Førstegangs-Caribien?
Fra : Alex Jensen

Dato : 16-04-08 16:47

Hej alle

Overvejer en charterferie til Caribien i oktober. Gerne en uge (eller måske
2) og "All inclusive". Det skal være en tur for 3 generationer fra 36 år og
opefter.

Har aldrig været der før, så forslag til destination og ikke mindst
rejseselskab modtages med gerne.

På forhånd tak

AJ

Fra : PA

Dato : 18-04-08 17:50

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 36 år og opefter.
>
> Har aldrig været der før, så forslag til destination og ikke mindst

http://www.falklauritsen.dk/Rejsemaal/Caribien/Isla+Margarita+sommer/

Isla Margarita =Venezuela
Men pas på --Spiritus er også inclusive.

Hilsen Per

Fra : simon

Dato : 18-04-08 19:14

Alex Jensen skrev:
> [...]
> opefter.
>
> Har aldrig været der før, så forslag til destination og ikke mindst

Hej.
Hvis jeg var jer - ville jeg helt klart foretrække en charterferie
til Den dominikanske Republik.
Der er forskellige områder, hvor der er dejligt, og hvor der er mange
hoteller med "all inclusive", f.eks i nærheden af lufthavnen ved Puerto
Plata, på nordsiden af øen.

Der er masser at se på, flot natur - folk er glade.
Vi har selv været der.

Vi har også været på Isla Margarita - 100 gange dårligere - og der
skal man være på vagt m.h.t. egen sikkerhed.

Jeg har lavet en rejsebeskrivelse om turen til Isla Margrita,
ligesom jeg også har lagt en video ud på nettet fra Den dominikanske
Republik.

Du kan se det på min hjemmeside: http://erling-simonsen.dk

mvh
simon

Fra : Søs

Dato : 20-04-08 15:51

Hej Alex!

Jeg kan kun tilslutte mig Simons svar.

Vi har også været begge steder, og synes helt klart at Den Dominikanske
Republik er MEGET bedre end Isla Margarita!

Det er lidt dyrere at komme til Den Dominikanske Republik, end til Isla
Margarita, men helt sikkert de ekstra penge værd!
Der er meget rarere at være og mere at se på!

Har set, at Star Tour reklamerer med direkte charterfly næste vinter til
Samana-halvøen, som er et utroligt smukt område derovre.
Det kan jeg kun anbefale.

Men hvorend I kommer hen, så rigtig god tur!

Venlig hilsen Søs.

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 24-04-08 06:19

> Jeg kan kun tilslutte mig Simons svar.
>
> Vi har også været begge steder, og synes helt klart at Den Dominikanske
> Republik er MEGET bedre end Isla Margarita!

Der er en der siger at folk er meget "gladere" i den Dominikansk Rep... ??
Det tror jeg ikke de er lige pt.
Tjek nyhederne...

Mvh
Allan

Fra : simon

Dato : 24-04-08 07:38

Allan Rasmussen skrev:

> Der er en der siger at folk er meget "gladere" i den Dominikansk Rep... ??
> [...]
Hej.
Det var rart hvis du lige havde et link til nyhederne.
Jeg kan ikke finde noget om det.
mvh
simon

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 20-04-08 17:59

> Overvejer en charterferie til Caribien i oktober. Gerne en uge (eller
> måske 2) og "All inclusive". Det skal være en tur for 3 generationer fra
> 36 år og opefter.

I har sikkert kigget på klimakort, men i kommer i orkansæsonen, og det kan
være ret vådt. Jeg sprang selv over Caribien, da det så FOR vådt ud i
oktober, men jeg har ikke oplevet det selv.

Kennet