Dagens ord: Søndag
Fra : Michael Lund

Dato : 12-04-08 23:08

Følgende ord er brugte:
Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Booze, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Dirty, Dream, Duo, Dør, Evil, Eyes/øjne,
Fantasi, Fat, Fever, Food/mad,Forkortelser, Feeling, Friend/ven, Fun,
Funk, Fysik/Physics, Genial, Guitar, Girls/piger, grandprix, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven/himlen, Heavy, Hello, Help, Highway, Hollywood,
Hot, House, Hurricane, Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Milf, Mind, Monday, Money, Moon, Mother, Night, Nobody,
Ocean, One/En, Peace, Pearl, Pets, Physics/fysik, Pigenavne. Queen,
Radio, Rain/Regn, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Run, Service, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke,
Snow, Son, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Sweet, Søndag/Sunday,
Tal/Numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown,
Water, Weekend, Wheel / Hjul, Wine, Wood, Woman, Word, Work, World,
Yesterday, You/dig

Tak for stafetten!

Klokken har netop passeret midnat
og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

For dem der måske har "ondt i håret" i dag og ikke gider stå op, kommer her
Bo Kaspers orkester med "Søndag i sengen"
http://www.youtube.com/watch?v=sl_DwlabzEw

Blondie med " Sunday Girl"
http://www.youtube.com/watch?v=obwanhb6kww

U2 med "Sunday bloody Sunday"
http://www.youtube.com/watch?v=GzRwK79SkCU

God søndag til alle

Mic.

Fra : Holm

Dato : 12-04-08 23:16

Michael Lund wrote:
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

Så må det vel blive "Søndags-seancer" med C.V. Jørgensen
http://www.last.fm/music/C.V.+J%C3%B8rgensen/_/S%C3%B8ndags-Seancer

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-04-08 23:26

Michael Lund skrev:

>er ordet: Søndag/Sunday

Trio - Sunday you need love
http://www.youtube.com/watch?v=EUPKZAvnCOk

Earth, Wind & Fire - Sunday Morning
http://www.youtube.com/watch?v=EtzAU06RCkA

>Blondie med " Sunday Girl"

Blondie - C'est bon
http://www.youtube.com/watch?v=wX0GPHy2nYo

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holm

Dato : 12-04-08 23:26

Michael Lund wrote:
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

Ah ja, og "Sunday Shining" med Finley Quaye
http://youtube.com/watch?v=4_Ezz-q9Gsk

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Mathias

Dato : 13-04-08 00:22

Michael Lund skrev:

> Tak for stafetten!
>
> Klokken har netop passeret midnat
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

> God søndag til alle
>
> Mic.

Var for nyligt inde og se den fremragende film Juno. Filmen slutter med
sangen I'm Sticking With You af The Velvet Underground, derfor skulle
der ikke graves langt for at komme i tanke om

_The Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
http://youtube.com/watch?v=0cWzxJvgWc8

Sonic Youth er uden tvivl blevet inspireret af The Velvet Underground,
her spiller de et af deres nyere numre

Sonic Youth - Sunday
http://youtube.com/watch?v=7PhDhz4GaTI

Mit trdje og sidste bud bliver fra bandet Beirut. Ledet af amerikaneren
Zach Condon spiller de musik med aner i østens folkemusik.

Beirut - A Sunday Smile
http://youtube.com/watch?v=MAir96N3iOs

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-04-08 01:39

"Never on sunday" m. Melina Mercouri

http://www.youtube.com/watch?v=P8jGVlOt11I

Og i en version med Mupperne

http://www.youtube.com/watch?v=XRdkRaKgIsY

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-04-08 01:41

"Never on sunday" m. Melina Mercouri

http://www.youtube.com/watch?v=P8jGVlOt11I

Og i en version med Mupperne

http://www.youtube.com/watch?v=XRdkRaKgIsY

mvh Eva

Fra : Erling Jensen

Dato : 13-04-08 05:45

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tal/Numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown,
> Water, Weekend, Wheel / Hjul, Wine, Wood, Woman, Word, Work, World,

En Kris Kristofferson klassikker her med

Johnny Cash - Sunday morning coming down
http://www.youtube.com/watch?v=7Cru2ld06-A

Billie Holiday - Gloomy Sunday
http://www.youtube.com/watch?v=48cTUnUtzx4&feature=related

Oasis - Sunday morning Call
http://www.youtube.com/watch?v=zichvcYZQqs

Vanessa Paradis - Sunday Mondays
http://www.youtube.com/watch?v=DIG9gIlsBM4

mvh
Erling

Fra : Erling Jensen

Dato : 13-04-08 06:05

> [...]
> Tal/Numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Tribute, Twins, Unknown,
> Water, Weekend, Wheel / Hjul, Wine, Wood, Woman, Word, Work, World,

nåeh vi skal da også have denne fra mine unge dage

Daniel Boone - Beautiful Sunday
http://www.youtube.com/watch?v=feegxv4goKo

Blondie - Sunday Girl
http://www.youtube.com/watch?v=obwanhb6kww

The Velvet Underground - Sunday morning
http://www.youtube.com/watch?v=0cWzxJvgWc8&feature=related

Og her er der ingen tvivl:
No Doubt - Sunday morning
http://www.youtube.com/watch?v=EUqTH9e9sQU&feature=related

Small Faces - Lazy Sunday Afternoon
http://www.youtube.com/watch?v=zTAC-fy85hI

Erling

Fra : schlafen

Dato : 13-04-08 07:15

Maroon 5 - Sunday morning
http://www.youtube.com/watch?v=6Xvl5NIYRMo

Keith Urban - Raining on sunday
http://www.youtube.com/watch?v=gxDuckV7IAY

Fra : Lars Frandsen

Dato : 13-04-08 07:56

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for stafetten!
>
> Klokken har netop passeret midnat
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

Doobie Brothers - Another Park, Another Sunday
http://www.youtube.com/watch?v=xxC4lAuXpRc
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 08:17

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

"Groovin' on a Sunday afternoon"
The New Rascals
http://youtube.com/watch?v=MDBOe0eGsuU&feature=related

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 08:23

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Klokken har netop passeret midnat
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

" - Sitting on a sofa on a Sunday afternoon" synger Simon and Garfunkel i
"Mrs. Robinson"
http://youtube.com/watch?v=1AGZOjev8YA

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-04-08 09:22

Michael Lund wrote:

> Klokken har netop passeret midnat
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

Jamen så er her lige en der passer på mig:
Small Faces med "Lazy Sunday":
http://www.youtube.com/watch?v=zTAC-fy85hI

Morrisey med "Everyday Is Like Sunday":
http://www.youtube.com/watch?v=1IbJQ4YAPRo

Og efter hver søndag kommer der en mandag, "I Don't Like Mondays" med
Boomtown Rats:
http://www.youtube.com/watch?v=POl4vFp-5os

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Michael Lund

Dato : 13-04-08 20:43

> Jamen så er her lige en der passer på mig:
> Small Faces med "Lazy Sunday":
> http://www.youtube.com/watch?v=zTAC-fy85hI

Den passede bestemt også mig, så for den og dine andre bud overdrager jeg
dig stafetten.

Mic.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-04-08 20:47

Michael Lund wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en
> meddelelse news:AojMj.4$J92.2@news.get2net.dk...

> Den passede bestemt også mig, så for den og dine andre bud overdrager
> jeg dig stafetten.

Det er jo lidt "snyd", da jeg har opdaget at Erling Jensen har postet dette
link tidligere i tråden end mig, jeg havde bare overset det
Men OK, du skriver jo at det også er de andre links der tæller med, så...
Jeg laver et nyt Dagens ord.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Michael Lund

Dato : 13-04-08 21:17

> [...]
> dette link tidligere i tråden end mig, jeg havde bare overset det
> Men OK, du skriver jo at det også er de andre links der tæller med, så...

Jo, men sån' er der jo så meget. Erling brugte også selv mit eget link, men
Morrisey vejede også tungt i mine overvejelser.

Mic.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-04-08 12:18

On Sun, 13 Apr 2008 00:07:50 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

>Klokken har netop passeret midnat
>og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

Når du valgte på det tidspunkt skal denne med:
Phil Collins - "Saturday Night And Sunday Morning"
http://youtube.com/watch?v=Y2bSSi4BH1g

En oplagt mulighed er også
David Bowie - "Sunday"
http://youtube.com/watch?v=MJVIueQU7IY

Søndar er også en oplagt mulighed for at dase lidt
Queen - "Lazing On A Sunday Afternoon"
http://youtube.com/watch?v=wCVVvNLUjTU

The Small Faces - "Lazy Sunday"
http://youtube.com/watch?v=B8QcrF1oBwg

Og så har man mulighed for at snakke sammen
Sarah Brightman - "Tell Me On A Sunday"
http://youtube.com/watch?v=WTiaU7IMEkY

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 18:20

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for stafetten!
>
> Klokken har netop passeret midnat
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

Sunday at Friday's - CCR
http://youtube.com/watch?v=GBXsc3ey_NA

Fra : Michael Lund

Dato : 13-04-08 18:27

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Sunday at Friday's - CCR
> http://youtube.com/watch?v=GBXsc3ey_NA

Næsten en hel dag uden et Doors link, Pernille!
Ka' det passe ?

Mic.

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 18:38

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Næsten en hel dag uden et Doors link, Pernille!
> Ka' det passe ?

OK!
Så får du da en med The Doors.
De er heller ikke nemme at komme udenom!

The Doors - "Blue Sunday".
http://youtube.com/watch?v=n5wvqotkG_4

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 18:55

> OK!
> Så får du da en med The Doors.
> De er heller ikke nemme at komme udenom!
>
> The Doors - "Blue Sunday".
> http://youtube.com/watch?v=n5wvqotkG_4

Aprilsnar!

Undskyld

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 18:57

> OK!
> Så får du da en med The Doors.
> De er heller ikke nemme at komme udenom!
>
> The Doors - "Blue Sunday".
> http://youtube.com/watch?v=n5wvqotKG_4

Nu skulle den være der...

Fra : Michael Lund

Dato : 13-04-08 19:03

> [...]
>
> OK!
> Så får du da en med The Doors.
> De er heller ikke nemme at komme udenom!

Ok, så jeg mere rolig - pragtfuldt nummer fra en suveræn gruppe.

Linket kunne jeg ikke lige få til at virke, men jeg fandt selv frem til
nummeret.

Mic.

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 19:12

> Ok, så jeg mere rolig - pragtfuldt nummer fra en suveræn gruppe.
>
> Linket kunne jeg ikke lige få til at virke, men jeg fandt selv frem til
> nummeret.

Godt med en gør-det-selv mand!
Ja, The Doors er vare suveræne!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-04-08 19:59

On Sun, 13 Apr 2008 19:26:33 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

>Næsten en hel dag uden et Doors link, Pernille!
>Ka' det passe ?
>
>Mic.

Jeg troede at The Doors sov længe om søndagen, og derfor ikke havde
noget at fortælle om den dag.

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 20:04

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Jeg troede at The Doors sov længe om søndagen, og derfor ikke havde
> noget at fortælle om den dag.

Nej da! The Doors havde altid noget at fortælle om

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 19:09

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Klokken har netop passeret midnat
> og inspireret af dagen i dag er ordet: Søndag/Sunday

Pleasant Valley Sunday - A Monkees Tribute
http://youtube.com/watch?v=O_GAGqbapMc