Pre-Roskilde: glæde
Fra : -V-

Dato : 11-03-08 06:10

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article982883.ece

Først bliver Slayer annonceret og nu Judas.

Hu-hej, hvor bliver det fedt.

-V-

Fra : Studo

Dato : 11-03-08 14:19

On Tue, 11 Mar 2008 05:10:11 -0700, -V- wrote:

> http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article982883.ece
>

> Først bliver Slayer annonceret og nu Judas.
>
> Hu-hej, hvor bliver det fedt.
Ja, jeg genovervejer godt nok også lige mit besøg på årets festival. Skal
nok afsted alligevel.

Der er altid garanti for succes. Som regel er det nu de bands jeg ikke
kender på forhånd som leverer de bedste oplevelser. Selvfølgelig er der
undtagelser, en hel del endda.
Men det tag-selv-bord af oplevelser er kanon, og stemningen blandt
deltagerne er så åben og indbydende.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 11-03-08 18:44

Har desværre aldrig fået dyrket Priest så meget og Slayer er ret kedelige i
længden... Jeg synes de mangler nogle andre store gode navne.

Fra : Mathias

Dato : 11-03-08 19:32

Sren Kjeldsen skrev:
> Har desværre aldrig fået dyrket Priest så meget og Slayer er ret kedelige i
> længden... Jeg synes de mangler nogle andre store gode navne.

Neil Young og Radiohead er da store navne. Og tit er det ikke de store
navne der giver de størsdte oplevelser.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 11-03-08 23:14

"Mathias" <mathias@-vaek-supermathias.dk> skrev i en meddelelse

> Neil Young og Radiohead er da store navne. Og tit er det ikke de store
> navne der giver de størsdte oplevelser.

Ja det er de skam. Det er desværre bare begge navne, hvor jeg kun er glad
for en lille del af deres diskografi.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-03-08 21:21

Sren Kjeldsen wrote:
> Har desværre aldrig fået dyrket Priest så meget

Så kom da igang! ;)

Søren

Fra : Studo

Dato : 11-03-08 19:18

On Tue, 11 Mar 2008 18:43:53 +0100, Sren Kjeldsen wrote:

> Har desvrre aldrig fet dyrket Priest s meget og Slayer er ret kedelige i
> lngden... Jeg synes de mangler nogle andre store gode navne.

Den største glæde for mig på RF er alle de små navne. Det efterfølgende
år eller to kan man så ærgre sig over ikke at have set xx eller yy, når
de så bliver voldspillet i radioen eller omtalt i ekstremt positive ord
her og der.

Men de store er da med til at lokke, men det er langt fra alle de store
jeg kan lide, som jeg rent faktiskfår set hele showet af.

Fra : Studo

Dato : 12-03-08 08:36

On Tue, 11 Mar 2008 23:14:15 +0100, Sren Kjeldsen wrote:

> "Mathias" <mathias@-vaek-supermathias.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er de skam. Det er desvrre bare begge navne, hvor jeg kun er glad
> for en lille del af deres diskografi.

Med de to har jeg det samme forhold. Det er kun en mindre del af deres
plader jeg kan lide.

Jeg har nu også en svaghed for elektronisk musik, sålænge det ikke er den
mainstream der bliver spillet i radioen. Om det så er den stille udgave
som Rumpistol eller Trentemøller, eller den hårdere 'tekno'. Så tror
faktisk at Chemical brothers kan levere en god oplevelse.

Men jeg må indrømme at jeg bruger langt mere tid på at undersøge de
mindre bands, selvom det oftest kun er et par numre jeg kommer til at
høre, så bliver de valgt fremfor de store.

Af de som jeg ser som potentielle: Clutch, Battles, Dengue Fever og så
hvad de kan diske op med af worldmusic.