Civ4
Fra : ASKF

Dato : 18-03-08 11:52

Jeg var fanatiker med Civ1+2 men da civ3 kom tabte jeg lysten efter
ganske kort tid....

Jeg har flere gange hygget mig med Civ2 og blot ignoreret Civ3, så
fortalte en gammel studiekammerat mig at goderne fra Civ2 var kommet med
i Civ4 og mange af de dårlige elementer var fjernet.

Jeg downloadede en piratkopi af Civ4 og har spillet den i nogle dage -
jeg er hoocked igen!

Nogle der har ved hvor jeg kan købe spillet billigt + ext og med papir
manualer + kort (vil mega gerne betale for oversigtskjort over tech).

F**** WOW - Jeg er hoocked på Civ igen
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Hagar

Dato : 18-03-08 12:13

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Det er rocker dyrt her
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=49731 (joke)

Hagar

Fra : Jens G

Dato : 18-03-08 12:24

Lav en søgning på http://www.spilpriser.dk .

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Nicolai

Dato : 18-03-08 15:53

> Jeg har flere gange hygget mig med Civ2 og blot ignoreret Civ3, så
> fortalte en gammel studiekammerat mig at goderne fra Civ2 var kommet med
> i Civ4 og mange af de dårlige elementer var fjernet.

Korrekt.

> Nogle der har ved hvor jeg kan købe spillet billigt + ext og med papir
> manualer + kort (vil mega gerne betale for oversigtskjort over tech).

101,- :)

KONGEspil!