dørforhæng
Fra : Aksel Pedersen

Dato : 18-04-08 19:46

Mon der er nogen, der ved, hvor man kan få et dørforhæng som vist på
dk.binaer dørforhæng.
Mvh
Aksel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-04-08 22:06

Aksel Pedersen wrote:
> Mon der er nogen, der ved, hvor man kan få et dørforhæng som vist på
> dk.binaer dørforhæng.

Hvor får du adgang til dk.binaer ?

Min internetudbyder har (CyberCity) har ikke nogen binære grupper og tdc har
vist heller ikke. Tele2 har nedlagt deres kort før jeg skiftede til
CyberCity.

Min news-host (Sunsite) har heller ikke binære grupper.

Læg billeder på nettet, hvis du vil vise os noget.

Erik Ginnerskov

Fra : A. K.

Dato : 20-04-08 11:07

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor får du adgang til dk.binaer ?
>
> Min internetudbyder har (CyberCity) har ikke nogen binære grupper og tdc
> har vist heller ikke. Tele2 har nedlagt deres kort før jeg skiftede til
> CyberCity.
det er nu ikke helt rigtig, jeg har tele2 og både binære og alm. grupper,
men der var en uges tid de var væk, men kom tilbage, dog var allle indlæg
slettet, men der er ved at være mange igen.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-04-08 21:20

A. K. wrote:

> men der var en uges tid de var væk, men kom tilbage,

Det har jeg så ikke kunnet observere af den simple grund, at jeg 7/4
skiftede til CyberCity. Men det ændrer sådan set ikke ved, at jeg ikke har
adgang til nogen binære grupper.

Erik Ginnerskov

Fra : Poul Christensen

Dato : 23-04-08 21:58

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> wrote in

> Det har jeg så ikke kunnet observere af den simple grund, at jeg 7/4
> skiftede til CyberCity. Men det ændrer sådan set ikke ved, at jeg ikke
> har adgang til nogen binære grupper.

CC har binære grupper på newsbin.cybercity.dk

mvh poul christensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-04-08 05:17

Poul Christensen wrote:

> CC har binære grupper på newsbin.cybercity.dk

Aha, det har de ikke på news.cybercity.dk. Jeg brøver det andet sted.

Erik Ginnerskov

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 20-04-08 12:31

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> Læg billeder på nettet, hvis du vil vise os noget.

Hvordan gør man det?
Mvh
Aksel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-04-08 21:28

Aksel Pedersen wrote:

> Hvordan gør man det?

Hvis du ikke selv har hjemmesideplads bliver jeg dig svar skyldig.

Jeg ved, at der findes steder på nettet hvortil man kan uploade billeder,
men da jeg ikke selv har brug for en sådan service, har jeg ikke hæftet mig
ved adressen.

Håber at andre kan hjælpe.

Erik Ginnerskov

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-04-08 21:33

Erik Ginnerskov wrote:

> Håber at andre kan hjælpe.

Og så finder jeg selv svaret lidt senere:

http://peecee.dk/upload

Erik Ginnerskov

Fra : Benny Andersen

Dato : 21-04-08 07:32

On Sun, 20 Apr 2008 13:30:31 +0200, Aksel Pedersen wrote:

> "Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør man det?
Der foreligger flere muligheder:

1. Fra tid til anden er der nogen som tilbyder gratis hostning - findes
vha. søgeord som f.eks. 'free web' på google. Jeg har dog oplevet at
sådanne sites hurtigt lukker igen, og der er jo lidt besvær (omend
begrænset), med at registrere sig og tilegne sig procedurerne. Derfor: gå
efter store spillere - se f.eks google picasa (dog en større sag -
installere program)

2. Måske tilbyder din internet provider det!

3. Køb en hostning - koster et par hundrede om året!

4. Lån hos en som administrerer eller har egen hjemmeside, og gider oploade
for dig. Det betyder normalt intet for et domæne, at lægge 'fornavn' til et
løsrevet neutralt billede.

--
Benny Andersen

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 22-04-08 19:07

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor får du adgang til dk.binaer ?

Gennem Arrownet.

Det er da utåleligt, hvis ens News- host ikke har binære grupper.
Det svarer til, at ens bil, som har fire hjul, kun har luft i de to.
Se dog at få en veludstyret News server.
Mvh
Aksel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-04-08 21:32

Aksel Pedersen wrote:

> Gennem Arrownet.

Det må formodes at være din internetudbyder.

> Se dog at få en veludstyret News server.

Nogen forslag?

Erik Ginnerskov

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 24-04-08 11:14

> Nogen forslag?

Jeg bruger news.arrownet.dk,
men "nørderne" i grupperne kan sikkert finde andre gode muligheder.
Mvh
Aksel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-04-08 21:27

Aksel Pedersen wrote:

> Jeg bruger news.arrownet.dk,

Det kan du, fordi arrownet er din internetudbyder. Jeg har ikke adgang til
den. Men Poul kom med løsningen på min manglende adgang til binære grupper.

Erik Ginnerskov

Fra : N/A

Dato : 26-04-08 18:31

Fra : N/A

Dato : 26-04-08 18:31

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-04-08 18:31

Erik Olsen DK wrote:

> Man kan sagtens lave et link til et indlæg i dk.binaer, så er det ikke
> nødvendigt for brugeren at abonnere på gruppen (selvom jeg ikke fatter
> hvorfor, den er fast på min abonnementsliste).

Det virker bare ikke, hvis den der lægger billedet ud i bænær har adgang
dertil via en anden kanal end den, der gerne vil se billedet.

Eks: Aksel lægger et billede ud - han har adgang via arrownet.
Han etablerer et link til indlægget med billedet - linket vil referere
til arrownet.

Jeg har adgang via Cybercity og kan derfor ikke se billedet ved at
følge linket. Men går jeg ind i den binære gruppe og finder det omtalte
indlæg, kan jeg se billedet - hvis indlægget ikke i mellemtiden er
slettet
igen.

Aksels billede nåede jeg ikke at se, desværre.

Erik Ginnerskov