dykkerkompressor
Fra : jan krogh

Dato : 14-04-08 15:51

--

Hejsa
Er der en som ved hvor jeg kan købe en fin lille dykkerkompressor til
el eller benzin,skal bruges i båd ,så den må ikke være stor.
lappedykkeren

Fra : T.Larsen57@gmail.com

Dato : 14-04-08 12:27

On 14 Apr., 16:50, jan krogh <kroghenpri...@1OFOZhotmail.com> (slet
1OFOZ) wrote:
> [...]
> Er der en som ved hvor jeg kan købe en fin lille dykkerkompressor til
> el eller benzin,skal bruges i båd ,så den må ikke være stor.

JEP . jeg har en til salg, ring mig på 32544880

mvh
Tommy
www.scubagear.dk

Fra : kontakt@active-sport~

Dato : 15-04-08 14:31

1OFOZ) wrote:
> [...]
> Er der en som ved hvor jeg kan købe en fin lille dykkerkompressor til
> el eller benzin,skal bruges i båd ,så den må ikke være stor.

Hejsa !

Jeg har en Coltri MCH 6, aldrig brugt, købte den til en specifik
opgave, men fik ikke brug for den.

Ring til mig på 20734295

Mvh
Kristian