nu.
Så nu spiller den

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-08 23:07

> Ligeledes leder jeg efter "Vor Intime Restaurant" med Frede Fup.

Hold op med at lede og hent den her

http://rapidshare.com/files/108324657/Frede_Fup-Vor_Intime_Restaurant.mp3

Vi kan jo ikke have dig søvnløs hele weekenden over det

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-04-08 08:56

Allan Krautwald wrote:
> [...]
>
> http://rapidshare.com/files/108324657/Frede_Fup-Vor_Intime_Restaurant.mp3
>
> Vi kan jo ikke have dig søvnløs hele weekenden over det

Tusinde tak for hjælpen, det var et dejligt genhør

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : E

Dato : 29-04-08 11:34

Ja den er/var fed, herlig stemning og fed tekst, tænk man kunne glemme den.

/E