Oneway ticket USA...
Fra : Bjarne

Dato : 14-04-08 03:32

Hvor finder jeg disse. Det koster jo kassen, men efter sigende skulle
det være muligt at finde billetter til den ene vej. Nogen forslag?

mvh
Bjarne

Fra : Lars Ehlers

Dato : 14-04-08 21:39

On Mon, 14 Apr 2008 02:32:24 -0700 (PDT), Bjarne
<vesterport@gmail.com> wrote:

>Hvor finder jeg disse. Det koster jo kassen, men efter sigende skulle
>det være muligt at finde billetter til den ene vej. Nogen forslag?

Jeg ville bare købe en billig returbillet og bare lade være med at
bruge returdelen.

--
Lars Ehlers

Fra : Bjarne

Dato : 14-04-08 14:55

> Jeg ville bare købe en billig returbillet og bare lade være med at
> bruge returdelen.
>
> --
> Lars Ehlers
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Jeps I know... Men jeg har enkelte gange kommet over selskaber som
tilbyder den slags. Men de ikke nemme at finde fra DK og overseas...

mvh
Bjarne

Fra : Lars Ehlers

Dato : 14-04-08 23:14

On Mon, 14 Apr 2008 13:55:27 -0700 (PDT), Bjarne
<vesterport@gmail.com> wrote:

>Jeps I know... Men jeg har enkelte gange kommet over selskaber som
>tilbyder den slags. Men de ikke nemme at finde fra DK og overseas...

Da jeg flyttede til USA kunne jeg ikke finde fornuftige priser på
enkeltbilletter, så jeg endte med at købe en retur hos BA.

Hvor skal du flyve fra og til?
--
Lars Ehlers

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 15-04-08 06:50

>Jeps I know... Men jeg har enkelte gange kommet over selskaber som
>tilbyder den slags. Men de ikke nemme at finde fra DK og overseas...

Da jeg rykkede herovre (Canada) brugte jeg Zoom... www.flyzoom.com

De har billige envejs billetter... - men fra England...

Mvh
Allan

Fra : Bjarne

Dato : 15-04-08 01:12

> Hvor skal du flyve fra og til?
> --
> Lars Ehlers
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Vi overvejer Miami eller Atlanta, jeg har faktisk fundet retur
billetter til begge steder til 4000dkr så det nok her den ender, så
lejer vi en bil og kører derfra til New Orleans. Og ja, som vi talte
om på mailen, så har fået mig et Green Card, så nu skal jeg nappe
nogle år i varmen. Immigrationen kan vist let tage 3 timer første gang
man skal igennem, derfor vil vi have en slutdestination i US hvor vi
ikke behøver skifte fly for at komme videre.

mvh
Bjarne

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 16-04-08 07:49

On 14 Apr., 11:32, Bjarne <vesterp...@gmail.com> wrote:
> Hvor finder jeg disse. Det koster jo kassen, men efter sigende skulle
> det være muligt at finde billetter til den ene vej. Nogen forslag?
>
> mvh
> Bjarne

Som udgangspunkt sælges der ikke billige one-way billetter på
oversøiske rejsemål. Det billigste vil i langt de fleste tilfælde være
at købe en billig retur billet og kun bruge udrejsen.

Flemming
http://www.flyrejsen.dk