Aner ikke, hvad der skete...
Fra : Pernille

Dato : 20-03-08 18:26

Jeg sad og var ved at skriven et bud på Fysik, da hele linket forsvandt....
Jeg rørte ikke ved nogen tast, andet end dem jeg skriver med...
Jeg har ikke linket, men kommer, ad denne vej med et bud.
"School House Rock - Them Not-So-Dry Bones"
http://youtube.com/watch?v=OgHLEl9aRg4
Den har da med menneskets fysik at gøre.

Fra : -V-

Dato : 20-03-08 13:01

Pernille wrote:
> Jeg sad og var ved at skriven et bud p� Fysik, da hele linket forsvandt....
> Jeg r�rte ikke ved nogen tast, andet end dem jeg skriver med...

Prøvede du [Crtl] + [z] eller [tilbage]-tasten på din mus eller
keyboard?

Er der en grund til at du ikke holdt dit svar i tråden om fysik?

-V-

Fra : Pernille

Dato : 20-03-08 20:06

"-V-" <valdemarj@gmail.com> skrev i en meddelelse
Pernille wrote:
> [...]

keyboard?

Er der en grund til at du ikke holdt dit svar i tråden om fysik?

-Jeg ved ikke, hvad du mener...

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-03-08 23:48

On Thu, 20 Mar 2008 20:06:28 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> [...]
>keyboard?
>

>Er der en grund til at du ikke holdt dit svar i tråden om fysik?

Ja, du har valgt at give dit indlæg et andet emne, og så er det kommet
i en selvstændig tråd, som han (og du og nu jeg) fordætter i.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Holst

Dato : 21-03-08 00:02

Poul Erik Lindaa wrote:

> Ja, du har valgt at give dit indlæg et andet emne, og så er det kommet
> i en selvstændig tråd, som han (og du og nu jeg) fordætter i.

Emnet har ikke noget med det at gøre. Hun har blot valgt at starte en ny
tråd. Et indlæg bliver ikke til en ny tråd, blot fordi emnet ændres.

Hvis det gør, så er det enten fordi skriveren (hende) eller læeren (dig)
bruger en for dårlig nyhedsklient.