Busstop
Fra : Snavox

Dato : 11-04-08 10:06

Hej.

Jeg hørte Mylle og Tanja Dyhl spille Busstop i Eldorado forleden -
tirsdag aften vist - og det var bare et fedt genhør.

Nu forsøger jeg så at finde en CD eller lignende med musikken, men det
er nærmest umuligt at finde noget som helst om og med dem på nettet.

Har nogen et tip?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Pernille

Dato : 11-04-08 10:17

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu forsøger jeg så at finde en CD eller lignende med musikken, men det er
> nærmest umuligt at finde noget som helst om og med dem på nettet.

Jeg har en CD med The Hollies, som den er på. "The Gold Collection" hedder
CD'en.
Den er fra EMI Records Ltd. 1997

Fra : schlafen

Dato : 11-04-08 13:18

> Jeg har en CD med The Hollies, som den er på. "The Gold Collection" hedder
> CD'en.
> Den er fra EMI Records Ltd. 1997

Nu tror jeg det var den danske funkgruppe BUSSTOP snavox mener.....og ikke
et nummer med Hollies....
Jeg har desværre ikke CD'er med Busstop - kun med BLAST - det 'lugter' lidt
deraf....

Fra : Pernille

Dato : 11-04-08 13:58

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse

> Nu tror jeg det var den danske funkgruppe BUSSTOP snavox mener.....og ikke
> et nummer med Hollies....
> Jeg har desværre ikke CD'er med Busstop - kun med BLAST - det 'lugter'
> lidt deraf....

Well excuse me.

Fra : schlafen

Dato : 11-04-08 14:38

> Well excuse me.

Kan godt se mit svar virker 'vrissent' - det var på ingen måde tiltænkt -
beklager

Fra : Pernille

Dato : 11-04-08 15:19

> Kan godt se mit svar virker 'vrissent' - det var på ingen måde tiltænkt -
> beklager

Det er bare helt iorden!
Ha' en god weekend!

Fra : Snavox

Dato : 11-04-08 17:25

Hej.

> Nu tror jeg det var den danske funkgruppe BUSSTOP snavox mener.....og
> ikke et nummer med Hollies....
> Jeg har desværre ikke CD'er med Busstop - kun med BLAST - det 'lugter'
> lidt deraf....

Ja, det var danskerne, jeg tænkte på. Blast var også fede, men af en
eller anden grund har Busstop en større plads hos mig. Jeg må jo se, om
jeg kan finde en CD eller måske en LP på et eller andet loppemarked..

God weekend til alle

Venlig hilsen

Poul

Fra : Koeffe

Dato : 12-04-08 01:01

Er det dem her?
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&searchlink=BUSSTOP&sql=11:a9frxq95ldje~T20

Jeg har en CD med dem et sted i gemmeren... Den hvor coveret
er hvidt med noget rødt/sort logo på. Det er den CD hvor der
er cover nummer af "Kung fu fighting" og "ain't seen nothing
yet" på... :)
--
Koeffe

Fra : Per Tolbøll

Dato : 12-04-08 09:16

Snavox skrev:
> [...]
>
> Nu forsøger jeg så at finde en CD eller lignende med musikken, men det
> er nærmest umuligt at finde noget som helst om og med dem på nettet.

Det hjælper at kunne huske navnet som de stavede det - og det var oven i
købet nogle år før dansk sprog blev SMS-inficeret (eller hvad man nu
skal kalde det):

http://www.google.dk/search?q=buzstop&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Go' weekend !

/Per

Fra : Snavox

Dato : 12-04-08 09:57

Hej Per!

> Det hjælper at kunne huske navnet som de stavede det - og det var oven i
> købet nogle år før dansk sprog blev SMS-inficeret (eller hvad man nu
> [...]
Genialt! Det hjalp på Google-hitzene..... Tak for det. Jeg fandt
frem til Eldorado-udsendelsen på DR's Netplayer, så jeg fik dulmet de
værste abstinenser. Men fedt at se dem live på Youtube

God weekend til dig også.

Venlig hilsen

Poul