Priser på bøffer og pølser til grillfest.
Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 16-04-08 20:07

Hej NG.

Håber I kan hjælpe.

Til august skal jeg holde en "lille havefest" til ca. 40-50 perss..

Jeg vil gerne byde på noget grillmad såsom bøffer og pølser til gæsterne og
salatbar skal der til, men det koster jo.
Hvis jeg køber 6-8 stk Langelænger i Netto er det 25.- Det kan hurtig blive
en dyr fornøjelse.

Så hvor kan jeg købe pølser og bøffer og få en "mængderabat"?
Er det hos slagteren og hvis ja, kan I nævne nogen på sjælland?

Vh L-N

x-postet i dk.forbruger, dk.kultur.mad+drikke

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-04-08 20:28

Hej!

Lynge-Nielsen wrote:
> Så hvor kan jeg købe pølser og bøffer og få en "mængderabat"?
> Er det hos slagteren og hvis ja, kan I nævne nogen på sjælland?

Kan du komme til Kgs. Lyngby? Der ligger den slagter vi kollegianere kalder
"hundeslagteren" Det er mest et kælenavn, og det er opstået pga. hans rigtig
gode priser. Kvaliteten er iorden og han sælger _rigtigt_ meget til kollegier og
de lokale. Du kan med garanti få strikket et tilbud sammen med bøffer, pølser
m.m. til din fest.

Det er ham her, og han handler selvfølgelig med private også:

JM Kød en Gros
Kulsviervej 71
2800 Kgs. Lyngby
tlf.: 45 87 51 54

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : MM

Dato : 16-04-08 22:42

> [...]
> sammen med bøffer, pølser m.m. til din fest.
>
> Det er ham her, og han handler selvfølgelig med private også:

Nemlig, det er virkelig overraskende så meget man får for pengene, samt hvor
godt meget af det kød de har er. Deres kro-salami kan også varmt anbefales.

Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 18-04-08 11:27

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du komme til Kgs. Lyngby? Der ligger den slagter vi kollegianere
> kalder "hundeslagteren" Det er mest et kælenavn, og det er opstået
> [...]

Mange tak for det gode tip.
Vh L-N

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-08 13:23

On Fri, 18 Apr 2008 12:27:16 +0200, "Lynge-Nielsen"
<lynge.nielsen@FJERNEDETTEhotmail.com> wrote:

>"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i meddelelsen

>Mange tak for det gode tip.
>Vh L-N

Når du så er på vej til Lyngby,så hop ind til bjarnes pølser ved
Ballerup rådhus og køb nogle af hans sovser,jeg syntes de er gode,og
han sælger af dem,i små plast flasker.

gubbi

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-04-08 16:41

Hej!

Lynge-Nielsen wrote:
> Mange tak for det gode tip.

Jamen det var da så lidt :) Har du handlet? Og i givet fald, hvad fik du og til
hvor meget?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 18-04-08 22:15

> Jamen det var da så lidt :) Har du handlet? Og i givet fald, hvad fik du
> og til hvor meget?
> Mvh, Kim Voss Schrader

Nej, ikke endnu. Skal først bruge det til august, så jeg er tidlig ude.
Vh L-N

Fra : fix

Dato : 19-04-08 16:59

> Nej, ikke endnu. Skal først bruge det til august, så jeg er tidlig ude.
> Vh L-N
det er da rart at høre at et fastfoodgilde også kan tages seriøst :>)

en pølse skal jo serveres med føl'se

finn

ved nogen iøvrigt hvor man i Vendsyssel - helst omkring Aabybro - kan købe
den ultimative grilpølse fra Tican -såkaldet "Græske Pølser" ??

- og nej, - ikke på fabrikken, med mindre man er
"supermarkedskædeslagteriindkøber". De svarer heller ikke på forespørgsler
om forhandlere. - fatter ikke det skulle være drevet af nordjyder!!

Fra : Henrik Laursen

Dato : 19-04-08 17:42

"fix" <fix@faxe.dk> wrote in

> [...]
> "supermarkedskædeslagteriindkøber". De svarer heller ikke på
> forespørgsler om forhandlere. - fatter ikke det skulle være drevet af

Ikke just, men prøv at kigge på dem de har hos Fleggaard i Harrislee
næste gang du kommer ned på de kanter.
Deres grillpølser er nøjagtig den samme gode kvalitet som dem du får på
grillbarer og i pølsevogne landet over.
Sidst jeg var der kostede en pakke med 20stk kun 40kr og de er fandme gode
de tyske grill pølser de har.

--
Henrik Laursen

Fra : fix

Dato : 26-04-08 09:30

> [...]
> grillbarer og i pølsevogne landet over.
> Sidst jeg var der kostede en pakke med 20stk kun 40kr og de er fandme gode

Snuppede lige 4 stk. 40cm lange hjemmelavede grilpølser mrk. "Hjemmelavede
Grilpølser - Fårekød" i SuperBrugsen i Vodskov.
Det var en positiv oplevelse. - Selv kold, direkte fra køleskaber(altså rest
efter stegning)

finn

Fra : KimT

Dato : 16-04-08 22:16

"Lynge-Nielsen" <lynge.nielsen@FJERNEDETTEhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Så hvor kan jeg købe pølser og bøffer og få en "mængderabat"?
> Er det hos slagteren og hvis ja, kan I nævne nogen på sjælland?

Prøv pølsemanden. Har selv haft job i en sådan, og chefen var til at tale
med om den slags.

/Kim