Et nyt rejseforum
Fra : jokerniels@yahoo.com

Dato : 14-04-08 07:51

Hej alle rejselystne mennesker.

Jeg har for få dage siden startet et nyt rejseforum, som jeg meget
gerne vil have, at I ser på.
Formålet med at få jer til at se siden, er:

1) At modtage kommentarer/forslag til siden fra folk som jer, som
interesserer sig for rejser, og ved en masse herom,
2) At udbrede et generelt kendskab til siden.

Siden hedder: http//www.godtur.dk
Tag endelig et kig på den!

På forhånd tak.
- Niels

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 15-04-08 17:40

Hej Niels!
Dit link til godtur.dk virker ikke. Jeg var inde, at kikke på Godtur.dk
http://www.godtur.dk/index.php Der var ikke noget der fangede min interesse,
men det kan være der er noget derinde, som senere fanger min interesse.
Mvh. Jesper

Fra : jokerniels@yahoo.com

Dato : 16-04-08 03:26

On 15 Apr., 18:39, "Jesper Pedersen" <jesper...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> men det kan være der er noget derinde, som senere fanger min interesse.

Du skal være velkommen!

Fra : Heidi

Dato : 22-04-08 16:45

kim wrote:
> DIN SIDE VIRKER IKKE - AMATØR

Eller også er det dig der er en amatør når du ikke kan gennemskue at der
bare mangler et kolon i linket Siden virker udmærket.

--
Heidi