Billetter til Leonard C
Fra : Carina

Dato : 16-03-08 21:42

Hej

Kan man bestille andre steder end via nettet til koncerten i Århus?

Jeg kan ikke helt gennemskue om nummeret 89404040 til musikhuset i Århus kun
må bruges af folk i kørestol, eller om vi andre også må kime dem ned i
forsøget på at få billetter.

Nogen der ved hvor mange billetter der er? Og nogen der har et bud på hvor
hurtigt de bliver udsolgt?

VH
Carina

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-03-08 22:52

Carina skrev:

> Kan man bestille andre steder end via nettet til koncerten i Århus?

Jeg går ud fra, man også kan møde op på posthuse og andre salgssteder,
deriblandt Musikhuset, eller ringe. Jeg ved ikke, hvad der er
smartest.

> Jeg kan ikke helt gennemskue om nummeret 89404040 til musikhuset i
> Århus kun må bruges af folk i kørestol, eller om vi andre også må
> kime dem ned i forsøget på at få billetter.

Det er deres almindelige billetsalgsnummer, så de kan næppe skælde dig
ud for at prøve.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Carina

Dato : 17-03-08 07:55

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra, man også kan møde op på posthuse og andre salgssteder,
> deriblandt Musikhuset, eller ringe. Jeg ved ikke, hvad der er smartest.

Hmm, på Billetnet og Post.dk står der at man skal medbringe ordrenummer for
at afhente billetter på posthuset, men ikke noget om man kan købe
billetterne direkte dér.

> Det er deres almindelige billetsalgsnummer, så de kan næppe skælde dig ud
> for at prøve.

Hehe, nej..Det har du nok ret i.

Billetnets kundecenter har et tlf.nummer der hedder: 70 15 65 65, er det
det man bruger til at bestille billetter på?

Faktisk synes jeg ikke billetnets hjemmeside er særlig informativ, når man
er novice og normalt har andre til at sove foran Fona, når der skal købes
billetter ;)

VH
Carina

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-03-08 09:43

Carina skrev:

> Hmm, på Billetnet og Post.dk står der at man skal medbringe
> ordrenummer for at afhente billetter på posthuset, men ikke noget
> om man kan købe billetterne direkte dér.

Det kan man godt normalt, men jeg kan ikke garantere noget i denne
sammenhæng.

> Billetnets kundecenter har et tlf.nummer der hedder: 70 15 65 65,
> er det det man bruger til at bestille billetter på?

Ja.

> Faktisk synes jeg ikke billetnets hjemmeside er særlig informativ,
> når man er novice og normalt har andre til at sove foran Fona, når
> der skal købes billetter ;)

Nej, det synes jeg heller ikke.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-03-08 10:16

Carina skrev:

> Nogen der ved hvor mange billetter der er? Og nogen der har et bud
> på hvor hurtigt de bliver udsolgt?

Jeg har lige købt tre billetter til Rosenborgkoncerten via
billetnet.dk, så det kan lade sig gøre.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Carina

Dato : 17-03-08 10:43

"Peter Brandt Nielsen":

> Jeg har lige købt tre billetter til Rosenborgkoncerten via billetnet.dk,
> så det kan lade sig gøre.

Og jeg fik selv to uden problemer - sad i kø hos Musikhuset som nummer 21 og
nåede ned på at være nummer 15 inden mit netkøb blev bekræftet.

VH
Carina

Fra : Anders

Dato : 17-03-08 22:22

Jeg ville gerne have set koncerten, men jeg synes simpelthen at det er ALT
ALT for dyrt...grotesk!
Desuden skulle man vel have set ham for 15 år siden da han virkelig var påp
toppen...dér ville jeg muligvis have betalt lidt mere...

-Anders

Fra : Holst

Dato : 17-03-08 22:30

Anders wrote:

> Jeg ville gerne have set koncerten, men jeg synes simpelthen at det er ALT
> ALT for dyrt...grotesk!

Tjah, kan de sælge billetterne til den pris, så er prisen jo passende.

Fra : Zillyink

Dato : 17-03-08 22:44

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Tjah, kan de sælge billetterne til den pris, så er prisen jo
> passende.

1200 kr. for en billet (har jeg ladet mig fortælle) er godt nok
en del og så kommer der de påløbende udgifter til transport, lidt
mamse, vino, øl/vand, garderobe osv.

For de penge penge kan man få en t/r flybillet, hotel med
morgenmad i tre dage i Berlin!

--
Baumann

Fra : Anders

Dato : 17-03-08 23:28

> For de penge penge kan man få en t/r flybillet, hotel med
> morgenmad i tre dage i Berlin!
>
> --
> Baumann

First we take Berlin...

Fra : Holst

Dato : 17-03-08 23:33

Zillyink wrote:

> 1200 kr. for en billet (har jeg ladet mig fortælle) er godt nok
> en del og så kommer der de påløbende udgifter til transport, lidt
> mamse, vino, øl/vand, garderobe osv.

Nu så jeg godt nok kun prisen i Århus, og her koster de "kun" 775 kr. Så
ikke hvad de kostede i København.

> For de penge penge kan man få en t/r flybillet, hotel med
> morgenmad i tre dage i Berlin!

Ja, men så bliver det jo nok uden Leonard Cohen.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-03-08 10:32

Holst skrev:

> Nu så jeg godt nok kun prisen i Århus, og her koster de "kun" 775
> kr. Så ikke hvad de kostede i København.

Det samme, men med mulighed for nogle til 1175 længere fremme.

Nå, men ifølge billetnet.dk er koncerterne slet ikke udsolgt endnu, så
det kan godt være, der ikke helt er tilstrækkeligt med publikum til de
priser.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Holst

Dato : 18-03-08 10:40

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Nå, men ifølge billetnet.dk er koncerterne slet ikke udsolgt endnu, så
> det kan godt være, der ikke helt er tilstrækkeligt med publikum til de
> priser.

Måske. Men nu er det jo ikke alle koncerter, som bliver solgt på 1 time.

Leonard Cohens publikum er måske ikke lige dem, der smider alt, hvad de
har i hænderne, for at købe billetter på det tidspunkt, hvor salget starter.