Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Camera Raw 4.4.1 update - kan ikke d~
Fra : Brian Østergård

Dato : 18-04-08 18:10

Hej

Jeg har installeret en 30 dages prøveversion af Photoshop CS3 men kan ikke
downloade Camera Raw 4.4.1 update fra adobe.com, den har de sidste 3 dage
meldt temporary down.
Er der et andet sted man kan downloade opdateringen fra ?

På forhånd tak for hjælpen.

Brian :ø)

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-04-08 18:22

Brian Østergård skrev:
> [...]
> meldt temporary down.
> Er der et andet sted man kan downloade opdateringen fra ?

Der har været lidt bøvl med sidste opdatering. Måske lukket derfor.
Prøv 4.3.1

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Brian Østergård

Dato : 18-04-08 18:40

> [...]
> Prøv 4.3.1
>
> --
> -and gallantly handed her my very last piece of gum-

Tusind tak for hjælpen, det var lige hvad der skulle til

Brian :ø)