Valve / Steam spørgsmål
Fra : Anne-Mette Hansen

Dato : 18-03-08 23:11

I forbindelse med at jeg har solgt min stationære pc, da jeg alligevel
udelukkende spiller
på min ps3, sælger jeg mit brugte Half-life the orange boks til en anden.

Nu problemet. Han får ikke lov til at installere spillet, da spillet
åbenbart
er låst til min konto / computer.

Kan det være rigtigt, og er der evt. noget som har været igennem lignende,
og fundet en løsning ?

Har læst mig til at man kan indsende kvitt. hvis spillet er under 90 dage
gammelt,
så vil du kunne nulstille koden. Men man skal regne med 5-7 ugers
behandlings tid.
Min kvitt. siger så fra oktober, så er for gammelt.

Har også ledt efter tlf nummer til support, men intet fundet.

Mvh
Per Jørgensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-03-08 23:46

"Anne-Mette Hansen" skrev

> Nu problemet. Han får ikke lov til at installere spillet, da spillet
> åbenbart
> er låst til min konto / computer.

Til din konto: Ja
Til din computer: Nej

Løsningen er at lade modtager overtage kontoen
userid, password, email adresse etc kan rettes via "Edit my steamid page"
Den numeriske nøgle (SteamID) kan ikke rettes

- Peter