These eyes...
Fra : Pernille

Dato : 09-02-08 21:51

Per Beer Hansen har gjort Dagens ort til Eyes/øjne.
Og så var det at jeg kom til at tænke på en rigtig god sang med The Guess
Who. Nemlig "These Eyes".
Den er helt sikker værd at lytte til, selv om jeg ikke sender et link.
Der er virkelig ingen ben i at gå ind på Youtube og finde den.

Fra : .J.S...

Dato : 09-02-08 22:06

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message
> [...]
> Who. Nemlig "These Eyes".

> Den er helt sikker værd at lytte til, selv om jeg ikke sender et link.

Er det kun for at provokere du ikke sender links ??

> Der er virkelig ingen ben i at gå ind på Youtube og finde den.

Nej men åbentbart kræver det alligevel mere ben i næsen end du har...

mvh/JS

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 12:59

On Sat, 9 Feb 2008 22:06:20 +0100, ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com>
wrote:

>Nej men åbentbart kræver det alligevel mere ben i næsen end du har...

Rolig nu, det er jo bare en leg.

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Mathias

Dato : 09-02-08 23:04

Pernille skrev:
> [...]
> Den er helt sikker værd at lytte til, selv om jeg ikke sender et link.
> Der er virkelig ingen ben i at gå ind på Youtube og finde den.

Det var ret nemt!

http://youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI

Fra : Per Hagemann

Dato : 10-02-08 00:01

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen
> [...]
> Den er helt sikker værd at lytte til, selv om jeg ikke sender et link.
> Der er virkelig ingen ben i at gå ind på Youtube og finde den.

www.youtube.com/watch?v=oEuzNCskW_I

Ovenstående henvisning brugte jeg et par minutter på at skrive ved
slavemetoden; skrive hjemmesideadressen ned på papir og derefter taste de
omkring 40 tegn ind her.

Der kan let opstå skrivefejl, så man bør lære en af de smarte måder, som er
blevet angivet utallige gange. Det tager under 10 sek. at trykke tasterne
Ctrl og c samtidigt ned efter at have markeret linien med blåt ved et klik
og derefter trykke Ctrl+v mens indlægget skrives. Som her:

http://youtube.com/watch?v=f25Fs-93HFY

Rent informativt er det dog vigtigere at skrive kunstner og titel end at
bringe linket, fordi en henvisning til youtube uden titel bliver helt
meningsløs, når eller hvis videoen fjernes.

Fra : Pernille

Dato : 10-02-08 10:21

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den er helt sikker værd at lytte til, selv om jeg ikke sender et link.
> Der er virkelig ingen ben i at gå ind på Youtube og finde den.

Sugarloaf med "Green eyed lady".

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 10-02-08 11:22

On Sun, 10 Feb 2008 10:21:27 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>>

>Sugarloaf med "Green eyed lady".

Jo, den er der også, men tag dig nynsammen og få det lært, med de
link.

Her har jeg sakset brugsanvisningen fra tidligere.

Når du står inde på YouTube siden, så er der et hvidt felt, hvor
der står "Search" efter, i den grå linie, sådan næsten øverst.

I det hvide felt skriver du hvad du søger.
F.eks. Jim Reeves - Welcome To My World
Det er en god ide med tankestregen i mellem kunstner og titel, men
ikke nødvendigt.

Nu skulle der gerne komme en række links frem til det du søger.
Et billed efterfulgt af noget tekst der forklarer hvad det er.

Når du har fundet det du søgte, klikker du på det, og nu starter
nummeret op.

Hvis vi holder os til Jim Reeves - Welcome To My World, så er det
øverste billede sikkert lidt grønligt efterfulgt af følgende tekst:

"Jim Reeves - Welcome To My World (live)
big jim reeves hit...jim reeves 50s welcome to my world"

Trykker du på dette starter sangen.

Næsten øvert på den nye side, er der en linie der starter med et
YouTube icon efterfulgt af følgende
http://youtube.com/watch?v=K0ZB201g11k

Dette markerer du (trykker på det, så det er fremhævet på en farvet
baggrund), og nu kopierer du det (højreklik og tryk på Kopier).

Du skifter nu over til det program du bruger til at skrive til os. I
dit tilfælde (Outlook Express)

Her sætter du det ind under den kunstner - titel, så du vil have med.
Når du så sender det skulle vi alle gerne kunne se det, når vi trykker
på linket.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Broegger

Dato : 10-02-08 18:27

"Pernille" <Hovedst@den> skrev

> Den er helt sikker værd at lytte til, selv om jeg ikke sender et link.
> Der er virkelig ingen ben i at gå ind på Youtube og finde den.

Har du prøvet at følge de opskrifter flinke folk gentagne gange har lavet?

Eller er du bare ægte blondine?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 10-02-08 23:10

On 10 Feb 2008 17:27:00 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

>"Pernille" <Hovedst@den> skrev

>Har du prøvet at følge de opskrifter flinke folk gentagne gange har lavet?
>
>Eller er du bare ægte blondine?

Er det nu vi skal komme med en fnis.wav