Award Miles
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 14-04-08 14:59

Award Miles.

Jeg har hos KLM optjent 6350 Award Miles på en rejse til Indien.
Jeg har forsøgt at finde svaret på KLM's hjemmeside, men uden held.
Hvordan gør jeg brug af de optjente miles?
Jeg lod mig registrre forud for den nævnte tur som "Flying Blue"
medlem.
Vi påtænker en ny tur om et halvt års tid.

Hilsen

Jørgen L.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 14-04-08 15:14

> [...]
> Hvordan gør jeg brug af de optjente miles?
> Jeg lod mig registrre forud for den nævnte tur som "Flying Blue"

Hej,

kig her:
http://www.klm.com/travel/dk_en/flying_blue/spending_miles/index.htm

Du skal bruge 10.000 for upgrade, 20.000 for turen ham-ams, og 25.000 til
bll-barcelona.

Kennet

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 14-04-08 18:00

>Hej,

> [...]
Tak for svaret.

Så kan jeg vist ikke reelt bruge mine godt 6000 miles til noget?

Tak og hilsen.

Jørgen L.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 14-04-08 18:03

> Så kan jeg vist ikke reelt bruge mine godt 6000 miles til noget?

Ikke endnu, men én tur mere, og det begynder at ligne noget.

Kennet

Fra : michael

Dato : 14-04-08 18:34

Jørgen Lehnemann (slet NPYVS) wrote:

> Tak for svaret.
>
> Så kan jeg vist ikke reelt bruge mine godt 6000 miles til noget?

Er der et sted, man kan finde ud af, hvor mange miles en flytur er på?

/michael

Fra : Ulvir

Dato : 14-04-08 19:07

Fra : michael

Dato : 17-04-08 18:52

Ulvir wrote:

> http://www.klm.com/travel/dk_en/flying_blue/spending_miles/index.htm

Den viser ikke hvor mange miles man optjener på en flyvetur, men hvor
mange det koster at flyve turen.

/michael

Fra : Carsten Keller

Dato : 21-04-08 07:39

"michael" <nummer87@live.com> wrote in message news:fu82n3$acb$1@aioe.org...

> Den viser ikke hvor mange miles man optjener på en flyvetur, men hvor
> mange det koster at flyve turen.

Optjeningen afhænger af din billetkategori. De billige billetter optjener
kun 50% eller måske slet ingen miles.

Keller

Fra : saruman@ofir.dk

Dato : 25-04-08 12:49

http://www.webflyer.com/travel/milemarker/ kan du indtaste de to
byen og få oplyst afstanden i miles. Men som det korrekt nævnes vil
der på økonomiklasse oftest kun blive tildelt 50 pct., 25 pct. eller
slet ingen miles - det afhænger helt af billettypen.

Pizzaman