Musik hitliste 1972/1973!
Fra : MaG

Dato : 01-03-08 09:14

Hejsa!

Hvor finder jeg musik hitlisterne fra slutningen af 1972 og 1973? Har prøvet
goggel men synes ikke lige jeg kan finde noget!

Håber der er nogen der kan hjælpe?

med venlig hilsen
Maria

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 10:02

On Sat, 1 Mar 2008 09:13:59 +0100, "MaG" <maria@fredslund.biz> wrote:

>Hvor finder jeg musik hitlisterne fra slutningen af 1972 og 1973? Har prøvet
>goggel men synes ikke lige jeg kan finde noget!
>
>Håber der er nogen der kan hjælpe?

Her er nogle årslister:

http://www.musicoutfitters.com/topsongs/1972.htm
http://www.musicoutfitters.com/topsongs/1973.htm

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Lars Roediger

Dato : 01-03-08 11:37

http://www.everyhit.com/chart.html

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-03-08 12:28

> [...]

>Hvor finder jeg musik hitlisterne fra slutningen af 1972 og 1973? Har prøvet
>goggel men synes ikke lige jeg kan finde noget!

Her er en række muligheder
http://everyhit.com/
http://ki.informatik.uni-wuerzburg.de/~topsi/deutop20.html
http://www.onmc.iinet.net.au/
http://www.rockhistorie.dk/
http://www.springbock.de/fun/musik/charts/
http://www.fiftiesweb.com/
http://web.archive.org/web/20021203221953/www.eurohits.subnet.dk/Denmark.htm
http://www.top20.dk/
http://www.hitlisterne.dk/

Leg eventuelt med link'ene for at komme til noget der passer til dit
behov.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 16:26

> [...]
prøvet
> goggel men synes ikke lige jeg kan finde noget!

Hvis det er de danske du mener, så har jeg dem. Hvis det er udenlandske, har
flere postet gode links

Fra : MaG

Dato : 01-03-08 20:41

Først tak for de mange respons, dejligt med så hurtigt svar

Det er sådan set lidt af det hele, det er noget til mine forældres
sølvbryllup, de mødte hinanden i slut '72 og ved de på det tidspunkt hørte
rigtigt meget forskelligt musik, så vil da også gerne se hitlisterne fra DK,
Så post dem gerne...

Med venlig hilsen
Maria