Jean Michel Jarre koncert ?
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-08 22:31

Er der nogen der ved om man må have kamera med til Jean Michel Jarre
koncerten ? Jeg syntes ikke jeg kan se nogen steder man ikke må.Men vil være
helt sikker.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 02:05

AM wrote:
> Er der nogen der ved om man må have kamera med til Jean Michel Jarre
> koncerten ? Jeg syntes ikke jeg kan se nogen steder man ikke må.Men
> [...]

"Normalt" må man ikke have kamera med, medmindre det er i mobiltelefonen.
Også selvom der ikke står noget om det, så plejer de ikke tillade kameraer.
Ikke til de >100 koncerter jeg har været til og spurgt om det samme. De
skriver jo heller ikke noget om at man ikke må have hund med. Men det må man
altså heller ikke
Men hvis du vil være helt sikker, så ring til koncertarrangøren (firma).

Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 07:11

"Martin F. Nygaard" <nejtak> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men det må man altså heller ikke
> Men hvis du vil være helt sikker, så ring til koncertarrangøren (firma).

Tak for svaret.

Jeg har været til andre koncerter hvor jeg har sagt til min mand, at han
ikke måtte tage kamera med.Vi ser så der er en masse der har kamera med,der
for spurgte jeg.
Jeg havde ellers tænkt mig at tage hunden med

Hilsen Anne

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 17:51

AM wrote:
> Jeg har været til andre koncerter hvor jeg har sagt til min mand, at
> han ikke måtte tage kamera med.Vi ser så der er en masse der har
> kamera med,der for spurgte jeg.
> Jeg havde ellers tænkt mig at tage hunden med

I himlen? Eller til koncerten? Heh nå stakkels hund.
Jeg errindrer dog en U2 koncert i Parken hvor en ven havde kamera med og det
blev opdaget ved indgangen, men han slap alligevel ind med det. Måske fordi
vi skulle sidde 3-4 km fra scenen oppe under taget.

/Martin

Fra : Peter Knutsen

Dato : 01-04-08 02:54

Martin F. Nygaard wrote:

> [...]
> blev opdaget ved indgangen, men han slap alligevel ind med det. Måske fordi
> vi skulle sidde 3-4 km fra scenen oppe under taget.

Jarre holder ind i mellem - eller holdt i hvert fald før i tiden - nogle
kæmpestore gratiskoncerter, med Guiness Rekordbogniveau antal deltagere,
på meget offentlige steder. I sådanne tilfælde kan der umuligt have
været kamerakontrol.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hauge

Dato : 31-03-08 05:27

Hej
AM wrote:
> Er der nogen der ved om man må have kamera med til Jean Michel Jarre
> koncerten ? Jeg syntes ikke jeg kan se nogen steder man ikke må.Men
> vil være helt sikker.

Det står lige så tydeligt på selve billetten på forsiden, i hvert fald hvis
den kommer fra Billetnet. Men der står at man *ikke* må, desværre.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 07:12

> Hej
>
> Det står lige så tydeligt på selve billetten på forsiden, i hvert fald
> hvis den kommer fra Billetnet. Men der står at man *ikke* må, desværre.
>
> Mvh Hauge

Tak for svaret.
Hilsen Anne

Fra : Peter T.

Dato : 31-03-08 12:16

AM udviste en rettidig omhu og skrev:

> Er der nogen der ved om man må have kamera med til Jean Michel Jarre
> koncerten ? Jeg syntes ikke jeg kan se nogen steder man ikke må.Men
> vil være helt sikker.

Ophavsrettigheder. Udgangspunktet er, at al uautoriseret fotografering er
forbudt - praktisk talt uanset hvilket type underholdningsarrangement, man
er til. Altså du må gerne have et kamera med, men du må bare ikke bruge
det. Og der er trods alt er en forskel. :)

Jeg har, i mit virke som teatertekniker, forøvrigt tømt en publikummers
digitale kamera et par gange i de sidste par år.

--
Peter T.

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 14:18

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har, i mit virke som teatertekniker, forøvrigt tømt en publikummers
> digitale kamera et par gange i de sidste par år.

Tak for svaret. Jeg tager så ikke noget kamera med .

Hilsen Anne

Fra : Jan Holm

Dato : 31-03-08 18:52

AM skrev:
> Tak for svaret. Jeg tager så ikke noget kamera med .

Så kan du hygge dig lidt med disse istedet !
http://prosoundnewseurope.com/index.php?option=com_content&task=view&id=723&Itemid=1

Mvh
Jan Holm

Fra : Hauge

Dato : 31-03-08 18:52

Jan Holm wrote:
> Så kan du hygge dig lidt med disse istedet !

Så er DVDen mere interessant :)

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 21:01

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse

> Så kan du hygge dig lidt med disse istedet !
> http://prosoundnewseurope.com/index.php?option=com_content&task=view&id=723&Itemid=1
>
> Mvh
> Jan Holm

Det vil jeg så gøre .

Hilsen Anne

Fra : Martin M. S. Pederse~

Dato : 22-05-08 21:31

Peter T. wrote:

> Ophavsrettigheder. Udgangspunktet er, at al uautoriseret fotografering er
> forbudt - praktisk talt uanset hvilket type underholdningsarrangement, man
> er til.

Vrøvl. Det er tilladt at optage, hvis andet ikke er nævnt på billetten.
Ligesom man må optage i biograferne.

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-08 23:02

Martin M. S. Pedersen wrote:
> Vrøvl. Det er tilladt at optage, hvis andet ikke er nævnt på
> billetten. Ligesom man må optage i biograferne.

Disse regler må da findes på skrift?