hvilket spil kan anbefales?
Fra : bk

Dato : 17-03-08 14:31

2 gutter på 18 0g 20 år skal tilbringe 8 timer i oslo lufthavn.De har hver
sin bærbare og spørger nu...Hvilke spil kan anbefales til at spille et lan
spil mellem 2 personer?Counterstrike er naturligvis installeret og de er
ikke til wow og lign.
Nogen tips?Alt modtages med tak.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 17-03-08 20:14

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>spil mellem 2 personer?Counterstrike er naturligvis installeret og de er

Jeg ved godt det er gammlt og alt det der, men Worms serien er sguda
sjov.... Keg fandt den lige frem for nylig.

/Ole

Fra : Martin

Dato : 18-03-08 04:15

/Ole (6000) wrote:
> "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> wrote in message
>>

> Jeg ved godt det er gammlt og alt det der, men Worms serien er sguda
> sjov.... Keg fandt den lige frem for nylig.

Bare man holder sig til de gode gamle 2D... Synes godt nok af 3D
spillene ødelagde det hele.

Et andet spil i samme genre er Soldat - ganske underholdende og med godt
tempo - desuden så kan man også spille noget COOP mod computeren, også
er det helt gratis :)

Audio-Surf - rigtig godt til en lille times tidsfordriv, hvor man gerne
også vil høre lidt musik samtidig - Audio-Surf bruger Mp3 filerne fra
ens egen computer og genererer en vildere rustjebane tur, der er også
mulighed for 2 player mode, men det har jeg desværre ikke fået testet.
Spillet koster 10$

C&C og specielt Red Alert er altid en rigtig god ting at tage med under
skulderen når der skal spilles LAN, det er så hygsomt :)

I samme genre som Red Alert findes også det nyere Battle of Middleearth,
som jeg egentlig synes var rigtig fedt til LAN dengang...

DOTA... hmmm kan man mon spille det offline(?)

Fra : Bufferzz

Dato : 18-03-08 15:19

StarCraft :))

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 18-03-08 17:45

Bufferzz har bragt dette til os:
> StarCraft :))

Det er en klassiker, håber StarCraftII lever op til forgængeren.

--
mvh.

Fra : preben nielsen

Dato : 18-03-08 22:40

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
>2 gutter på 18 0g 20 år skal tilbringe 8 timer i oslo lufthavn.

Læs en god bog.

-p

Fra : Martin

Dato : 19-03-08 01:35

preben nielsen wrote:
> "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
>
> Læs en god bog.

Så skal det være en ebog ! ;)

Fra : Martin

Dato : 19-03-08 01:36

preben nielsen wrote:
> "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
>
> Læs en god bog.

Kan man få den som multiplayer? :)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 19-03-08 08:41

Martin <martin@aarhof.invalid> declared in:
47e05fd7$0$90276$14726298@news.sunsite.dk :

> Kan man få den som multiplayer? :)

Læs højt for hinanden? :D
Vælg en person hver, som man skal 'spille'? :p