Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Backup i Lightroom
Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-04-08 21:02

Har lige set en hel del videoer på http://www.lightroomkillertips.com
for at finde mere ud af Library-delen osv.

Jeg søgte egentlig efter en metode, inde i, LR til at tage backup af
både Library og Catalog. Men jeg kan ikke finde det. Der er en video
hvor Matt springer let og elegant hen over det fordi han laver en
Ghost - det er jeg ikke interesseret i til dette her.

Så spørgsmålet er nu - hvordan laves backup af både Library og Catalog
så man redder alle sine indstillinger i RAW-filerne hvis uheldet nu
skulle være ude og man blev nødt til at reformatere.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-04-08 17:57

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

> [...]
> så man redder alle sine indstillinger i RAW-filerne hvis uheldet nu
> skulle være ude og man blev nødt til at reformatere.

Du tager en backup af din katalog fil ?

/thomas

Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-04-08 20:11

On Sat, 19 Apr 2008 18:57:14 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>Du tager en backup af din katalog fil ?

Vil den så altid kunne identificere mine billeder? Laver den en slags
hash-id på filerne?