Bas...bas...og masser af bas
Fra : Steen

Dato : 09-02-08 09:27

Købte lige denne finurlige skive, med masser af gæstebassister - og
uden en eneste guitar
http://snipurl.com/1weh0

Nogen der kan komme med flere lignende basdominerede forslag (uden at
nævne Jaco)?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-02-08 15:44

"Steen" wrote

> Nogen der kan komme med flere lignende basdominerede forslag (uden at
> nævne Jaco)?

Nemt :)

Abe Laboriel
http://www.youtube.com/watch?v=_C5xv08SrCU

Stanley Clarke, Marcus Miller, Victor Wooten
http://www.youtube.com/watch?v=mrav_MSMjNs&feature=related

Marcus Miller
http://www.youtube.com/watch?v=sIqfDHP0D5s&feature=related

Stanley Clarke, George Duke
http://www.youtube.com/watch?v=JC001Z3XWKE&feature=related

Loius Johnson
http://www.youtube.com/watch?v=OEtNg_QTi8o

Larry Graham
http://www.youtube.com/watch?v=8_4tNot8-xk&feature=related

Christian McBride & Niels Pederson-Bye Bye Blackbird
http://www.youtube.com/watch?v=UHu7ow9Kepw&feature=related

btw - jaco go home - lol

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-02-08 15:51

"Peter Lykkegaard" wrote
> btw - jaco go home - lol

And btw
http://www.youtube.com/watch?v=8ono-jJPGCs

And more - search youtube and spend the rest of weekend - lol

- Peter

Fra : Mathias

Dato : 09-02-08 15:51

Steen skrev:
> [...]
> en eneste guitar
> http://snipurl.com/1weh0
>
> Nogen der kan komme med flere lignende basdominerede forslag (uden at

Tager jeg meget fejl hvis jeg tror at du har nævnt den før?

Alle bassister i universet spiller med her
http://youtube.com/watch?v=EXy0hZDIrmY
og det samme nummer med David Gilmour på bas
http://youtube.com/watch?v=8UOYKgXk4yE

Drum N Bass(sådan da)
http://youtube.com/watch?v=DvWiFd0EZIA

og ikke helt, men bassen er da fremtrædende
http://youtube.com/watch?v=tQaxYbPf-Hc

Fra : Steen

Dato : 09-02-08 17:18

Nå ja - der var en der nævnte Spinal Tap
http://www.youtube.com/watch?v=EXy0hZDIrmY

Fra : Karina

Dato : 09-02-08 19:34

> Nogen der kan komme med flere lignende basdominerede forslag (uden at
> nævne Jaco)?

Prøv denne her side:
http://www.myspace.com/girlonbass

Specielt nummeret Love Drug, men der er også rigtig meget bas på Funny
Makeup.

Mvh
Karina

Fra : Broegger

Dato : 10-02-08 11:53

Steen <isteen@gmail.com> skrev news:2008020909264775249-isteen@gmailcom:

> [...]
> uden en eneste guitar
> http://snipurl.com/1weh0
>
> Nogen der kan komme med flere lignende basdominerede forslag (uden at

Niels Henning Ørsted Pedersen! Mere behøver man vist ikke at skrive!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Specks6812

Dato : 10-02-08 12:40

Steen <isteen@gmail.com> said in news:2008020909264775249-isteen@gmailcom:

> [...]
> uden en eneste guitar
> http://snipurl.com/1weh0
>
> Nogen der kan komme med flere lignende basdominerede forslag (uden at

Der er jo rigtig mange som spiller rigtig godt men der er en der hæver sig
over selv Jaco og det er Victor Wooten:
http://www.youtube.com/watch?v=f9a4ThBNacY