Turboweekend
Fra : Ukendt

Dato : 29-02-08 17:57

Jeg har lige hørt deres cd "Night Shift" fra 2007, og synes det er et kanon
album! Så hvis I er til The Knife - som vel er noget skæv synth pop/rock -
så kan jeg varmt anbefale danske Turboweekend. Utroligt at sådan noget
kvalitet kan stamme fra DK.

Mvh Steen F.

Fra : Mathias

Dato : 01-03-08 16:34

Det er utrolig svært ikke at løfte armene når man hører albummet. Håber
på at se dem live snart.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 21:02

Mathias wrote:
> Det er utrolig svært ikke at løfte armene når man hører albummet.
> Håber på at se dem live snart.

De spillede live til noget award-show som blev vist på Zulu for et par
måneder siden. Jeg tror at jeg har gemt klippet.

Fra : Niels

Dato : 06-03-08 02:13

Nielsen wrote:
> De spillede live til noget award-show som blev vist på Zulu for et par
> måneder siden. Jeg tror at jeg har gemt klippet.

Det var P3 Guld hvor bl.a. også The Storm spillede.