Må man skrive det her :
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-04-08 06:59

http://www.inuit.dk/zone/front1.html

jeg citere :

Jens Løhde Nielsen.
Inuit.dk kan bevise at den småkriminelle og HIV smittede narkoman Jens Løhde
Nielsen har solgt adskillige fup-tupilakker til hotellerne langs vestkysten
af Grønland i hele 2003.
Politiet i Danmark er klar over eksistensen af denne småkriminelle narkoman
og hans trafik mellem Indonesien og Grønland. Politiet kan dog ikke finde
den småkriminelle Jens Løhde Nielsen, der er uden fast bopæl og konstant
roder rundt på samfundets beskidte bund. Oplysninger om narkomanens bopæl
kan sendes til Inuit.dk...vi videregiver gerne adressen til politiet, for at
få stoppet den småkriminelle narkoman Jens Løhde Nielsens trafik med
fup-tupilakker.
"Jens cock" er Jens Løhde Nielsens øgenavn, øgenavnet er også hans kaldenavn
i det Århusianske trækkerdrengemiljø på havnen, hvor han også blev smittet
med HIV. På trods af hans sygdom, ses han stadig på havnen sammen med Brian
Birk som også i perioder lever af havnens ordsprog; 160 med hånden og 280
med munden....altså oplysninger om manden til nærmeste politi.

www.inuit.dk kan vi meddele at en af vores aktive støtter og en yderst
pålidelige kilde har sendt os en mail fra Bali og sidste nyt om den
småkriminelle og HIV smittede narkoman Den nu 40 årige Jens Løhde Nielsen
der igen har været en tur på Bali og har efterladt sig gæld over alt hvor
han havde færdes. Udover at han har bedraget lokale forretningsfolk i form
af ubetalte regninger for leje af motorcykel, bungalow samt andre ting, har
han bedraget en af hans mange bøssevenner på Bali, Indonesien ved at stjæle
over dkr. 5000.00 og en del personlige effekter (mobiltelefon, pc'er,
smykker) til sit narko misbrug og sit hang til små balineske drenge for at
dække sit sygelige pædofile misbrugstrang.

Lokale og andre udenlandske stofmisbruger i bl.a. Ubud og i turist området
Kuta er blevet snydt med Fup narko. Han er i denne anledning anmeldt til det
lokale politi i Denpasar samt Ubud. Hans mangel på venner gjorde at
narkomanen og svindleren Jens Løhde Nielsen var en jagte mand overalt, selv
hos hans gamle ven en anden dansker, psykopaten og løgnhalsen Carsten
Jørgensen der udgiver sig som cafe ejer i Ubud er døren lukket.

Svindleren sidste udvej var at søge tilflugt på det Danske Konsulat i
Jimbaran på Bali for at få beskyttelse og hjælp til at stikke af. Personalet
på det danske konsulat eskortere den slagen og usoigneret HIV smittede
narkoman Jens Løhde Nielsen til lufthavnen efter den danske stat havde
betalt en enkelt billet hjem til Danmark for ham. Der var en stor velkomst
komite, da den bange lille Jens Løhde Nielsen ankom til lufthavnen i Billund
via Singapore medbringene en lille rygsæk, ikke med fup tupilakker denne
gang, men med noget beskidt undertøj og tre ruller toiletpapir som den vakse
tolder kunne konstatere stamme fra ankomsthallens toilet, da disse var
stemplet " billund lufthavn"

Velkomst komiten bestod af bodyguard og privat chauffør og blå blink på
vogntaget og så ellers direkte til politigården til en afhøring der helt
sikkert drejede sig om alle disse fup tupilakker han havde solgt i Danmark
og Grønland. Vi her på www.inuit.dk vil gerne hører fra jer derude om Jens
Løhde Nielsen er kommet fængsel, da vi gerne vil sponsorer et par ski når
han skal på gårdtur...!!!

Jens Løhde Nielsen gamle ven den 43 årige dansker Carsten Jørgensen som har
været bosat i Ubud, Bali, Indonesien fra slutningen af 90-erne efter han
blev konfronteret med det million lån han og et familie medlem havde taget i
en Århus bank til finansiering af Coffee and silver i Århus samt Coffee and
Silver i Ubud. Carsten Jørgensen der med sin store karisma og fantastiske
talegaver, kan fortælle den ene fantastiske historie efter den anden til
mange naive dansker der er på ferie på Bali. Carstens Jørgensen er ifølge
vores troværdige støtte en psykopat ( en der ikke kan skelne mellem
sandheden og løgnen) samt en alkoholiker.

Sandheden er at plattenslageren og løgnhalsen Carsten Jørgensen hver måned
får tilsendt sin danske invalide pension betalt af de danske skatteydere.
Han er en rigtig snylter og af andre dansker i bl a. Ubud der i starten
hoppe på nogle af psykopaten Carsten Jørgensen mange solstråle historier er
dette blevet for meget og Mister Carsten Jørgensen blev banket gul og blå i
cafeen, Coffee and Silver for derefter at blive anholdt af politiet i Ubud.
Løgnhalsen Carsten Jørgensen blev anholdt fordi han ikke havde tilladelser
til at drive cafe i Ubud. Coffee and Silver der er flytte til en anden
lokalitet i Ubud er blevet finansieret at endnu et lån på dkr. 75.000 fra en
dansker i Ubud. Mon denne dansker havde lånt mister Carsten Jørgensen nogle
penge hvis han havde kendt storløgneren Carsten Jørgensen baggrund.

Efter Carsten Jørgensen blev anholdt har han grædende ringet til sine få
venner og bekendte samt det danske konsulat og bedt om hjælp til at komme ud
fra fængslet. En uge i det sorte hul blev det til. Sidste nyt er at få dage
efter sin løsladelse fra fængslet i Ubud medio december 2005 lykkes det
Platteslageren, psykopaten og storløgneren Carsten Jørgensen at overbevise
endnu en anden naiv dansker om et fantasi projekt på Jawa øen. Carsten
modtog den naive danskers indskud på dkr. 12,000 og det sidste man har hørt
fra Carsten er at han sidder og slikker sine sår og fortæller nye
løgnehistorier på en luder og bøssebar i Nørregade, Århus. stedet hedder
Coffee and Silver.....

Opdatering: Hr. Carsten Jørgensen er rejst tilbage til Bali hvor han ankom
den 28 jan. 2006. Hr. Carsten Jørgesen har ikke vist sig på cafeen da han er
syg og det skyldes at han er igang med at drikke sig halvt ihjel med toldfri
whisky og gin. Mon det skyldes en 20 årige forudbetalt lejekontrakt for
lokalerne der rummer cafeen, Coffee and Silver eller udsigten til at få klø
endnu engang af folk på Bali ???

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-04-08 17:45

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> forudbetalt lejekontrakt for lokalerne der rummer cafeen, Coffee and
> Silver eller udsigten til at få klø endnu engang af folk på Bali ???

Hvem havde du tænkt dig kunne og ville sagsøge vedkommende der har skrevet
det her?

/F

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-04-08 18:58

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem havde du tænkt dig kunne og ville sagsøge vedkommende der har skrevet
> det her?

Frank har du nogensinde hørt om cittatteknik ?
ved du noget om Jura ? nå nej ! men derfor skriver du stadigt om Jura i en
Jura gruppe.

men for at besvare dit spørgsmål så - så skriver de jo om en faktisk person
og nogen ting som han formegentligt ikke er dømt for
og det er offentlig udgivelse - så der er både noget med ære injure osv.

jeg tror reelt kun man må skrive den slags om en der rent faktisk er dømt
for ...det man skriver om - så kunne man selvf sige det samme gælder mudder
gruppen
om end jeg aldrig har hørt om nogen i mudderets historie der har sag søgt
anden part for det de har skrevet i dsm

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-04-08 23:57

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> osv.
> jeg tror reelt kun man må skrive den slags om en der rent faktisk er

Hvor står det henne at manden ikke er dømt? Jeg tror forøvrigt ikke at
manden behøver at være dømt for det - bare han ville kunne dømmes for det.

For nu at komme nærmere dit spsm: Hvem vil du have til at forhindre at det
skrevne ikke bliver skrevet?

Hvor er ovennævnte citat hentet?

/F

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 16-04-08 07:46

> Hvor står det henne at manden ikke er dømt?

Det står der ikke - men heller ikke han er

> Jeg tror forøvrigt ikke at manden behøver at være dømt for det - bare han
> ville kunne dømmes for det.

I en jura gruppe skal man vide ikke tro - hvis man besvare et spøgrsmål

> For nu at komme nærmere dit spsm: Hvem vil du have til at forhindre at det
> skrevne ikke bliver skrevet?

at det er ulovligt

> Hvor er ovennævnte citat hentet?

hele :

du sletter intet af det du svare på og det er forkert og forstyrende

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-04-08 10:21

Bo Mørch Mogensen wrote:

> [...]
>
> at det er ulovligt

> hele :
>
> du sletter intet af det du svare på og det er forkert og forstyrende

Overvejet hvad grunden er til at jeg pr automatik intet sletter når jeg
svarer dig og ligesindede?

/F

Fra : Rea721

Dato : 16-04-08 12:30

> Overvejet hvad grunden er til at jeg pr automatik intet
> sletter når jeg svarer dig og ligesindede?

Det er irelevant....det er også forstyrende for _alle_ andre der læser med.

FUT netikette, da jura er pist..

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 17-04-08 14:03

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejet hvad grunden er til at jeg pr automatik intet sletter når jeg
> svarer dig og ligesindede?

Har du skykken af fornemelse for at det er forskeld på de grupper du skriver
i - at det så at sige er meningen at nogen grupper er til det og det og det
skriver man så om dk hirakiet er ikke bare en udvidet snak udgave hvor det
drejser sig om at få lieret så meget af som muligt når lejlighed byder sig

fut

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-08 18:20

Bo Mørch Mogensen wrote:
> [...]
> og det og det skriver man så om dk hirakiet er ikke bare en udvidet
> snak udgave hvor det drejser sig om at få lieret så meget af som
Hvorfor fortsætter du så?

/F

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-04-08 08:29

Bo M Mogensen skrev:
> http://www.inuit.dk/zone/front1.html

Du finder de relevante paragraffer i Straffeloven, tjek §§ 267 - 273.
Bemærk, at æreskrænkelser kan være strafbare, selvom de er sande, se §
271. Der er privat påtale, det vil sige, at den forurettede selv skal
lægge sag an.

Straffeloven:

Få nyheder serveret med RSS-læseren Feedreader.http://kimludvigsen.dk

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 17-04-08 14:05

> [...]
> Bemærk, at æreskrænkelser kan være strafbare, selvom de er sande, se §
> 271. Der er privat påtale, det vil sige, at den forurettede selv skal

Takker kim - for selv om den omtalte måske nok er et slog så - må der dog
være grænser for hvad der er juridisk muligt