pictogram eller andet lignende ...
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-04-08 15:59

Hej

Jeg skal bruge nogle prictogrammer ala dette
http://bmskilte.dk/pictogrammer/pages/p225.htm

Alternativt skilte med teksten: "Det er ikke hunden der er en gris" eller
lignende

Nogen der ved hvor man kan købe dette?
Jeg har prøvet at lede efter det hos forretninger med dyreartikler men uden
det helt store held

- Peter

Fra : Armand

Dato : 18-04-08 16:38

Peter Lykkegaard skrev:
> [...]
> eller lignende
>
> Nogen der ved hvor man kan købe dette?
> Jeg har prøvet at lede efter det hos forretninger med dyreartikler men

Det burde være enkelt for et moderne menneske at designe og printe ud
selv, for siden at laminere og hænge op :-/

Forslag til fortsættelse af teksten: "- behøver jeg træde i det?"

--
Armand.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-04-08 16:52

On Fri, 18 Apr 2008 17:38:10 +0200, Armand wrote:

> Det burde være enkelt for et moderne menneske at designe og printe ud
> selv, for siden at laminere og hænge op :-/
>
> Forslag til fortsættelse af teksten: "- behøver jeg træde i det?"

Lortene op i hundene
Hundene ind i bilerne
Bilerne ud af byen!!!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-04-08 19:10

"Armand" skrev

> Det burde være enkelt for et moderne menneske at designe og printe ud

Ja jo, men jeg er nu ikke ude efter nogle plastskilte snarere noget alu-
eller blikplade så det kan se lidt nejs ud på mit nye håndbyggede hegn

- Peter

Fra : Holst

Dato : 18-04-08 16:50

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> http://bmskilte.dk/pictogrammer/pages/p225.htm
>
> Alternativt skilte med teksten: "Det er ikke hunden der er en gris" eller

Ja, jeg vil tro, du kan købe det hos

BM Skilte
Blytækkervej 2
9330 Dronninglund
Tlf: 98 84 36 11
Fax: 98 84 11 81
E-Mail: til bmskilte

Prøv at kontakt dem. De har helt sikkert forstand på skilte.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-04-08 19:04

"Holst" skrev

> Ja, jeg vil tro, du kan købe det hos BM Skilte

Jo jo - Jeg tænkte at der måske ikke var salg til private :)

- Peter

Fra : Max

Dato : 21-04-08 07:13

Hej Peter

> Jeg skal bruge nogle prictogrammer ala dette

Jeg har købt et lignende skilt i den lokele Bilka.

> Alternativt skilte med teksten: "Det er ikke hunden der er en gris"
> eller lignende

Teksten skal være:
"Hunden er en hund, det er ikke den der er et svin".

--
Mvh Max

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-04-08 13:07

"Max" skrev

> Jeg har købt et lignende skilt i den lokele Bilka.

Ah tak :)

> Teksten skal være:
> "Hunden er en hund, det er ikke den der er et svin".

Vi har selv to beagler som selvfølgelig samler op efter
En ting jeg ikke helt fatter er dem der samler op og efterfølgende smider
posen et eller andet underligt sted

Btw du skulle se den lokale fodboldarena søndag eftermidddag, så er
hundeefterladenskaberne det rene ingenting sammenlignet med det svineri
tilskuerne efterlader :(

- Peter