Dagens ord: Hands
Fra : Studo

Dato : 25-02-08 11:20

Jeg takker meget for stafetten.

Jeg har været for sløv i optrækket på det seneste, så skal have en god
plade at sætte mig igang. OG her kommer Reef's Glow tit frem.

Det mest kendte derfra er vel:
REEF "Place your hands"
http://youtube.com/watch?v=HdcHv4o2dEQ

The Raconteurs - Hands
http://youtube.com/watch?v=1pu0ZxQ6M70

OG jeg vil slutte af med at strække emnet lidt.

Daft Punk Hands (harder, better, stronger, faster)
http://youtube.com/watch?v=1uvxoyhBHYc

som ikke giver meget mening uden al den postyr nummeret har givet på
tuben.
http://youtube.com/watch?v=Cva_sGN_0VA
http://youtube.com/watch?v=Sr2JneittqQ

og straks blev jeg i bedre humør. Må i alle have en rigtig god dag, og
jeg glæder mig til at min playliste i aften vil være bestemt af jer!

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Birthday, Black,
Blue, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo,
Evil, Eyes/jne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial,
Hands, Hawaii, Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane,
Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Monday, Mother, Night,
Nobody, Ocean, Peace, Pearl, Pets, Queen, Radio, Religion, Road, Rock,
Rock'n'roll, Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke,
Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work, World, Yesterday, You/dig,

Fra : Hauge

Dato : 25-02-08 11:32

Hej
Studo wrote:
> Jeg takker meget for stafetten.

Så vil jeg da lægge ud med Ottawan - Hands Up
Original uden video: http://youtube.com/watch?v=Y_XCIO3pNTk
Live: http://youtube.com/watch?v=j0XthnBEcrs

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 25-02-08 11:37

Hej igen
Studo wrote:
> Jeg takker meget for stafetten.

Giv en hånd til Afrika (alternativ version)
http://youtube.com/watch?v=9HJsaBoqQ1w

Ok, skal vi så ikke have den rigtige?!
http://youtube.com/watch?v=p5LdCTemQ5k

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-02-08 12:40

Studo skrev:

Koreana - Hand in Hand
http://youtube.com/watch?v=YBscXKsD1x8

T'pau - China in your hand
http://youtube.com/watch?v=PSh6SQd8UrI

Kylie Minogue - Hand On Your Hear
http://youtube.com/watch?v=bE6FK1BOc_o

Level 42 - Heaven In My Hands
http://youtube.com/watch?v=15bzvHDZT5w

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-02-08 12:56

On 25 Feb 2008 10:20:14 GMT, Studo <rekvalmerFJERNES@googlemail.com>
wrote:

> [...]
>Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
>Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,

Jeg kom straks til at fænke på
Tanya Tucker og "He's Got The Whole World In His Hand"
http://youtube.com/watch?v=guyrERfsCB8

Næste jeg kunne komme i tanke om er
The Beatles - "Keep Your Hands off my Baby"
http://youtube.com/watch?v=jMUZnfNFzg4

Og så skal vi lige give Slade en hånd
Slade - "All Join Hands"
http://youtube.com/watch?v=a5xsWpGqvEY

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Broegger

Dato : 25-02-08 13:08

Studo <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev

Hands:

Georgia Satellites - Keep your hands to yourself
http://www.youtube.com/watch?v=my4lhkxLRjg
Sydstatsrock af bedste klasse!

Der kommer lidt mere senere hvis jeg når det.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 13:11

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote in message

> Der kommer lidt mere senere hvis jeg når det.

Er du faldet af på den? Hørt for meget Sussi og Leo på det sidste?

/Alex

Fra : Broegger

Dato : 25-02-08 13:33

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev news:47c2b041$0$2110
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote in message

> Er du faldet af på den? Hørt for meget Sussi og Leo på det sidste?

Åbenbart!

Her er Outlandish - Man binder os på mund og hånd
http://www.youtube.com/watch?v=83qoTw2hAlg

og så skal vi også have Slowhand! Tears in heaven. Suverænt guitarspil!
http://www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM

Og så skal vi da også have HANDle with care. Traveling Wilburys
http://www.youtube.com/watch?v=sHtQCUOr4lw

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 14:09

> Åbenbart!

Det er alt for farligt at eksperimentere med den cocktail

Fra : Pernille

Dato : 25-02-08 13:40

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> Studo <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev
>
> Hands:
>
> Georgia Satellites - Keep your hands to yourself

Og så kom jeg til at tænke på The Doors med deres Roadhouse Blues, hvor de
synger "Keep your eyes on the road your hands uåon the wheel".
http://youtube.com/watch?v=OZim89bKido&feature=related

Hvis man er igang med "Hitchin a Ride" bruger man jo hånden...
Her er det "Hitchin' a ride" med Vanity Faire.
http://youtube.com/watch?v=oIbaISxK8QY

Ville også have fundet den originale "Put your hand in the hand", men kunne
kun finde den med Crystal (Gayle?) Andre, der kan finde den "rigtige"? Den
var et hit i ca 1970.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 13:09

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> wrote in message
> Jeg takker meget for stafetten.
>
> Hands

"If Im too rough, tell me
Im so scared your little head will come off in my hands"
Hvem andre end Alice Cooper med sin legendatiske "Billion Dollar Babies":
http://youtube.com/watch?v=bpi6hGMQjFk

Så en rigtig hadesang, som var en ørehænger helt tilbage i 1973, menlig
Bonnie St. Claire, med "Clap Your hands":
http://youtube.com/watch?v=keZPBJRG7Jc

Til slut en gammel blues-dreng der blev poppet i en periode, og lavede dette
frygtelige nummer:
Eric Clapton med "Willie And The Hand Jive":
http://youtube.com/watch?v=yuoj4eyCMWo

/Alex

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-02-08 13:25

Studo wrote:

Eric "Slowhand" Clapton med "Wonderful Tonight":
http://youtube.com/watch?v=Yekz__cCci0

Walter Trout med "Playing With A Losing Hand"
Kunne ikke finde den på youtube.

Rolling Stones med "Hand Of Fate":
http://youtube.com/watch?v=wm6rNsqYMrg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 25-02-08 13:50

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg takker meget for stafetten.

Pointer Sisters har lavet denne skønne sang, som hedder "Slow Hand".
http://youtube.com/watch?v=l84d0OkhSIw

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 25-02-08 17:40

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse

Den originale
Johnny Otis - Willie and the Hand Jive
http://youtube.com/watch?v=TEeeGMpM_Nk

Grease - Born to hand jive
http://youtube.com/watch?v=KY8DP2Onwgs&feature=related

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 25-02-08 17:42

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse

> Grease - Born to hand jive
> http://youtube.com/watch?v=KY8DP2Onwgs&feature=related
>
> VH Pernille
Den rigtige video
http://youtube.com/watch?v=Q7rZGqXYA9c&feature=related
VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 25-02-08 18:36

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse

Laurie London - He's Got the Whole World In His Hands
http://youtube.com/watch?v=jG9_NHf6wf4

VH Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 19:31

Studo wrote:
> Jeg takker meget for stafetten.

Party time til den store guldmedalje med The Black & White Brothers / Put
your hands up:

http://www.youtube.com/watch?v=ZXEP2wfANtg

_Den_ rykker stadig på dansegulvet.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Lars Frandsen

Dato : 25-02-08 21:18

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg takker meget for stafetten.

Hootie & the Blowfish - Hold my hand
http://www.youtube.com/watch?v=3HlsKv6s0FM

Simply Red - Grandma's hands
http://www.youtube.com/watch?v=6bc-t9Jt7XM

Pink - U & U'r Hand
http://www.youtube.com/watch?v=9YAHodp2H2Y

Soundgarden - Burden In My Hand
http://www.youtube.com/watch?v=xDRZtMkeRbY
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Pernille

Dato : 25-02-08 21:22

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg takker meget for stafetten.

Jeg synes ikke, at jeg har set I want to hold Johan...

Nååh nej, nogle siger, at den hedder "I want to hold your hand", og er med
The Beatles.
Den ER da god! - Jeg synes nu, at de synger "I want to hold Johan".

Http://youtube.com/watch?v=lfsvE4j4ExA&feature=related

Fra : Max

Dato : 25-02-08 21:32

Hej Studo

> Jeg har været for sløv i optrækket på det seneste, så skal have en god
> plade at sætte mig igang. OG her kommer Reef's Glow tit frem.

En legende der lavede musik til nogle legendariske film med
legendariske skuespillere.

Enrico Morricone - A Fist Full Full of Dollars
http://www.youtube.com/watch?v=JaNogNtT0zA&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Studo

Dato : 25-02-08 21:54

On Mon, 25 Feb 2008 19:30:46 +0100, Trekroner wrote:

> Party time til den store guldmedalje med The Black & White Brothers /
> Put your hands up:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZXEP2wfANtg
>
> _Den_ rykker stadig p dansegulvet.

Og derfor får du stafetten!

Jeg har fået afprøvet Firefox 3 beta med en masse youtubere, og det kører
rimeligt. Selvom jeg lider af at have et ati-grafikkort, og ubuntu
styresystem. Firefox 2 har nogle grimme ridser, når den skal opdatere en
side.

Der var to runnerups: Lars Frandsen der bare kom ind fra sidelinien, med
en stribe lækre numre. og Per Beers rolling stone, uhhmmm kræs for
øregangen.

Men jeg lagde jo ud med at humøret skulle boostes, og det blev det af Put
your hands up.

Fra : Pernille

Dato : 25-02-08 21:56

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg takker meget for stafetten.

"Hand Me Down World" med The Guess Who.

http://youtube.com/watch?v=mLarbiRfSXk

Jeg kan nu bedre lide deres pladeindspilning..