Booke Tom Waits
Fra : Birck

Dato : 30-03-08 17:02

Hej

Der er en del i min omgangskreds som hører Tom Waits og vi har lavet
en aftale om at se ham live inden han stopper karrieren. Koste hvad
det vil. Dog ser det ikke ud til at han runder Danmark lige foreløbig,
eller at han spiller ret mange jobs overhovedet. Deraf blev ideen om
selv at arrangere en koncert undfanget. Men er dette overhovedet
muligt?

Jeg har ikke kunnet finde nogen booking information, eller anden måde
at kontakte enten ham, eller hans "medarbejdere" på.

Kan I evt bidrage med input til at realisere denne drøm. Tak

Mvh Rasmus

Fra : LanstromVirus

Dato : 31-03-08 00:09

"Birck" skrev
[...]

Søgte du bookin-information på plade-selskabets web-site?
Hvis ikke så prøv der.

Fra : Birck

Dato : 30-03-08 22:15

On 31 Mar., 01:08, "LanstromVirus" <n...@niet.dk> wrote:
> [...]
> at kontakte enten ham, eller hans "medarbejdere" på.
>
> Søgte du bookin-information på plade-selskabets web-site?

Jeg har søgt både på hans officielle side og på myspace (begge
administreret af pladeselskabet ANTI), men uden held. Dog har jeg i
facebook gruppen fundet denne artikel
http://www.pastemagazine.com/action/article/6735/news/music/tom_waits_announces_summer_tour_plans
men da det ikke bliver bekræftet nogen steder, er det måske tvivlsomt,
men jeg håber :)

/Rasmus

Fra : Martin Bak

Dato : 31-03-08 16:07

"Birck" <rasmusbirck@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

men da det ikke bliver bekræftet nogen steder, er det måske tvivlsomt,

Spørg Mathilde fra Lasse&Mathilde

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Søren

Dato : 31-03-08 19:19

> [...]
> men da det ikke bliver bekræftet nogen steder, er det måske tvivlsomt,

Nå ja, de havde vist noget kørende en gang.
www.youtube.com/watch?v=XrkThaBWa5c
http://www.tomwaitslibrary.com/lyrics/smallchange/tomtraubertsblues.html

Søren

Fra : Max

Dato : 31-03-08 07:15

Hej Birck

> Kan I evt bidrage med input til at realisere denne drøm. Tak

Ring til Frank i Horsens og overbevis ham om at det er en
god ide, så kan det jo være at drømmen kan realiseres.

--
Mvh Max

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 31-03-08 09:04

Max wrote:

> Ring til Frank i Horsens og overbevis ham om at det er en
> god ide, så kan det jo være at drømmen kan realiseres.

det kan så godt tage lidt lang tid at komme alle 209 numre igennem...
i følge:
http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?twoFieldName=frank&twoFieldAddr=horsens&x=0&y=0

er der 205 der hedder frank i horsens + 4 firmaer...

Rasmus

Fra : Max

Dato : 31-03-08 10:58

Hej Rasmus

> er der 205 der hedder frank i horsens + 4 firmaer...

Når det drejer sig om at arrangere koncerter, ja så
er der jo kun en, nemlig Frank Panduro.

--
Mvh Max

Fra : jensen

Dato : 31-03-08 13:52

Han er da ikke i horsens mere...?

Og jeg er klar til at købe billet.

Fra : Max

Dato : 31-03-08 13:59

Hej

http://www.horsenskom.dk/Nyheder/2007/September/HorsensForlaengerMedFrankPanduro.aspx

> Og jeg er klar til at købe billet.

Det er lige før man skal igang med en indsamling af forudbestillinger,
måske man skulle høre Frank ad ?

--
Mvh Max

Fra : Søren

Dato : 31-03-08 12:09

> [...]
>at kontakte enten ham, eller hans "medarbejdere" på.
>
>Kan I evt bidrage med input til at realisere denne drøm. Tak

Kan jeg købe en billet?

Jeg nyder selv at høre Tom Waits.
Er der noget der får dig til at tro at han er ved at stoppe karrieren?
Jeg har på fornemmelsen at han slet ikke er 'peaket' endnu.

Søren

Fra : Martin Christiansen

Dato : 08-04-08 19:31

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg købe en billet?

Jeg vil meget gerne tegne mig for 2 billetter - håber det kan blive til
noget!