Dagens ord: Feeling
Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 31-01-08 19:36

Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Blue, Country, Cowboy, Crazy,
Dad/Father, Dirty, Dream, Duo, Evil, Fat, Fever Forkortelser, Feeling,
Fun, Funk, Hawaii, Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, Hurricane,
Jack, King, Light/Lys, Love, Monday, Mother, Nobody, Ocean, Peace,
Pearl, Queen, Road, Rock, Rock'n'roll, Roses/rose/Roser, Royal, Service,
Skov, Small, Smile, Smoke, Snow,son, stimulanser,Storby, Sun, Sweet,
søn, Tal/Numbers/0123456789, Tomorrow, Unknown, Water, Weekend, Wood,
Woman, Word, Work, World

Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det

Dagens ord: Feeling

Hvilket giver mig lejlighed til at nævne et a mine absolutte farvorit
Bands, Boston.

Boston - More than a feeling
http://www.youtube.com/watch?v=nnSB7j8yvCM

Fed, fedt fedest nummer og røvkedelig Billedside

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Per Hansen

Dato : 31-01-08 20:03

"Dan \"748\" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> wrote in

> [...]
>
> Boston - More than a feeling
> http://www.youtube.com/watch?v=nnSB7j8yvCM
>
> Fed, fedt fedest nummer og røvkedelig Billedside

Irene Cara - What a feeling
http://www.youtube.com/watch?v=1eNlTKON8Z8

Og det lidt mere moderne Progressive Remix af den:
http://www.youtube.com/watch?v=k7GQIfSdPmU

--
Per Hansen

Fra : Michael Lund

Dato : 31-01-08 20:14

"Dan "748" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Word, Work, World
>
> Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det

Det får mig til at tænke på Lee Hazelwood og Nancy Sinatra med "You lost
that lovin feeling" men jeg fandt den kun i en version med Lee og svenske
Siw Malmkvist, men den er nu ret tro mod den anden.
http://www.youtube.com/watch?v=fMWH7hWXYTk

En Bjørn Skifs i jazzet humør og med et big band i ryggen giver en ny
version af "Hooked on a feeling"
http://www.youtube.com/watch?v=VXey4P2B9VI

Og til sidst den uforlignelige Nina Simone med "Feeling Good"
http://www.youtube.com/watch?v=ZAVwukJ7xLM

Mic.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 01-02-08 07:55

Michael Lund skrev:

> [...]
> that lovin feeling" men jeg fandt den kun i en version med Lee og svenske
> Siw Malmkvist, men den er nu ret tro mod den anden.

Dagens vinder

Den version har jeg aldrig hørt før, ved ikke rigtig om jeg kan lide den

Jeg er meget glad for The Firm`s udgave af sangen men den kan jeg ikke
lige finde.

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : B. Sørensen

Dato : 31-01-08 20:45

> [...]
> Word, Work, World
>
> Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det

Først en skøn ballade, som jeg i perioder kan blive ganske afhængig af
REO Speedwagon: I Can't Fight This Feeling Anymore
http://youtube.com/watch?v=5FUVuHOHwJ4

Et lille klip til alle, der i sin tid så "Tommy"
THE WHO - See Me, Feel Me - Listening to You (1975)
http://youtube.com/watch?v=QV_9pn7MGUo&feature=related

Et eksempel på enestående kvindelig stemmepragt og indlevelse.
Shirley Bassey - Feelings
http://youtube.com/watch?v=KMUdB0ZCWmE

B. Sørensen

Fra : .J.S...

Dato : 31-01-08 23:43

"B. Sørensen" <navn@adresse.dk> wrote in message
> Et eksempel på enestående kvindelig stemmepragt og indlevelse.
> Shirley Bassey - Feelings
> http://youtube.com/watch?v=KMUdB0ZCWmE

mindede mig straks om den her, uden at vide det faktisk var hende...
http://www.youtube.com/watch?v=51Wg6k9cWhM

Fra : .J.S...

Dato : 31-01-08 20:52

"Dan "748" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> wrote in message
> [...]
> Word, Work, World
>
> Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det

feeling er der jo altid med santana ...
I'm feeling you (Carlos Santana ft Michelle Branch)
http://www.youtube.com/watch?v=WzgPopa5gJE&feature=related

Gregory Isaacs - Feeling Sad Tonight
http://www.youtube.com/watch?v=77B7rY0tsuk

The 59th Street Bridge Song (Feeling Groovy) / Mystery Train
http://www.youtube.com/watch?v=Y18BV0ZwBq0

mvh/JS

Fra : .J.S...

Dato : 31-01-08 23:31

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> wrote in message

uuhhhh

What A Feeling!!
http://www.youtube.com/watch?v=bLFNDCkDopI.

Fra : Max

Dato : 31-01-08 21:12

Hej Dan

> Dagens ord: Feeling

Her må være tale om en mangel på Feeling :)

Pink Floyd The Wall - Pink Floyd - Comfortably Numb
http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY

--
Mvh Max

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-01-08 21:15

Dan "748" Dethlefsen wrote:
> [...]
> Woman, Word, Work, World
> Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det

Joe Satriani med "The Feeling"
Kan ikke finde den.

Offspring med "Feeling":
http://www.youtube.com/watch?v=PQFWtSNeHks

Jethro Tull med "My Sunday Feeling":
http://www.youtube.com/watch?v=RtT_t7sgtes

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-01-08 21:53

On Thu, 31 Jan 2008 19:35:46 +0100, "Dan \"748\" Dethlefsen"
> [...]

>Woman, Word, Work, World
>
>Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det

Eagles smukke "Peaceful Easy Feeling"
http://youtube.com/watch?v=z-YuuEqHZdw

Vi skal også en tur tilbage først i 80'erne hvor Peter Kent sang "It's
A Real Good Feelin'"
http://youtube.com/watch?v=JDfRpPwOScA

Og så rejser vi yderligere ca. 10 år tilbage og hører
The Fortunes - "Here Comes That Rainy Day Feeling Again"
http://youtube.com/watch?v=aO1LbkuPfqo

Jeg slutter med Simon & Garfunkel's meget smukke "Feelin' Groovy"
http://youtube.com/watch?v=xdRTI7FYqUc

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Broegger

Dato : 31-01-08 22:06

"Dan \"748\" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> skrev news:47a214fe$0
$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Dagens ord: Feeling

Foreigner. Feels like the first time. Et fedt band!
http://www.youtube.com/watch?v=CrTN7Kcayl4

Kelly Marie - Feels like I'm in love!
http://www.youtube.com/watch?v=h9-HkQGvut8
Det er da et nummer man bliver glad af!

og lad os blive i det glade hjørne.
teksten lyder - sometimes I feels so lonely!
Freddie Mercury - Living on my own.
http://www.youtube.com/watch?v=bTYNW8UmcQI

Og til sidst fordi det er en guitar med så meget Feeling"
Sometimes I feel like screaming. Deep Purple.
http://www.youtube.com/watch?v=ad_PVz0wONc
Forresten et interessant opbygget nummer. Solodelen kan køre i ring hvor
den på turen rundt kommer forbi alle tonearter. Det er dælme godt tænkt,
og lyder genialt! Og så er det den fede barre-øvelse hvis det er det man
trænger til på guitaren.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Mathias

Dato : 01-02-08 02:46

On 31 Jan., 19:35, "Dan \"748\" Dethlefsen" <7...@dethlefsensOST.dk>
wrote:

> Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det
>
> Dagens ord: Feeling

Det ser ud til at gå meget godt :D

Selvom vinderen er fundet vil jeg godt vise nogle videoer alligevel.

The Flaming Lips - Feeling yourself Disintegrate
http://youtube.com/watch?v=DZuBmmAZ2uI

Og så til en af folk musikkens skæve "drenge", Syd Barrett med Feel
http://youtube.com/watch?v=DnVopyNGiNc

Come on feel the Illinoise!
Af alle de sange radioen ikke spiller er det her en af de bedste.
Sufjan Stevens - Chicago
http://youtube.com/watch?v=rDRrqcZbdPU

Fra : .J.S...

Dato : 01-02-08 22:16

> [...]
> Word, Work, World
>
> Tak for staffeten, så må vi se om jeg kan finde udaf det

Vi skal lige ha den her med...
Feel Like Going Home
http://www.youtube.com/watch?v=oocwF-25AiA&feature=user

Fra : Broegger

Dato : 01-02-08 22:31

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev

> Vi skal lige ha den her med...
> Feel Like Going Home
> http://www.youtube.com/watch?v=oocwF-25AiA&feature=user

Føj hvor er det fantastisk! GENIALT! TAK!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Max

Dato : 01-02-08 23:47

Hej .J.S

> Vi skal lige ha den her med...
> Feel Like Going Home
> http://www.youtube.com/watch?v=oocwF-25AiA&feature=user

Kors hvor en gang møj, så er der tid til

I Feel Like I'm Fixin to Die Rag
http://www.youtube.com/watch?v=6wvpEQg08Sk

--
Mvh Max

Fra : .J.S...

Dato : 01-02-08 23:56

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej .J.S

> Kors hvor en gang møj, så er der tid til

hmnnn, kan du uddybe hvad der er galt med nummeret ??

Fra : Max

Dato : 02-02-08 00:28

Hej .J.S

> hmnnn, kan du uddybe hvad der er galt med nummeret ??

Tom Jones har en meget træls stemme at høre på, der er
intet bid i den, og Mark Knopfler spiller en så kedelig
guitar at det lyder som en maskine, det er blues lavet
om til en gang træls pop. Musikstykker bliver desværre
ikke automatisk gode af at man bruger store navne.

--
Mvh Max

Fra : .J.S...

Dato : 02-02-08 01:33

> [...]
> om til en gang træls pop. Musikstykker bliver desværre
> ikke automatisk gode af at man bruger store navne.

ok, har lige hørt den igen, kan overhovedet ikke genkende din beskrivelse...

Men der er jo også den her, det er vel originalen
http://www.youtube.com/watch?v=cHx5CqYFoNs

Fra : Max

Dato : 02-02-08 09:14

Hej .J.S.

> ok, har lige hørt den igen, kan overhovedet ikke genkende din
> beskrivelse...

Sådan er vi jo så forskellige, Tom Jones kunne jeg heller ikke
døje da han kom frem i 1965 og det har ikke ændret sig siden.

> Men der er jo også den her, det er vel originalen
> http://www.youtube.com/watch?v=cHx5CqYFoNs

Den gamle sølvræv synger i det mindste sangen som om han
vil fortælle noget, ikke bare stå og vise sig selv frem.

--
Mvh Max