Apache AH-64 Air Assault manual
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 11-04-08 17:44

- har lige købt spillet Apache AH-64 Air Assault over nettet, men kan
ikke rigtig finde ud af det - jeg fik jo ikke nogen manual!

- mit Logitech Attack 3 joystick virker blandt andet ikke!

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?!?

Niels

Fra : Hagar

Dato : 11-04-08 17:57

"Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - mit Logitech Attack 3 joystick virker blandt andet ikke!
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?!?

Nu er du ikke udsat for det samme som mig vel, at der skulle ligge en pdf
fil et eller andet sted i spillet som rent faktisk er manuellen?

Hagar

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 11-04-08 18:07

- joo, der er sørme en manual! TAK!
niels

Fra : Hagar

Dato : 11-04-08 18:33

>- joo, der er sørme en manual! TAK!
> niels

Det slap du jo meget let over, jeg blev mobbet af de andre her i gruppen
Det var bare en joke, men jeg tror da nok der var nogen der fniste lidt

Hagar

Fra : Olesen

Dato : 11-04-08 18:27

Hehe, den glemmer du ikke lige med det samme

Fra : Hagar

Dato : 11-04-08 18:55

"Olesen" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Hehe, den glemmer du ikke lige med det samme

Nope, det gør jeg godt nok ikke, det var en smule flovt

Hagar

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 11-04-08 22:48

- åhh pyt, jeg "kan ta´det!"