Dagens ord: Hello
Fra : Pernille

Dato : 05-03-08 09:17

Jeg takker for stafetten!
Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".
Det er da et dejligt og imødekommende ord.

Jeg lægger selv ud med
"Hello" med Lionel Richie http://youtube.com/watch?v=PDZcqBgCS74
Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-03-08 09:55

On Wed, 5 Mar 2008 09:17:08 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> [...]
>"Hello" med Lionel Richie http://youtube.com/watch?v=PDZcqBgCS74
>Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

Så er det bare om denne skal nævnes først eller sidst
The Beatles - "Hello Goodbye"
http://youtube.com/watch?v=QShSmpI0r9k

Phil Collins - "We Said Hello, Goodbye (Don't Look Back)"
http://youtube.com/watch?v=Txh4rzNxiUA

Og så en af de mest kendte Hello. Her har jeg valgt
Queen (bare fao at vælge noget andet end Ricky Nielson eller Creedence
Clearwater Revival) - "Hello Mary Lou"
http://youtube.com/watch?v=tgq1ar__jYM

Selvfølgelig burde Thomas A. Edison med hans indspilling af "Hello /
Mary Had A Little Lam" have været nævnt, med det eneste sted jeg lige
kan finde den er på en af mine LP'er, og den er jo ikke lige til at
lægge på nettet.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 10:06

On Wed, 5 Mar 2008 09:17:08 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Jeg takker for stafetten!
>Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".
>Det er da et dejligt og imødekommende ord.

"Hello, is there anybody in there?"

Pink Floyd med "Comfortably Numb"
http://youtube.com/watch?v=0wtiNzci1Wc
(Så fik jeg lige lejlighed til at spille en af rockens fedeste
guitarsoloer igen igen

Jeg ved jo du er Doors-fan, så du skal ikke snydes for "Hello I Love
You":
http://youtube.com/watch?v=x34wa2jehek

Til slut nogle gamle rockdrenge, Oasis med "Hello":
http://youtube.com/watch?v=j7j4NpIENho

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : J. Eriksen

Dato : 05-03-08 10:17

The Beloved - Hello
http://www.youtube.com/watch?v=cbXVQ2MrVME

Pet Shop Boys & David Bowie: Hello Spaceboy
http://www.youtube.com/watch?v=cwdssHTfPJQ

Fra : Broegger

Dato : 05-03-08 10:42

"Pernille" <Hovedst@den> skrev news:47ce570a$0$15874
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg takker for stafetten!
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".
> Det er da et dejligt og imødekommende ord.

Damn. Så kan vi fejre den dårlige smag!
http://www.youtube.com/watch?v=CjYUwrUbGdY
Fra Dansk melodi grand prix. Lotte Devantier. Hallo hallo

Og lidt Beatles. Hello goodbye
http://www.youtube.com/watch?v=QShSmpI0r9k

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 05-03-08 10:43

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns9A586CCED3294tbr@
130.225.247.90:

> Og lidt Beatles. Hello goodbye
> http://www.youtube.com/watch?v=QShSmpI0r9k

og vi kan også tage Beatles. Hello goodbye! Damn, min korttids hukommelse
er ikke god.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 11:00

On 05 Mar 2008 09:41:44 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

>Damn. Så kan vi fejre den dårlige smag!
>http://www.youtube.com/watch?v=CjYUwrUbGdY
>Fra Dansk melodi grand prix. Lotte Devantier. Hallo hallo

Fik du ikke nok af Sussi og Leo?

Fra : Broegger

Dato : 05-03-08 17:38

Soft Cell triggede lige lidt i hukommelsen. Kom til at tænke på Hey little
girl. Det er et fantastisk nummer med Icehouse.
http://www.youtube.com/watch?v=D1pDwgMVfso

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-08 10:58

Pernille skrev:

>vi skal have ordet "Hello".

Lonnie Devantier - Hallo Hallo
http://www.youtube.com/watch?v=CjYUwrUbGdY

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Broegger

Dato : 05-03-08 12:18

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev news:47ce6ea8$0$15878
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Lonnie Devantier - Hallo Hallo
> http://www.youtube.com/watch?v=CjYUwrUbGdY

Jeg kom først

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-08 13:35

Broegger skrev:

>Jeg kom først

så tager jeg da bare en der om muligt er endnu værre

Kandis - Halli Halli Hallo
http://www.youtube.com/watch?v=ijx59FG_T2c

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-08 13:37

http://www.youtube.com/watch?v=VwoAg1p_ppo

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 14:41

On 05 Mar 2008 12:37:08 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=VwoAg1p_ppo

Aaaaarrrghhhhh..... Nu stopper du!!!!!
Hjælp, der er gået havnegrill i legen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-08 15:36

Alex Linaa skrev:

>Hjælp, der er gået havnegrill i legen

Det er det der kaldes udvikling.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 15:42

On 05 Mar 2008 14:36:26 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Det er det der kaldes udvikling.

Så er det afgjort. Jeg bliver nødt til at skifte land, da
samfundsudviklingen ikke er kompatibel med mine præferencer.

Er der nogen der kender et land, hvis nationalsang er 4/4 rockmusik?

Fra : Holst

Dato : 05-03-08 15:44

Ivan V. Klattrup wrote:

> Det er det der kaldes udvikling.

Degeneration.

Fra : Pernille

Dato : 05-03-08 15:29

> http://www.youtube.com/watch?v=VwoAg1p_ppo

- Og så er det, at jeg kommer til at tænke på, om jeg har valgt et forkert
ord!
Jo, det bliver da værre og værre!
Men der skal jo være noget for enhver smag, - også den dårlige...

Fra : Pernille

Dato : 05-03-08 15:24

> så tager jeg da bare en der om muligt er endnu værre
>
> Kandis - Halli Halli Hallo
> http://www.youtube.com/watch?v=ijx59FG_T2c

Var det ikke Johnny Reimer der lavede den... ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-08 15:34

Pernille skrev:

>Var det ikke Johnny Reimer der lavede den... ?

tænker du på

Halli halli hallo
vi vinder i Mexico

kandis' er med en (efter hvad jeg kan høre) anden tekst og melodi

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pernille

Dato : 05-03-08 15:36

> tænker du på
>
> Halli halli hallo
> vi vinder i Mexico
>
> kandis' er med en (efter hvad jeg kan høre) anden tekst og melodi

OK, så er jeg med.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 15:39

On Wed, 5 Mar 2008 15:23:32 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Var det ikke Johnny Reimer der lavede den... ?

Var det ikke den afskyelige fodboldsang, dengang til VM i Mexico?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-08 14:24

Broegger skrev:

>Jeg kom først

Det må være Lotte der gjorde at jeg overså det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pernille

Dato : 05-03-08 15:32

> Det må være Lotte der gjorde at jeg overså det.

Hallo derude! :) Ka' I så ta' jer sammen!

Fra : P.Petersen

Dato : 05-03-08 15:33

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Hello" med Lionel Richie http://youtube.com/watch?v=PDZcqBgCS74
> Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

For lige, at komme væk fra Tirol. Lol.
Her et bevis på (synes jeg), at Soft Cell har lavet andre fede numre end
Tainted Love:
Say Hallo, Wawe Goodbye.
http://www.youtube.com/watch?v=BfRXOORev-A

Venlig hilsen
Pelle

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-03-08 15:13

Pernille wrote:
> Jeg takker for stafetten!
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".

Beatles med "Hello Little Girl":
http://youtube.com/watch?v=wucEZvFL2pM

Jerry Lee Lewis med "Hello Josephine":
http://youtube.com/watch?v=iEjZoB6ydnE

Og til sidst, Shakespears Sister med "Hello":
http://youtube.com/watch?v=tJcqDdjl5MM

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Studo

Dato : 05-03-08 16:45

On Wed, 05 Mar 2008 09:17:08 +0100, Pernille wrote:

> Jeg takker for stafetten!
> S synes jeg, at vi skal have ordet "Hello". Det er da et dejligt og
> imdekommende ord.

Min hukommelse slog ned på Primus

Hello Mr Krinkle.
http://www.youtube.com/watch?v=WtrmbfS_Vuc

Selvom den nu kun hedder mr. krinkle, så er det dog de første ord.

The Pixies - Hey
http://www.youtube.com/watch?v=PIkWJZf33UY

os så er det da skræmmende så hurtigt der kommer dårligsmagmusik på
banen. Nogle ord der åbenbart mangler er dansktop, grandprix eller smølf.
Med hvad det så end kan medføre af lyde.

Fra : Pernille

Dato : 05-03-08 17:13

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hello Mr Krinkle.
> http://www.youtube.com/watch?v=WtrmbfS_Vuc
>
> Selvom den nu kun hedder mr. krinkle, så er det dog de første ord.

- og hvem kommer så lige med den der, I ved nok, med The Beatles.
Den der, hvor de synger om en eller anden der skal lade noget komme under
huden.
Altså der hvor de synger Hey, i stedet for Hello. I ved nok...............

Fra : Pernille

Dato : 05-03-08 17:14

Fra : Martin [TMM]

Dato : 05-03-08 17:28

Hej
Pernille wrote:
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".

Så synes jeg også lige, selvom den ikke er at finde på tuben, at vi skal
have
Thomas Helmig, "Kære maskine."
Man kan dog høre et lille udklip af den her: http://kortlink.dk/4vpr
Det lykkedes mig ikke at linke direkte til musikken, men klik på "Hør 30
sek".

Mvh
Martin

Fra : Studo

Dato : 05-03-08 17:31

On Wed, 05 Mar 2008 17:13:36 +0100, Pernille wrote:

> "Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse

> - og hvem kommer s lige med den der, I ved nok, med The Beatles. Den
> der, hvor de synger om en eller anden der skal lade noget komme under
> huden.
> Alts der hvor de synger Hey, i stedet for Hello. I ved
> nok...............

Hey Jude?
http://youtube.com/watch?v=KNHLywCfnHI

( http://youtube.com/watch?v=hxNKyB8f_p0 )

Fra : Hauge

Dato : 05-03-08 17:32

Hejsa
Pernille wrote:
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".

Så vil jeg da vælge et nummer til det "vokse" publikum:

Louis Armstrong - Hello Dolly
http://youtube.com/watch?v=Kd4HPipfceU

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 05-03-08 17:33

Hej igen
Pernille wrote:
> Jeg takker for stafetten!

Da jeg hader tandlæger, synes jeg vi skal høre:

Dr. Alban - Hello Africa
http://youtube.com/watch?v=pYImEf_-km0

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 05-03-08 17:37

Hej igen igen igen..
Pernille wrote:
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".

Øhm jeg faldt lige over noget musik, eller i hvert fald lyde i rækkefølge,
der i hvert fald er lige så anderledes som Sussi & Leo:

Eskimo - Hello Moto
http://youtube.com/watch?v=XMfcOdXPVeM

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 05-03-08 17:49

Hej Pernille

> Jeg takker for stafetten!

Fint at du er nået så langt.

> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".

Det omvendte må så være Goodbye og hello
rimer på yellow, så du får lige en med brilleaben.

Elton John-Goodbye yellow brick road
http://youtube.com/watch?v=43Ho_6C_fM4

--
Mvh Max

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 05-03-08 18:38

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Jeg takker for stafetten!
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".

Bruce Springsteen-I'm On Fire
http://www.youtube.com/watch?v=wo1npZWR5qk

"Hey, little girl. Is your daddy homme....."

VH Pernille

Fra : Max

Dato : 05-03-08 19:11

Hej

> "Hey, little girl. Is your daddy homme....."

Får mig til at tænke på en klassiker der lige mangler,
fra før man lærte at lave musikvideoer :)

Jimi Hendrix - Hey Joe
http://www.youtube.com/watch?v=m8Ebcx-mTns&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Mathias

Dato : 05-03-08 19:17

Pernille skrev:
> Jeg takker for stafetten!
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".
> Det er da et dejligt og imødekommende ord.

En ny dansk duo, som fornyligt udgav et album med et par hits

Hej Matematik - Gymnastik
http://youtube.com/watch?v=V1y1e-TbMTc

En fantastisk udgave af en irriterende sang
Mat Weddle - Hey Ya
http://youtube.com/watch?v=fS2PRP89eqM

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 05-03-08 20:15

Pernille skrev:
> Jeg takker for stafetten!
> Så synes jeg, at vi skal have ordet "Hello".
> Det er da et dejligt og imødekommende ord.

Let`s Rock`n`Roll

Status Quo - Caroline (fra albummet Hello)
http://youtube.com/watch?v=S_p-0D8x51Y

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Max

Dato : 05-03-08 20:52

Hej Dan

> Let`s Rock`n`Roll

Hvor ?

--
Mvh Max

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 05-03-08 21:28

Max skrev:
> Hej Dan

> Hvor ?

Foran PC-skærmen, måske

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Max

Dato : 06-03-08 08:07

Hej Dan

> Foran PC-skærmen, måske

Ok, jeg troede du havde glemt linken.

--
Mvh Max

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-03-08 09:51

Pernille wrote:
> [...]
> "Hello" med Lionel Richie http://youtube.com/watch?v=PDZcqBgCS74
> Jeg glæder mig til at se, hvad I finder frem!

Så fandt jeg den!

Michigan J. Frog - Hello My Baby
http://www.youtube.com/watch?v=i1vH2rjUshk