X-factor band
Fra : Neuman

Dato : 22-03-08 03:10

Jeg blev lokket til at se aftenens udgave af X-factor hvor bandet spillede
"No one" af Alicia Keys. Imidlertid sad jeg og fik det smådårligt over
hvordan pianisten hang i beatet.
Efterfølgende siger Blachmann "Tak til bandet for at spille virkeligt godt
backing" eller noget i den stil. Var det sarkastisk ment?
Jeg mener, jeg synes virkelig klaveret (som bærer en del i det nummer) var
så tight som Line Barfods røv, hvilket IKKE er positivt ment. Var det kun
mig der havde den oplevelse?

Fra : Hauge

Dato : 22-03-08 08:58

Neuman wrote:
> Efterfølgende siger Blachmann "Tak til bandet for at spille virkeligt
> godt backing" eller noget i den stil. Var det sarkastisk ment?

Det passede da ret godt sammen med at det virkede som at hans sanger skulle
ud for hver en pris i går.. Så orkestret spillede sikkert fint for at få den
plan i værk.

Mvh Hauge

Fra : Neuman

Dato : 22-03-08 09:21

> Det passede da ret godt sammen med at det virkede som at hans sanger
> skulle ud for hver en pris i går.. Så orkestret spillede sikkert fint for
> at få den plan i værk.

Nu hælder jeg ikke så meget til konspirationsteorier og desuden var det
Laura der sang den så vidt jeg husker.

Fra : Mathias

Dato : 22-03-08 13:47

Neuman skrev:
> Efterfølgende siger Blachmann "Tak til bandet for at spille virkeligt godt
> backing" eller noget i den stil. Var det sarkastisk ment?

Har ikke fulgt så meget med, men umiddelbart gør de det generelt meget godt.
Den optræden var langt fra imponerende så jeg tog det som mangel på pæne
ting at sige.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-03-08 22:40

Mathias wrote:

> Har ikke fulgt så meget med, men umiddelbart gør de det generelt meget
> godt.
> Den optræden var langt fra imponerende så jeg tog det som mangel på pæne
> ting at sige.

For Blachmann er jo kendt for sin fingerspitzgefühl og æggeskalsdansen
når det kommer til at udtrykke sin ærlige mening