Dagens ord: Arm / arms
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-08 17:11

Takker Studo for stafetten og lægger ud med Kylies nye single "in my arms":

http://www.youtube.com/watch?v=RE8EAqneUbM

Hun rykker stadigvæk for vildt.

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Beautiful/Smuk, Birthday,
Black,
Blue, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo,
Evil, Eyes/jne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial,
Hands, Hawaii, Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane,
Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Monday, Mother, Night,
Nobody, Ocean, Peace, Pearl, Pets, Queen, Radio, Religion, Road, Rock,
Rock'n'roll, Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke,
Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work, World, Yesterday, You/dig,

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : P.Petersen

Dato : 26-02-08 17:19

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-
>Igen en ældre sag med Sutherland Brothers & Quiver:
Arms of Mary.
http://www.youtube.com/watch?v=7G93_uxIBRY

Hilsen
Pelle

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-02-08 17:27

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

Cutting Crew - (I Just) Died in your Arms tonight
http://www.youtube.com/watch?v=ZBwVlsa7_gs

VH Pernille

Fra : Lars Frandsen

Dato : 26-02-08 17:29

"Trekroner" <xx> skrev i meddelelsen
> Takker Studo for stafetten og lægger ud med Kylies nye single "in my
> arms":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=RE8EAqneUbM

Dire Straits - Brothers in Arms
http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs

Bon Jovi - In These Arms
http://www.youtube.com/watch?v=1J9P6jD1WpY

Cutting Crew - (I Just) Died in your Arms tonight
http://www.youtube.com/watch?v=ZBwVlsa7_gs
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : P.Petersen

Dato : 26-02-08 17:38

> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Kom lige i tanke om en til:

Johnny Thunders. You can't put your arms around a memory.
http://www.youtube.com/watch?v=dgFLDzhc2kI

Hilsen
Pelle

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-02-08 17:42

On Tue, 26 Feb 2008 17:10:38 +0100, "Trekroner" <xx> wrote:

> [...]
>Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
>Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,

Arm / Arms

Så er min første tanke
Smokie og "Lay Back In The Arms Of Someone"
http://www.youtube.com/watch?v=JLopZv_rx2o

Og umiddeltbart efter var
Dire Straits og deres "Brothers In Arms" i tankerne
http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs

Og såmænd kun et øjeblik efter kom
Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms Tonight
http://www.youtube.com/watch?v=ZBwVlsa7_gs

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-02-08 17:45

On Tue, 26 Feb 2008 17:41:46 +0100, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

> [...]
>http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs
>
>Og såmænd kun et øjeblik efter kom
>Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms Tonight

Ja, ja mens jeg lige har skrevet ug fundet relevannte links, er de 2
af dem så brugt af andre, så jeg vil tillade at tilføje
U2 og "Tryin' To Throw Your Arms Around The World"
http://www.youtube.com/watch?v=blVGCNxDTH4

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-08 19:57

On Tue, 26 Feb 2008 17:41:46 +0100, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

>Så er min første tanke
>Smokie og "Lay Back In The Arms Of Someone"
>http://www.youtube.com/watch?v=JLopZv_rx2o

Av av, så er der dømt ungdomsklub, og mørkejagt på de lokale trunter

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-02-08 23:03

On Tue, 26 Feb 2008 19:57:20 +0100, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

>Av av, så er der dømt ungdomsklub, og mørkejagt på de lokale trunter

Det var da hyggekigt, det må du indrømme...

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-08 23:27

On Tue, 26 Feb 2008 23:03:15 +0100, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

>Det var da hyggekigt, det må du indrømme...

Ja for pokker, hvor var verden stor, mærkelig og uskyldig dengang man
var 14 :)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-02-08 17:49

Agnetha Fältskog - Wrap your arms around me
http://www.youtube.com/watch?v=hlqWPKosSMY

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 18:53

Ivan V. Klattrup wrote:
> Agnetha Fältskog - Wrap your arms around me
> http://www.youtube.com/watch?v=hlqWPKosSMY

Det er godt nok længe siden jeg har hørt den, og derfor får du stafetten.

Fra : Hauge

Dato : 26-02-08 17:51

Hej
Trekroner wrote:

> Dagens ord: Arm / arms

Fedt nummer:
Army of Lovers-Crucified
http://youtube.com/watch?v=vYT2aWavXlc

Mvh Hauge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 26-02-08 17:54

Hej

Så skal vi da lige have denne 80'er traver.
Tiffany - I Think We're Alone Now
http://youtube.com/watch?v=k3s3p8qzx7Q

"It's time to get away into the night, and the you wrap your arms around me
and the we tumble to the gound and then you say....
I think we're alone nooooow...."

Uha.som hun da kan skrige.

Mvh
Martin

Fra : Holst

Dato : 26-02-08 18:14

Martin [TMM] wrote:

> Så skal vi da lige have denne 80'er traver.
> Tiffany - I Think We're Alone Now
> http://youtube.com/watch?v=k3s3p8qzx7Q

Åh ja, hun er for lækker, den lille røde sag. Ja, i hvert fald dengang i
87, hvor vi var stort set jævnaldrende ... hmmm ... vi er jo stadig
stort set jævnaldrende ... mon hun stadig er lækker?

Det er en af de LP'er, som ikke er blevet konverteret til CD ...

Fra : Martin [TMM]

Dato : 26-02-08 19:30

Hej
Holst wrote:
> Åh ja, hun er for lækker, den lille røde sag. Ja, i hvert fald
> dengang i 87, hvor vi var stort set jævnaldrende ...

Jeg hørte faktisk et kort resume, eller hvad man nu skal kalde det, i
radioen her forleden over hende.
Hvis man ellers skal tro på hvad de siger, så var hun 15 da hun indspillede
dette nummer, og hun brød sig faktisk ikke engang om det.
http://www.80smusiclyrics.com/artists/tiffany.htm
Hmm, "nyt" album fra hendes side i Juni 2007. Anede jeg da ikke.
http://www.tiffanymusicsite.com/ - Desværre ikke tilgængeligt lige nu.

> hmmm ... vi er
> jo stadig stort set jævnaldrende ... mon hun stadig er lækker?

Det ser da ikke sååå slemt ud på coveret til cd'en.

> Det er en af de LP'er, som ikke er blevet konverteret til CD ...

Hehe, nu du siger LP... Et eller andet sted i mine gemmer har jeg "Voxpop -
Tak for alle kyssene" som single.

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 26-02-08 17:50

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> Takker Studo for stafetten og lægger ud med Kylies nye single "in my
> arms":

Arms kan jo være mange ting...
Prøv lige og se disse helt unge Beatles. - De er da søde.

http://youtube.com/watch?v=M5ukRkaUbMo
Jeg ved godt, at det var den slags arme, der er en del af menneskets
anatomi.

Fra : B. Sørensen

Dato : 26-02-08 18:06

Den her skal vi da ha :)

What a Wonderful World - Louis ARMstrong :
http://youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc

Og så en anden gammel klassiker:

Back In Baby's Arms - Patsy Cline :
http://youtube.com/watch?v=k6JpVmZb4bI

Og til slut en smuk smuk ballade:

Sarah McLachlan and Josh Groban - In The Arms Of The Angel :
http://youtube.com/watch?v=zZHrbjhwKik

B. Sørensen

Fra : Pernille

Dato : 26-02-08 18:14

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> Takker Studo for stafetten og lægger ud med Kylies nye single "in my
> arms":

Simon and Garfunkle har lavet denne smukke sang.
April Come She Will.
" - May she will stay. Resting in my arms again..."

http://youtube.com/watch?v=xH-9H75A0TK

Fra : Pernille

Dato : 26-02-08 18:19

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
>>

> Simon and Garfunkle har lavet denne smukke sang.
> April Come She Will.
> " - May she will stay. Resting in my arms again..."
>
> http://youtube.com/watch?v=xH-9H75A0TK

S O R R Y !

Fra : sigurno

Dato : 26-02-08 18:16

> [...]
> Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
> Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,

Evergreen
Righteous brothers Unchained melody
http://www.youtube.com/watch?v=mJDBRG5mnxk&feature=related
Lonely rivers flow
To the sea, to the sea
To the open arms of the sea
Lonely rivers sigh
Wait for me, wait for me
I'll be coming home, wait for me

Og en interessant udgave med U2

http://www.youtube.com/watch?v=B1j_vyQrWO4&feature=related

Mvh.

Sigurno

Fra : Martin Bak

Dato : 26-02-08 19:01

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> Takker Studo for stafetten og lægger ud med Kylies nye single "in my
> arms":

Jeg fik denne på hjernen med det samme:

Nik Kershaw - The Riddle
http://www.youtube.com/watch?v=WlYt8tvuB64

Beklager at den er lidt hakkende. -hav tålmod

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 26-02-08 19:08

Martin Bak wrote:
> Jeg fik denne på hjernen med det samme:
>
> Nik Kershaw - The Riddle

Det er nu heller ikke det værste at få... ;)

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-08 20:08

On Tue, 26 Feb 2008 17:10:38 +0100, "Trekroner" <xx> wrote:

>Takker Studo for stafetten og lægger ud med Kylies nye single "in my arms":

Uha, det gik stærkt med de oplagte, så der må tænkes lidt kreativt
her.

Hvad med Eric cARMen, og hans fantastiske "All By Myself":
http://youtube.com/watch?v=D3j_fdSpkmE
(Og please, lad være med at poste Celine Dions rædseslfulde cover!

Så tager vi Louis ARMstrong, sammen med Johnny Cash, i nummeret "Blue
Yodel No. 9":
http://youtube.com/watch?v=wqc209-rwNI
En fantastisk jam session, hvis I spørger mig

Til slut, for at få min passion for Gothic med, tager vi Within
Temptation, med "In Perfect hARMony":
http://youtube.com/watch?v=btX0rvM9mgU

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 00:31

Denne her har ikke en disse med emnet at gøre, men ARME den der vover
at sige noget negativt om den, og dermed vække min hARME. Så bliver
der lARM

http://youtube.com/watch?v=Enwnt7-j90k

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 27-02-08 00:39

Hmmm, aner ikke om den passer ind, men GOD er den sgu!

http://uk.youtube.com/watch?v=dKFIedvbAik

--
mvh.

Fra : kautaq

Dato : 27-02-08 07:23

Alex Linaa skrev:

> Denne her har ikke en disse med emnet at gøre, men ARME den der vover
> at sige noget negativt om den, og dermed vække min hARME. Så bliver
> der lARM

> http://www.youtube.com/watch?v=uOlN1XvuY3s

Dit link virker ikke!?

- mike

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 27-02-08 07:31

kautaq forklarede den 27-02-2008:

> Dit link virker ikke!?

Her virker det fint, det er Susi og Leo...

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 08:52

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Her virker det fint, det er Susi og Leo...

Det var det oprindelige link IKKE

/Alex

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 28-02-08 00:03

Alex Linaa udtrykte præcist:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Det var det oprindelige link IKKE

Aner det ikke, havde ha qoutefucked dit indlæg

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 08:50

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> wrote in message

> Dit link virker ikke!?

Hahaha, jeg var sgu lige ved at hoppe på den. Good joke

/Alex

Fra : kautaq

Dato : 27-02-08 18:38

Alex:

> Hahaha, jeg var sgu lige ved at hoppe på den. Good joke

Tak fordi du ikke tog det ilde op, det er jo citatfusk.
Havde bare håbet det ikke blev afsløret før du selv så
indlægget.

Mike

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:09

On Wed, 27 Feb 2008 18:37:52 +0100, "kautaq" <kautaq@post2.tele.dk>
wrote:

>Tak fordi du ikke tog det ilde op, det er jo citatfusk.
>Havde bare håbet det ikke blev afsløret før du selv så
>indlægget.

Ilde op? Nej du, der skal sgu væsentligt mere til

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 28-02-08 00:04

kautaq kom med denne ide:
> Alex:

> Tak fordi du ikke tog det ilde op, det er jo citatfusk.
> Havde bare håbet det ikke blev afsløret før du selv så
> indlægget.

LOL, jeg åd sgu maddingen, så du er ikke med i min aftenbøn

--
mvh.

Fra : Mathias

Dato : 26-02-08 20:43

Trekroner skrev:
> Takker Studo for stafetten og lægger ud med Kylies nye single "in my arms":

En smuk sag
Nick Cave - Into My Arms
http://youtube.com/watch?v=FG0-cncMpt8

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-02-08 21:02

Trekroner wrote:

Status Quo med "In The Army Now":
http://www.youtube.com/watch?v=eCLc8cZdhLI

Guns'n'roses med "Down On The fARM":
http://www.youtube.com/watch?v=_ES_XzmDKAc

R.E.M. med "Arms Of Love":
http://www.youtube.com/watch?v=5seNmM0QVQE

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 26-02-08 21:49

"Trekroner" <xx> skrev

Arms...

Hmmm... alle de nemme er taget, så der skal tænkes. ØV!

At være arm er jo at være fattig. Så vi kan da tage en sang til de arme
stakler i Afrika. Her med diverse danske sangere.
http://www.youtube.com/watch?v=p5LdCTemQ5k

Og da jeg så søgte på det oplagte fandt jeg denne. Brothers in Arms med
Metallica. Det er faktisk ret fedt!
http://www.youtube.com/watch?v=FqkGPPwddCU

og så lidt klassisk. Jeg skal beklage stavefejlen. De synger da Armen. Men
her er lidt fra Händels Messias.
http://www.youtube.com/watch?v=32Df_GJMdmo

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Max

Dato : 26-02-08 22:23

Hej

En linie fra denne sang
"And When We Came To The Farm She Laid A Hand
On My Arm"

Et stille nummer fra en god CD

Prairie Wedding -- Mark Knopfler
http://www.youtube.com/watch?v=lr6Mb1j0VNk