PANIK!!!
Fra : FreAKAzoid

Dato : 17-07-01 18:49

Nogen der kender en genvejsknap til at stoppe en applikation, man testkører
i VB6.0 ?? Den er gået i loop, og jeg kan ikke trykke på stopknappen...

Fra : Barney Gumble

Dato : 17-07-01 19:22

CTRL+Pause/Break
hvis ikke prøv
ALT+CTRL+DEL

BG

Fra : Moe

Dato : 17-07-01 19:41

Jeg har også haft sådanne problemer et par gange.
Jeg lukkede programmet ned med ctrl+alt+del, hvor den spurgte mig om jeg
ville gemme ændringerne.

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 18-07-01 07:03

Moe skrev:
> Jeg lukkede programmet ned med ctrl+alt+del, hvor den spurgte mig om jeg
> ville gemme ændringerne.

Ændringerne?

Man gemmer da altid med Alt-F V (Save Project) inden man kører sit program - eller går i Tools, Options, Environment og vælger noget
andet end "Don't Save Changes".

-------
Tomas

Fra : Kim Roar Roth

Dato : 18-07-01 16:55

> [...]
testkører
> i VB6.0 ?? Den er gået i loop, og jeg kan ikke trykke på stopknappen...

Ctrl + Pause, så har du mulighed for at stoppe programmet

Hilsen Kim Roth