Play
Fra : Holst

Dato : 01-04-08 09:35

I går kunne man løse om Play på TDCs hjemmeside:

http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=16222

I dag burde det virke. Er der nogen, der kan få det til at virke?

Når jeg logger ind, påstår den, at jeg ikke har adgang til Play, men når
jeg så klikker på "Adgang til Play" får jeg at vide "Du har allerede
adgang til PLAY på dit login. Det TDC Login, du er logget ind med, har
allerede PLAY."

Fedt nok. Det virker så bare ikke.

Fra : Max

Dato : 01-04-08 10:02

Hej Holst

> Fedt nok. Det virker så bare ikke.

Har du spurgt TDC?

--
Mvh Max

Fra : Torben

Dato : 01-04-08 11:02

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> jeg så klikker på "Adgang til Play" får jeg at vide "Du har allerede
> adgang til PLAY på dit login. Det TDC Login, du er logget ind med, har

Same shit here - hvilket abb. har du? Privat?

mvh
Torben - bredbånd prof.

Fra : Holst

Dato : 01-04-08 11:09

Torben wrote:

> Same shit here - hvilket abb. har du? Privat?

Ja, et privat 4 Mbit, som vist nok snart skulle blive automatisk
opgraderet til noget bedre.

Men mon ikke det bare er en fejl her i starten. Lige pt. står der på siden:

TDC Musik opdaterer
Af Martin Schaldemose 18/06-2007

TDC Musik opdaterer i øjeblikket.

Vi beklager ulejligheden og forventer at være klar om kort tid,
hvor vi glæder os til at betjene dig.

Med venlig hilsen
TDC Musik

Så de er måske netop ved at rette disse problemer.

Fra : Torben

Dato : 01-04-08 11:43

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Så de er måske netop ved at rette disse problemer.

Hmm nu virker det - men jeg får nu stadigvæk at vide at jeg ikke har adgang

mvh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 12:28

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm nu virker det - men jeg får nu stadigvæk at vide at jeg ikke har
adgang

> mvh
> Torben

Det er en fis i en hornlygte efter hvad jeg har hørt. I det øjeblik du ikke
har abbo der mere, så forsvinder adgangen til filerne, de kan ikke brændes
ud og tages med osv.
Blot et stort reklamestunt...men heldigvis er der så mange steder på nettet,
man kan hente gratis musik

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 07:33

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> [...]
> ud og tages med osv.
> Blot et stort reklamestunt...men heldigvis er der så mange steder på

Nu ikke så negativ Allan.
Du kan hente gratis musik lovligt til din pc eller telefon, bare du har et
abonnement, det er vel egentligt så reelt som det kan være?
Ellers kan du jo bare konvertere til mp3, hvis du brænder for at gemme i
stedet for bare at hente og lytte

/Alex

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-04-08 12:39

> [...]

> jeg så klikker på "Adgang til Play" får jeg at vide "Du har allerede
> adgang til PLAY på dit login. Det TDC Login, du er logget ind med, har

har du en email tilknyttet til TDC login ? ... først da jeg fik det på
virkede det... Derudover ser det ud til at kun at virke med windows
media player 12 ....

/thomas

Fra : Torben

Dato : 01-04-08 14:10

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> har du en email tilknyttet til TDC login ? ... først da jeg fik det på
> virkede det...

Hvordan gjorde du det?

mvh
Torben

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-04-08 14:40

Torben <real_anonym@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> Hvordan gjorde du det?

under kontoindstillinger

/thomas

Fra : Holst

Dato : 01-04-08 14:51

Thomas von Hassel wrote:

> har du en email tilknyttet til TDC login ? ... først da jeg fik det på
> virkede det... Derudover ser det ud til at kun at virke med windows
> media player 12 ....

Det var også det første, den spurgte efter, da jeg forsøgte i går aftes
(hvor der godt nok endnu ikke var åbnet helt for det), og emailen er
også fint tilknyttet stadig.

Men det får det stadig ikke til at virke.

Men største problem lige nu er, at min internetforbindelse stort set er
nede. Der er meget, meget lidt hul igennem. Sikkert værre end at sidde
på et 300 baud modem. Så indtil TDC får styr på det, holder jeg mig fra
Play.

Fra : Holst

Dato : 02-04-08 07:55

Holst wrote:

> Men det får det stadig ikke til at virke.

Men ih, i dag har jeg Play adgang. Så får vi se, hvad jeg kan bruge det til.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 09:42

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> Derudover ser det ud til at kun at virke med windows
> media player 12 ....

Hos mig virker det fint med både Windows Media Player 10, og med Winamp

/Alex

Fra : Søren Nielsen

Dato : 02-04-08 16:02

Alex Linaa wrote:
> Hos mig virker det fint med både Windows Media Player 10, og med
> Winamp
> /Alex

Kan du også afspille PLAY-filerne i Winamp?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 16:47

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Kan du også afspille PLAY-filerne i Winamp?

Ja, helt uden problemer.

/Alex

Fra : Søren Nielsen

Dato : 02-04-08 16:54

Alex Linaa wrote:
> Ja, helt uden problemer.
>

> /Alex

Og heller ikke noget plugin installeret i Winamp? Og hvilken version af
Winamp? Jeg spørger af ren og skær nysgerrighed :)

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 17:29

> Og heller ikke noget plugin installeret i Winamp? Og hvilken version af
> Winamp? Jeg spørger af ren og skær nysgerrighed :)

Jeg har ikke installeret noget plugin, versionen er 5.531 (den nyeste)

/Alex

Fra : Aage Jæger

Dato : 01-04-08 14:25

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg så klikker på "Adgang til Play" får jeg at vide "Du har allerede
> adgang til PLAY på dit login. Det TDC Login, du er logget ind med, har

Jeg oplever præcist det samme.
Var i kontakt med deres support via chat, hvor jeg blev bedt om at prøve
igen i aften.
Der var vist ikke ret meget, der virkede nu, men de arbejdede på det. :)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-04-08 16:03

Holst wrote:
> [...]
> når jeg så klikker på "Adgang til Play" får jeg at vide "Du har
> allerede adgang til PLAY på dit login. Det TDC Login, du er logget

Driftsforstyrrelser.

Søren

Fra : Studo

Dato : 01-04-08 19:09

den Tue, 01 Apr 2008 10:35:22 +0200, Holst skrev:

> I går kunne man løse om Play på TDCs hjemmeside:
>
> http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=16222

snip
> Fedt nok. Det virker så bare ikke.

Jeg er så (u)heldig ikke at have mig et login endnu. Men jeg har bare
ikke mit password, som åbenbart stod i et enkelt brev de sendte engang
sammen med første regning.

Det som bare undrer mig er, når nu man kan identificere sig overfor Skat
med digital signatur, hvorfor er dette så ikke nok for tdc? Der endda
selv leverer den digitale signatur.

Ved godt at der kan være uoverensstemmelser mellem enkeltpersoner og så
den person der står for abonnementet. Men det vil da ofte være en
mulighed, der står også et sted noget om at kunne koble flere brugere/
konti/lignende sammen under et login.

De vejledninger de har skruet sammen er også meget let gennemtænkt, kan
godt forstå de har travlt på supporten.