Formel 1 manager
Fra : Johnni Rindom

Dato : 18-03-08 09:57

Da jeg i weekenden begyndte at rydde lidt op på kontoret derhjemme (læs. min
kæreste synes det var ved at være tiltrængt) faldt jeg bagerst i et skab et
gammelt spil ved navn Grand Prix World.
Minderne væltede frem og jeg kan huske at jeg brugte oceaner af tid på det
spil dengang i starten af årtusindeskiftet.
Men er der sidenhen kommet noget tilsvarende, og er der måske noget som folk
vil anbefale ?

mvh
Johnni Rindom

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 18:09

Johnni Rindom skrev:
> [...]
> det spil dengang i starten af årtusindeskiftet.
> Men er der sidenhen kommet noget tilsvarende, og er der måske noget som

Jeg har ikke selv spillet det, men det her er da på trapperne:

http://www.gamespot.com/pc/strategy/racingteammanager/index.html

Steinbjørn