Åbne console til blood in arms
Fra : michael

Dato : 25-03-08 18:25

Jeg kan ikke få åbnet consolen (til snydecoder i spillet) " blood in arms"
hvordan gøres det?
Kan godt spille, har klaret 4 baner
Mvh Dennis

Fra : jama

Dato : 26-03-08 21:50

"michael" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke få åbnet consolen (til snydecoder i spillet) " blood in arms"
> hvordan gøres det?
> Kan godt spille, har klaret 4 baner
> Mvh Dennis

Det er min kammerats søn, der spørger om "at få åbnet consolen" hvad han
mener aner Jeg ikke, da Jeg ikke spiller selv, men hvad kan han gøre, for at
komme videre med spillet. Eller er det han spørger om, helt hen i vejret?
Mener ellers han er OK med spil, men han går måske også for meget op i det,
og så er han også kun 13 år, så? Hvad gør han, Jeg ved, at han mener
spørgsmålet 110 %.
Mvh.Jama

Fra : Olesen

Dato : 26-03-08 22:09

Kan dette hjælpe?

Cheatmode:
----------
Submitted by: Haspa

Start the game and make sure you have customized your options and
controls to suit your needs. Exit the game and open the file "EiB.ini"
with Notepad. This file is in the ..\BrothersInArmsEiB\System folder.
Change the following line:

[Engine.Console] ConsoleKey=0
[Engine.Console] ConsoleKey=192

Save the file. IMPORTANT! Mark the file as READ ONLY
(right click --> properties --> select read-only).
This will keep the game from resetting the value to 0.

While playing, press ` (tilde) to activate the console,
then type any of the following cheat codes:

Fra : Søren Beerdog

Dato : 29-03-08 20:07

"Olesen" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> then type any of the following cheat codes:
>

>Takker for det gode tips der virker efter hensikten ....

Tak TAk Hilsen Dennis