Dagens ord: Luft/Ilt
Fra : Hauge

Dato : 22-02-08 19:37

Hejsa

Jeg takker for stafetten.

Listen over ord der er brugt:

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Birthday, Black,
Blue, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo,
Evil, Eyes/jne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial,
Hawaii, Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Jack,
King, Life, Light/Lys, Love, Luft/Ilt, Monday, Mother, Night, Nobody, Ocean,
Peace,
Pearl, Pets, Queen, Radio, Religion, Road, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke, Snow,
Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work, World, Yesterday, You/dig,

Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Jeg lægger ud med Kraftwerk med aerodynamik, da jeg var med til den koncert
da den var i KB Hallen i 2004
http://youtube.com/watch?v=bQKMChV1YqY

Og endnu en koncert jeg var til, dog i Gdansk i Polen 2005:
Jean Michel Jarre - Oxygene
http://youtube.com/watch?v=9MClkWSDxRA

Så er der jeres tur.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 22-02-08 19:53

Hej Hauge

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Så får du noget med trommer, luft og aften

Phil Collins - In The Air Tonight
http://youtube.com/watch?v=TApA1fyoSdk

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 22-02-08 19:55

Hej Max

> Phil Collins - In The Air Tonight

og så en ordentlig udgave

http://youtube.com/watch?v=Gz7gajAb2ww&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Martin [TMM]

Dato : 22-02-08 19:52

HejHauge wrote:

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.
> Så er der jeres tur.

Jamen så tager vi da lige noget Phil Collins, In The Air Tonight.
http://www.youtube.com/watch?v=y_ed-88qhPE

Så er der jo også noget luft i Nino D'Angelo's "Flieger".
http://youtube.com/watch?v=MQKVUxKCJQk

Man kommer nok næppe udenom Nena, når der snakkes luft. Her er hun med sine
99 balloner med luft.
http://youtube.com/watch?v=jQYQTFudrqc

Magi i _LUFT_en
Kan desværre kun findes i en lettere forvansket karaoke-version på tuben.
http://youtube.com/watch?v=vTC2tjo4uQ0

Mvh
Martin

Fra : Martin [TMM]

Dato : 22-02-08 20:38

Hej
Hauge wrote:
> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.
> Så er der jeres tur.

Airwolf temaet.
http://youtube.com/watch?v=ijQ7kHfrRt0

Future World Orchestra - Airborne
http://youtube.com/watch?v=clD1DHhM13c

Og når vi nu er i luften... John Paul Young - Love is in the Air
http://youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

Mvh
Martin

Fra : Sv-e

Dato : 22-02-08 19:57

Hauge skrev:

Sweet Love is like Oxygene:

http://www.youtube.com/watch?v=oc1sgCT7X2c

/Sv-e

Fra : Hauge

Dato : 23-02-08 18:51

Hej Sv-e
Sv-e wrote:
> Sweet Love is like Oxygene:

Det er længe siden jeg havde hørt det nummer, og det er bare godt

Du vinder stafetten for denne dag.

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-02-08 20:11

http://www.youtube.com/watch?v=S7pPmTpLcUE

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 22-02-08 20:17

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> enriched usenet with:

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Air - Sexy Boy
http://www.youtube.com/watch?v=L6W5ZH-JwSg

S.O.A.P - Soap Is In The Air
http://www.youtube.com/watch?v=__PnH8Aikl8

The Hollies - The Air That I Breathe
http://www.youtube.com/watch?v=vZMA5oRzMj0

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Martin Bak

Dato : 22-02-08 20:24

,

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Så må denne her da gå rent ind:

The Sweet: Life is like oxygen
http://www.youtube.com/watch?v=NtCHT9Bjl_4

Og denne her forsvares qua bandnavnet (wind):
EARTH, WIND & FIRE - Fantasy
http://www.youtube.com/watch?v=lf3loEhV0ZU

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 22-02-08 22:34

> [...]
>
> The Sweet: Life is like oxygen
> http://www.youtube.com/watch?v=NtCHT9Bjl_4
>
> Og denne her forsvares qua bandnavnet (wind):

og lige denne her:
The Police - Every Breath You Take
http://www.youtube.com/watch?v=WwqhhZnl8G4

Fra : Max

Dato : 22-02-08 20:45

Hej Hauge

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Så er der dømt landluft

'Air' from Suite No.3 in D major - Johann Sebastian Bach
http://www.youtube.com/watch?v=CyLo9-Voy5s&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 09:52

On Fri, 22 Feb 2008 20:45:29 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>'Air' from Suite No.3 in D major - Johann Sebastian Bach
>http://www.youtube.com/watch?v=CyLo9-Voy5s&feature=related

Uha Max, tak skal du have. Det er et af de smukkeste musikstykker jeg
kender, og jeg flyder op i luften hver gang jeg lytter til det

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 09:58

> Uha Max, tak skal du have. Det er et af de smukkeste musikstykker jeg
> kender, og jeg flyder op i luften hver gang jeg lytter til det

Enig! Den er dejlig!
Pernille

Fra : Lars D. Christensen

Dato : 22-02-08 20:56

Hauge skrev:

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Først åbningsnummeret fra OK Computer, Radiohead med en hel pose luft:
Airbag
http://youtube.com/watch?v=oo3ZnHJ0KTQ

Og så i en hel anden genre, Penguin Cafe Orchestra: Air á Dancer
http://youtube.com/watch?v=eU8IziD08t4

Til slut et par stykker fra den mere obskure afdeling:

Talking Heads' Air spillet på *luft*-guitar - mere sært end godt:
http://youtube.com/watch?v=qVdwP1ts6bw

Og til slut Primus: The Air Is Getting Slippery. Jeg kunne ikke finde
nummeret alene med Primus, men her er det i stedet benyttet som
musikspor til en syret animationsfilm - både sært og godt:
http://youtube.com/watch?v=vcVXMjoun4c

--

mvh. Lars D. Christensen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-02-08 21:54

On Fri, 22 Feb 2008 19:37:21 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

> [...]
>Work, World, Yesterday, You/dig,
>
>Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Så skal vi have et nummer fra Pete Townshend's (The Who) fritids
orkester:
Thunderclap Newman - "Something In The Air"
http://youtube.com/watch?v=2pGht71KFkY

Samme titel kan vi så tage med
David Bowie - "Something In The Air"
http://youtube.com/watch?v=TvMZAP0KnB0

Så slutter jeg med Mike Oldfield - "Airborn"
http://youtube.com/watch?v=Dg0zOnkRmOQ

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 22-02-08 22:47

> [...]
> Work, World, Yesterday, You/dig,
>
> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Så håber jeg, at denne kan gå ind under "Luft/Ilt".
The Fifth Dimension - "Up, Up And Away"
http://www.youtube.com/watch?v=vkqlbRO5JJ4

Fra : Pernille

Dato : 22-02-08 22:49

Fra : Pernille

Dato : 22-02-08 22:51

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

Ok, Det må I undskylde!!!
Jeg holder, for i aften!
God nat allesammen!

Fra : Snakee

Dato : 23-02-08 08:55

Hauge skrev:

> Så er der jeres tur.

Uden ilt ingen ild og uden ild ingen ildebrand.

Natasja med Ildebrand i byen (har aldrig været så aktuel som lige i
øjeblikket )

http://www.youtube.com/watch?v=jBXeXtel1Xg

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-02-08 09:30

Hauge wrote:

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Når det blæser, kommer der luft/air, så Jimi Hendrix med "The Wind Cries
Mary" må jo være god:
http://youtube.com/watch?v=kKbf5xxfaVE

Nazareth med "H_AIR Of The Dog":
http://youtube.com/watch?v=NCgPh-iUcEk

Jefferson Airplane med "Somebody To Love":
http://youtube.com/watch?v=2I-67U93xMU

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-02-08 10:04

Per Beer Hansen wrote:
> [...]

Og så er denne jo også aktuel:
http://www.youtube.com/watch?v=T2x7u4GAqPc

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 10:30

> Og så er denne jo også aktuel:
> http://www.youtube.com/watch?v=T2x7u4GAqPc

Godt at ingen kom til skade!

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 10:07

wrote:

>Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Først flyver vi op i luften i en ballon, med Fith Dimension:
http://www.youtube.com/watch?v=DS5DZMb9F0k

Dernæst indånder vi luften, sammen med Pink Floyd:
http://www.youtube.com/watch?v=1ku-ma1dVI8

Til slut bliver vi kvalt af mangel på luft, sammen med A Perfect
Circle:
http://www.youtube.com/watch?v=3oP7skmscUk

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 10:10

On Sat, 23 Feb 2008 10:06:40 +0100, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

>Først flyver vi op i luften i en ballon, med Fith Dimension:
>http://www.youtube.com/watch?v=DS5DZMb9F0k

Ups, jeg opdagede nu at den allerede var taget af Pernille. Sorry.

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 10:31

> Ups, jeg opdagede nu at den allerede var taget af Pernille. Sorry.

Det er skam helt fint!!! Jeg kludrede jo i det - Igen!

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 10:14

> [...]
> koncert da den var i KB Hallen i 2004
> http://youtube.com/watch?v=bQKMChV1YqY
>
> Og endnu en koncert jeg var til, dog i Gdansk i Polen 2005:

Her er en god gammel. - Men ganske aktuel.
Pollution - Tom Lehrer http://youtube.com/watch?v=JPrAuF2f_oI
(Håber, at jeg har heldet med mig nu)

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 10:47

Hauge wrote:

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Så må jeg lige på banen med Air Supply / All out of love:

http://www.youtube.com/watch?v=2HejVjzhKTY

Fantastisk nummer...

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 10:51

> Hejsa
>
> Jeg takker for stafetten.
>

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Og så er det tid til Doors, igen.
Riders on the Storm.
http://youtube.com/watch?v=UTKGvvafFeM

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 11:13

Hit'N'Hide - "Space Invaders" http://youtube.com/watch?v=133KutDLcM8

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-02-08 12:34

Jefferson Starship - Miracles (kan vel siges at gå ind under luft:
http://www.youtube.com/watch?v=f5UgimK3vrI

Jefferson Starship - Sara:
http://www.youtube.com/watch?v=ZqRTtkEHrA4

Air med Playground Theme:
http://www.youtube.com/watch?v=HRodB77sz8A

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 16:32

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Jefferson Starship - Miracles (kan vel siges at gå ind under luft:
> http://www.youtube.com/watch?v=f5UgimK3vrI
>
> Jefferson Starship - Sara:
> http://www.youtube.com/watch?v=ZqRTtkEHrA4

Ja, men så skal vi også ha' "We build this City" - Starship.
http://youtube.com/watch?v=uH-UqB7uYiE&feature=related

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 26-02-08 06:22

Pernille skrev:
> "Rasmus Bertelsen" <rasbert@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, men så skal vi også ha' "We build this City" - Starship.
> http://youtube.com/watch?v=uH-UqB7uYiE&feature=related

Lol. Ja, for søren. Det var jo deres største hit.

Fra : Pernille

Dato : 26-02-08 12:51

> Lol. Ja, for søren. Det var jo deres største hit.

Jeps!

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 23-02-08 16:03

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Jeff Beck - AIR Blower
http://youtube.com/watch?v=9KSc7HOKA84

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 17:50

> Hejsa
>
> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Peter, Paul and Mary har lavet en del, som har lidt med luft at gøre.
Leaving on A Jetplane ( John Denver)
http://youtube.com/watch?v=CpYcpi0HjQw&feature=related

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 18:03

Og Blowing in The Wind http://youtube.com/watch?v=0LoBwkVLVKU
Og Puff the Magic Dragon http://youtube.com/watch?v=lVfxA7o4f5E

Fra : Pernille

Dato : 23-02-08 18:05

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Og Blowing in The Wind http://youtube.com/watch?v=0LoBwkVLVKU
> Og Puff the Magic Dragon http://youtube.com/watch?v=lVfxA7o4f5E

OK, Puff gik ikk' så godt... Sorry!

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 00:20

> Hejsa
>

> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Og, i sidste øjeblik, så er der "Windy" - med Association
http://youtube.com/watch?v=hU8vOQNvd3c

Fra : P.Petersen

Dato : 24-02-08 18:27

> [...]
> Work, World, Yesterday, You/dig,
>
> Så dagens ord er Luft/Ilt og afarter deraf.

Lige en gammel sjæler fra slutningen af 70'rne:

John Poul Young.
Love is in the air.

http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

Hilsen