Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Om at se CR2 ikoner i stifinder i Windows ~
Fra : CanonBonke

Dato : 14-04-08 14:43

Jeg har for længe siden fundet opdateringen der giver mulighed
for at se CR 2 filer som billedikoner i stifinder, til
Canon-kameraer FØR eos 40d.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=D48E808E-B10D-4CE4-A141-5866FD4A3286&displaylang=en
men kan ikke finde noget nyere, som dækker 40d.
Jeg finder stifinder hurtigst til at organisere mine billeder, så
det er ikke andre muligheder jeg søger.
Er der nogen der kan hjælpe?
mvh Knud

Fra : HCS [4000]

Dato : 14-04-08 16:40

"CanonBonke" <knud@wedebo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men kan ikke finde noget nyere, som dækker 40d.
> Jeg finder stifinder hurtigst til at organisere mine billeder, så

Jeg kan bare sige at jeg ved den findes, da jeg har installeret den til mit
40D. Jeg hentede den fra Microsoft, men har ikke et link til det mere. Jeg
mener at huske den var beregnet til Vista, men fant ud af at den også kunne
bruges til XP.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : CanonBonke

Dato : 14-04-08 17:20

> [...]
det mere. Jeg
| mener at huske den var beregnet til Vista, men fant ud af at

Hej Hans
Er det den her du har fået til at virke i XP?
Canon Raw Codec 1.2
http://software.canon-europe.com/products/0010513.asp

mvh Knud

Fra : HCS [4000]

Dato : 14-04-08 18:01

> [...]
> den også kunne

> Hej Hans
> Er det den her du har fået til at virke i XP?

Nej det var ikke noget fra Canon, men fra Microsoft.

Hilsen Hans